ik vind dit ook weinig bijzondersquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Xblister het volgende:
Omegatypez zijn bekend van parels als:
de rest is eigenlijk vrij bagger
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze vond ik wel toepasselijk voor hier:
http://theshovel.com.au/2(...)hrough-his-own-eyes/
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Melodic Hardstyle Video & Music Vol.13
1. Proto Bytez - Together (Original Mix) [00:00]
2. Code Black - Give You Up [2:45]
3. Dacompazz - Purple Dreams [6:15]
4. Wildstylez - Straight Forward [10:11]
5. Proto Bytez - Falling (Original Mix) [12:50]
6. Outrageouz - Not Alone [16:22]
7. D-Block & S-te-Fan - Next Level [19:58]
8. 3LAU, Paris Simo feat. Bright Lights - Escape (Transeuterz Bootleg) [23:00]
9. Audiotricz - Reborn [27:10]
10.The Pitcher - Gotta Feel [30:59]
11.Juized & Envine - Galaxy [32:30]
12.Rebourne - Leaving [34:28]
13.Phuture Noize Ft Mc Dl - Fadin' (Atmozfears Remix) [37:40]
14.Revengerz (aka. DCZ & Hard-RenD) - Flying Free (Bootleg) [40:20]
15.Coone & Hard Driver - Showtime [46:37]
16.Coone & Isaac Ft. Popr3b3l - Ready for Life [48:58]
17.Coone & Wildstylez Ft. Cimo Frankel - This is Home (Album Version) [52:23]
*Proest*quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.
Als je niet open staat voor kritiek moet je die rommel hier al helemaal niet posten. Zie zelden positief commentaar op die 'emotional hardstyle' mixjes van je.quote:
Goed gezegd, ik vind het ook maar 3x niks. gewoon makkelijk proberen te scoren dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.
Ik heb ook mixes van 2007 en 2008 erop staan. Die tracks worden helaas niet meer gemaakt.quote:
Als je het niet aanstaat lees je het toch nietquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Je noemt het kritiek, maar het is gewoon ongefundeerde rommel dat jij typt.
Gaat lastig, je kan geen mening vormen zonder iets te hebben gelezen. Deze jongeman kan de tracklist checken en dan besluiten dat het in zijn ogen troep is.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je het niet aanstaat lees je het toch niet
Ik vind zodra je het hier post je jezelf ook openzet tot dit soort reacties. Ik heb niks tegen de hedendaagse hardstyle maar je kiest dan ook wel het meeste kutte uit imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Scoren?!Daar is het inderdaad allemaal om te doen ja. Ik post het gewoon en als je het niet aanstaat dan klik je toch niet.. genoeg mensen die het wel waarderen.
Waarom zou je niet iedere week een mix kunnen maken van de tracks die je mooi vind? Wat een onzin dat je alleen de allerbeste tracks in een mix mag gebruiken, en dan nog, dat is ook gewoon een mening van wat goed is.
Je noemt het kritiek, maar het is gewoon ongefundeerde rommel dat jij typt.
Alsof hier de doelgroep zit. Ik post op Fok! dus pleur het gewoon hierop, hele kleine moeite en heb al een aantal dm's gehad van mensen die het wel waarderen. Dat het overgrote deel het niks vind betekend niet dat iedereen er zo over denkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Le_Professeur z'n mixjes blijft posten, terwijl er zelden op gereageerd wordt. Had ook wel verwacht dat ie al zou stoppen, maar hij gaat maar door. Misschien besef je nog niet dat hier echt het publiek niet zit voor jouw mixjes. Je kan beter op zoek gaan naar een andere doelgroep.
Als iets mij niet aan staat, dan laat ik je dat weten. Bovendien ken ik niemand in dit topic die het echt kan waarderen, zoals jij beweert.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Scoren?!Daar is het inderdaad allemaal om te doen ja. Ik post het gewoon en als je het niet aanstaat dan klik je toch niet.. genoeg mensen die het wel waarderen.
Omdat het naat onze mening allemaal dezelfde goedkope meuk is.quote:Waarom zou je niet iedere week een mix kunnen maken van de tracks die je mooi vind?
Heb ik dat ooit ontkend? Ik geef aan dat als je minder frequent een mix maakt, de keuze uit betere platen groter wordt (dat is een feit). Ook geef ik aan dat als je er meer tijd in steekt, je mixwerk prettiger wordt om naar te luisteren. Ik geef je gewoon een tip dat je populairiteit zou kunnen laten toenemen. Dat jij er niet mee kan omgaan, is jouw probleem.quote:Wat een onzin dat je alleen de allerbeste tracks in een mix mag gebruiken, en dan nog, dat is ook gewoon een mening van wat goed is.
Hmm, dan ben ik toch wel heel benieuwd waarom mensen via een dm reageren en het niet gewoon in dit topic posten. Kan je ze dat vragen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof hier de doelgroep zit. Ik post op Fok! dus pleur het gewoon hierop, hele kleine moeite en heb al een aantal dm's gehad van mensen die het wel waarderen. Dat het overgrote deel het niks vind betekend niet dat iedereen er zo over denkt.
Heb er ook geen problemen mee, maar er wordt gedaan alsof er maar één weg is. Ik begrijp heel goed dat de echte kenners het pure aids vinden. Ikzelf vind het chill om op een reguliere basis een mix te maken, gebruik ze zelf voor het hardlopen, dus er komt gewoon een hoop onbekende shit in.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik vind zodra je het hier post je jezelf ook openzet tot dit soort reacties. Ik heb niks tegen de hedendaagse hardstyle maar je kiest dan ook wel het meeste kutte uit imo.
Ik zie het nut niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik toch wel heel benieuwd waarom mensen via een dm reageren en het niet gewoon in dit topic posten. Kan je ze dat vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |