Ze is gelukkig geen schaapquote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
Sof is leuk, tenzij ze dictatortje speelt.
Daar zijn de meningen over verdeelt.quote:
Ik ben het ook niet altijd met haar eens maar ze heeft tenminste een eigen mening. Niet zo'n domme mening om ook populair te willen zijn zoals een Dearrustquote:Op woensdag 27 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt.
Nee grapje
zelf aangevraagdquote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
heeft cachie ook al ban? Gaat heerlijk hier
Wil ze zelf manquote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
heeft cachie ook al ban? Gaat heerlijk hier
Doe maar met fokkie.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
Laten we Sof koppelen met iemand uit deze sc. Genoeg gozers die haar aantrekkelijk vinden.
Ik ben er al lang mee bezig, dudes lijken lastiger dan sommige chicksquote:Op donderdag 28 november 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
Laten we Sof koppelen met iemand uit deze sc. Genoeg gozers die haar aantrekkelijk vinden.
Sof en ik hebben nog een lange weg te gaan in onze bandquote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe maar met fokkie.
Ik gun hem wel zo'n lekkerding.
Neen, passen niet bij elkaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe maar met fokkie.
Ik gun hem wel zo'n lekkerding.
Maar Sof is een chickie.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er al lang mee bezig, dudes lijken lastiger dan sommige chicks
Wil je dat even weghalen alsjeblieftquote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neen, ik heb al iemand anders bij fok-its naam staan.
[..]
Maar Sof is een chickie.
Daar ben ik mij echt van bewust. Maar dat is neit het puntquote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Maar Sof is een chickie.
HAHA JA.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Maar Sof is een chickie.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je dat even weghalen alsjeblieft![]()
Meen het
Sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je dat even weghalen alsjeblieft![]()
Meen het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |