Doe effe normaal manquote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet eigenlijk nieuws uggs, maar kosten veel geld
quote:
Ik zeg dan ook altijd maar zo.quote:
Op een gegeven moment wordt het zo absurd dat iedereen kan zien dat het niet serieus is, dan durf ik er wel weer mee over straat.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
Ik probeer te bedenken waar ik niet mee over straat durf, maar ik kan niks verzinnen. Mja, naast van die naveltruitjes. Maar die vind ik gewoon ongepast.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook altijd maar zo.
Liever door een man anaal
Dan een poes die niet kaal
Je weet dat deze post bevestigd dat kaal he.quote:
Jij en naveltruitjes?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt het zo absurd dat iedereen kan zien dat het niet serieus is, dan durf ik er wel weer mee over straat.
Je moet mij nog dmen mattiequote:
hoezoquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga liever in een naveltruitje dan in Uggs naar buiten hoor
Nee joh, serieus?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga liever in een naveltruitje dan in Uggs naar buiten hoor
quote:
Omdat je met een naveltruitje voor lul staat, maar iedereen kan zien dat het bedoeld is om voor lul te staan. Carnaval is toch ook niet gênant? Zelfde principe. Als je Uggs draagt denkt iedereen dat je compleet smaakloos bent.quote:
Goodnight!quote:
Ja oké, als je een jongen bent.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Omdat je met een naveltruitje voor lul staat, maar iedereen kan zien dat het bedoeld is om voor lul te staan. Carnaval is toch ook niet gênant? Zelfde principe. Als je Uggs draagt denkt iedereen dat je compleet smaakloos bent.
Trustenquote:
ik ben daar ook vrij smaakloosquote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
Als je Uggs draagt denkt iedereen dat je compleet smaakloos bent.
Truequote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben daar ook vrij smaakloos
Crocs zijn meer voor kleine kinderen volgens mijquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
En dan sokken aan in Crocs onder je spijkerbroek
Pikeyquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik draag ook vaak vesten met capuchon terwijl ik een pet op heb
Super comfortabel lijken me die, en heerlijk warm. Maar ze zijn zo gigantisch lelijkquote:
Je bent toch geen flikker.quote:
ik draag ze ook alleen binnenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
Super comfortabel lijken me die, en heerlijk warm.
Zeg dat maar tegen deze hunkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crocs zijn meer voor kleine kinderen volgens mij
Je hebt tegenwoordig ook prima uitziende Crocs.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Crocs zijn meer voor kleine kinderen volgens mij
Regenpakuggs?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Super comfortabel lijken me die, en heerlijk warm. Maar ze zijn zo gigantisch lelijkAlsof je overal buiten een heel regenpak aandoet
haatquote:
Hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen deze hunk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |