Enkel als het de doelstelling is om kinderen te krijgenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Moet ik een gesprek beginnen dat het genetisch bepaals is dat wij matchen en seks moeten hebben?
Mensen kunnen totaal verschillend reageren op hormonen. Genen zijn inderdaad de bouwstenen echter kunnen die ook verschillen. We hebben het naar mijn idee nu over hormonen in deze discussie. Daar reageren mensen dus verschillend op en handelen daarom ook verschillend van elkaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoek maar op google als je wat wilt leren over hormonen. Het zou wat zijn als we allemaal andere hormonen en genen hadden!Dit is basiskennnis man.
quote:Feromonen
· Feromonen zijn geurstoffen die het lichaam afgeeft. Zij beïnvloeden het seksuele gedrag. De geur van zweet, urine of vaginaal vocht bijvoorbeeld, kan maken dat je iemand sexy vindt.
· In een wetenschappelijk experiment werden sommige mannen besprenkeld met een `zweet` feromoon en anderen niet. Vrouwen beoordeelden de mannen mét als aantrekkelijk
http://www.encyclo.nl/lokaal/10509
Daar zijn we voor gemaakt toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel als het de doelstelling is om kinderen te krijgen
Klopt, maar zoek dan wel een vrouw op die niet aan de anticonceptie is.. anders is het allemaal zinloos.quote:
Pfff, zo veel dingen om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar zoek dan wel een vrouw op die niet aan de anticonceptie is.. anders is het allemaal zinloos.
Absoluutquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zo veel dingen om rekening mee te houden.
Ben jij aan de anticonceptie?
Doe zoals Xavier in X-Men First Class.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
En hoe helpt deze kennis mij om vanavond een vrouw te versieren?
Moet ik een gesprek beginnen dat het genetisch bepaals is dat wij matchen en seks moeten hebben?
Vrouwen vallen niet op die nerd dingen Kaneel, dat is niet alfa.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe zoals Xavier in X-Men First Class.
Optimus Prime is wel alfa.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet op die nerd dingen Kaneel, dat is niet alfa.
Vrouwen reageren altijd heel raar als ik vraag of ze mijn optimus prime willen zien, maar dat ze er niet mee mogen spelen.quote:
Misschien moet je eens mannen gaan daten dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen reageren altijd heel raar als ik vraag of ze mijn optimus prime willen zien, maar dat ze er niet mee mogen spelen.
Als je niet op een meid afstapt is dat 9 van de 10 keer omdat men niet durft. Gevoel. Niet rationeel beslist van 'ik kan een blauwtje lopen, laat ik het maar niet doen'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef firefly3 het volgende:
Als je gevoel zegt: ik wil haar, en je stapt er niet op af vanwege rationele beslissingen, heb je je gevoel niet gevolgt. Toch niet zo lastig om dat toe te geven zonder de discussie naar mij of andere onderwerpen te buigen?
Daar heb je gelijk in, dit gevoel komt echter een fractie later pas.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als je niet op een meid afstapt is dat 9 van de 10 keer omdat men niet durft. Gevoel. Niet rationeel beslist van 'ik kan een blauwtje lopen, laat ik het maar niet doen'.
Oh ik heb genoeg te vertellen, das niet echt t probleemquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Gewoon dit weekend heel veel mee gaan maken zodat je maandags dan ook veel te vertellen hebt.
Ja het mooiste is als je een reden kan maken/verzinnen om haar aan te moeten spreken. Je hebt het hele weekend de tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Oh ik heb genoeg te vertellen, das niet echt t probleemt is eerder die drempel over
Yes idd das waar. Heb een aardig druk weekend toevallig dus dat komt wel uit. Ik hoop alleen niet dat t te laat isquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja het mooiste is als je een reden kan maken/verzinnen om haar aan te moeten spreken. Je hebt het hele weekend de tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |