abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 december 2013 @ 18:03:15 #276
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133812084
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mee eens natuurlijk. Actie is reactie. Maar je zelf tot dingen toe zetten om te gaan doen lijkt me nou niet de juiste manier. Je gaat dus kennelijk iets doen waar je eigelijk helemaal niet zo zin in heb. Je dwingt je zelf iets te worden of te zijn wat je eigelijk niet bent?
Als ik me erin mag mengen :P Maar denk dat het afhangt van de mate waarin je 'jezelf verandert' en hoe je je erbij voelt. Als je weet van jezelf dat je te weinig praat en dan meer probeert te praten met een meid, dan voelt dat misschien ook niet fijn en leuk, maar als je dan wel de meid krijgt... Sommige mensen moeten dingen doen die ze van nature niet zouden doen om bijvoorbeeld een meisje te krijgen, kan me dan wel voorstellen dat je dat doet, alleen zijn en maar niks tegen je zin in doen is ook niet alles :P
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:04:31 #277
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133812124
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

omdat ik je zelf tot een bepaalde staat van denken of ergens voor enthousiast voor maken link aan iets waar je eigenlijk niet zo zin in heb. Stofzuigen, boodschappen doen enz moet ik me zelf ook enthousiast voor maken omdat ik daar eigelijk helemaal geen zin in heb.

Dus of ik begrijp je verkeerd of je neemt dat stappen en versieren veel te serieus. Lijkt me trouwens ook heel erg vermoeiend om je zelf ergens toe zetten om het te doen.
Zo komt op mij het hele pua gebeuren over.
Stappen die ze moeten doen etc.
Niet uitgaan om het leuk te hebben, maar uitgaan puur om te scoren.
Lijkt me doodvermoeiend inderdaad
  zondag 1 december 2013 @ 18:04:50 #278
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133812135
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik zie haar nu verplicht elke week en dat maakt het geheel iets lastiger, maar ik vind het aan de andere kant wel prettig. Ik moet het rustig opbouwen denk ik.
Het gaat hier om een meisje die jij leuk vindt en zij jou? Of wil je een hulpverlenertje versieren :P ;) Sorry begrijp de setting niet helemaal :P
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:05:16 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133812148
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als je iets wilt bereiken zal je daar dingen voor moeten doen.

Mee eens natuurlijk. Actie is reactie. Maar je zelf tot dingen toe zetten om te gaan doen lijkt me nou niet de juiste manier. Je gaat dus kennelijk iets doen waar je eigelijk helemaal niet zo zin in heb. Je dwingt je zelf iets te worden of te zijn wat je eigelijk niet bent?

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:

En dat ik dat dan kan delen met een paar dames maakt het extra leuk ;)

Je focus ligt wel heel erg op vrouwen als ik zo je gemiddelde post hier leest. Neem je dat hele versieren nou niet iets te serieus als je gewoon even eerlijk bent? Waarom niet dingen doe je leuk vind doen en als daar versieren bij komt het een extraatje is ipv het versieren als belangrijkste punt van je avond maken. Kennelijk moet je zelf dwingen tot iets wat je niet niet echt leuk vind, vrouwen zijn daar belangrijk in en daar hangt zo lijkt het je avond van af.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133812256
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Het gaat hier om een meisje die jij leuk vindt en zij jou? Of wil je een hulpverlenertje versieren :P ;) Sorry begrijp de setting niet helemaal :P
Het gaat om een meisje, niet om een hulpverlenertje. Zo sneu ben ik niet :P
Nee, het gaat gewoon om een meisje waar ik mee gepraat heb. Dat doen meiden niet zo heel vaak met mij, weet je? Dus dit lijkt dan al op iets. Misschien is het ook een gevalletje "I guess things are getting pretty serious" :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 1 december 2013 @ 18:08:37 #281
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133812281
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe denk je dat je op je eerste vrouw afstapt? Voor de eerste keer fysiek wordt? Haar voor de eerste keer zoent? Denk je dat je daar zin in hebt als je het nog nooit gedaan hebt? Dat dat leuk is?.. ;- )

Wie je bent is simpelweg de som van al je levenservaringen tot aan dit moment. Dat kun je prima veranderen als je wilt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 1 december 2013 @ 18:09:52 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133812322
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo komt op mij het hele pua gebeuren over.
Stappen die ze moeten doen etc.
Niet uitgaan om het leuk te hebben, maar uitgaan puur om te scoren.
Lijkt me doodvermoeiend inderdaad
Dit dus.

Laat ik het even bij m'n zelf houden. Ik ga op stap als ontspanning. Effe verstand op nul en ik bezoek een tent waar van ik weet dat daar muziek is wat ik lekker vind. Effe douche je rukt wat uit de kast en hop de club in. Drankje er bij en genieten van de muziek. Dit doe ik alleen maar als ik zin heb om op stap te gaan. Nou prima als ik daar ben met wat vrienden lullen je komt altijd wel bekende tegen en al snel de dansvloer op. En dansen. Als je een leuke vrouw ziet gewoon er op af stappen en doe er mee wat je wilt. Dansen, versieren of wat dan ook. Niks moet en alles mag. En als je een leuke vrouw gezien hebt gewoon er 100% voor gaan. Of je scoort of je faalt en je hebt de grootste lol om je zelf dat het niet gelukt is.

Bovenstaande is toch zoveel relaxt dan je zelf moeten dwingen om iets te doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 1 december 2013 @ 18:11:52 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133812390
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hoe denk je dat je op je eerste vrouw afstapt? Voor de eerste keer fysiek wordt? Haar voor de eerste keer zoent? Denk je dat je daar zin in hebt als je het nog nooit gedaan hebt? Dat dat leuk is?.. ;- )

Wie je bent is simpelweg de som van al je levenservaringen tot aan dit moment. Dat kun je prima veranderen als je wilt.
man stop toch met die standaard zinnetjes en uitspraken. Dit ben jij toch helemaal niet :D Het lijkt wel een voorlees sessie. Houd toch op. Heb niks tegen je hoor en je komt over als een prima gast eerlijk waar. Maar dit is gewoon een houding aan nemen ipv je zelf zijn. Jammer is dat.
  zondag 1 december 2013 @ 18:12:13 #284
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133812402
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het gaat om een meisje, niet om een hulpverlenertje. Zo sneu ben ik niet :P
Nee, het gaat gewoon om een meisje waar ik mee gepraat heb. Dat doen meiden niet zo heel vaak met mij, weet je? Dus dit lijkt dan al op iets. Misschien is het ook een gevalletje "I guess things are getting pretty serious" :P
Ow dat is ja goed nieuws man! Maar lijkt me juist gemakkelijker als je elkaar toch al verplicht ziet :P Dan kan je gewoon over alles lullen en ze zoekt er niet direct achter dat je haar wil e.d. ja :P Maar heb geen idee hoe dat daar gaat. Maar normaal gesproken dan praat je gewoon met elkaar en dan vraag je haar nummer en dan hou je wat contact ook buiten die verplichte maandag enzo... Gewoon dat vragen of ze dat leuk vindt. Kan geen kwaad en als je het leuk hebt met elkaar gaat ze heus niet nee zeggen dan dus ja :P
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:12:28 #285
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133812412
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus.

Laat ik het even bij m'n zelf houden. Ik ga op stap als ontspanning. Effe verstand op nul en ik bezoek een tent waar van ik weet dat daar muziek is wat ik lekker vind. Effe douche je rukt wat uit de kast en hop de club in. Drankje er bij en genieten van de muziek. Dit doe ik alleen maar als ik zin heb om op stap te gaan. Nou prima als ik daar ben met wat vrienden lullen je komt altijd wel bekende tegen en al snel de dansvloer op. En dansen. Als je een leuke vrouw ziet gewoon er op af stappen en doe er mee wat je wilt. Dansen, versieren of wat dan ook. Niks moet en alles mag. En als je een leuke vrouw gezien hebt gewoon er 100% voor gaan. Of je scoort of je faalt en je hebt de grootste lol om je zelf dat het niet gelukt is.

Bovenstaande is toch zoveel relaxt dan je zelf moeten dwingen om iets te doen.
Ja dit is precies hoe ik het ook doe. Stappen met vrienden om het gezellig te hebben, en als je dan een leuke vrouw tegen komt dan is het mooi mee genomen.
  zondag 1 december 2013 @ 18:17:34 #286
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133812578
Jullie zijn gewoon jaloers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:20:47 #287
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133812713
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

man stop toch met die standaard zinnetjes en uitspraken. Dit ben jij toch helemaal niet :D Het lijkt wel een voorlees sessie. Houd toch op. Heb niks tegen je hoor en je komt over als een prima gast eerlijk waar. Maar dit is gewoon een houding aan nemen ipv je zelf zijn. Jammer is dat.
No offense, maar ondanks het feit dat ik hier heel open ben geweest over dingen kan jij onmogelijk weten wie ''ik ben''. Ik vind het sowieso vreemd om een label op personen (en natuurlijk jezelf) te plakken.

Mijn leerproces ziet er grofgezegd zo uit. Ik lees iets, pas het toe, kijk of het mijn leven verbetert, en zoja blijf ik het toepassen totdat ik het internaliseer (onbewust bekwaam). Als ik met dingen op dat laatste punt kom is het dus deel geworden van mijn persoonlijkheid, mijn identiteit.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 1 december 2013 @ 18:25:43 #288
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133812868
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Je focus ligt wel heel erg op vrouwen als ik zo je gemiddelde post hier leest. Neem je dat hele versieren nou niet iets te serieus als je gewoon even eerlijk bent? Waarom niet dingen doe je leuk vind doen en als daar versieren bij komt het een extraatje is ipv het versieren als belangrijkste punt van je avond maken. Kennelijk moet je zelf dwingen tot iets wat je niet niet echt leuk vind, vrouwen zijn daar belangrijk in en daar hangt zo lijkt het je avond van af.
Ik doe heel veel dingen die ik leuk vind. Mijn leven bestaat uit meer dan alleen het nachtleven.. ;) Als ik uitga echter, vind ik het leuk om achter de vrouwen aan te gaan. Dat ik een minder leuke avond heb als ik hier niet succesvol mee ben heb je helemaal gelijk in. Dat is iets waar ik nog aan moet werken, maar dit gaat ook steeds beter.

Het is een traject die bijna iedereen in pickup doorloopt, dus ik weet zeker dat als ik doorga op deze manier ik bij m'n doelen kom.
  zondag 1 december 2013 @ 18:27:35 #289
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133812925
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

No offense, maar ondanks het feit dat ik hier heel open ben geweest over dingen kan jij onmogelijk weten wie ''ik ben''. Ik vind het sowieso vreemd om een label op personen (en natuurlijk jezelf) te plakken.

Mijn leerproces ziet er grofgezegd zo uit. Ik lees iets, pas het toe, kijk of het mijn leven verbetert, en zoja blijf ik het toepassen totdat ik het internaliseer (onbewust bekwaam). Als ik met dingen op dat laatste punt kom is het dus deel geworden van mijn persoonlijkheid, mijn identiteit.
Voor mij is de vraag een beetje in hoeverre het nog nut heeft om maar te blijven streven naar het versieren van meiden op avonden als je al genoeg hebt gehad.. Op den duur ben je toch tevreden met wat je bereikt hebt en dan kan je toch andere kanten meer belichten/verkennen... Bedoel ik heb in mijn leven misschien 40 meiden gezoend en er is niks (als in een 41ste meid bijvoorbeeld) wat mij nog meer zelfvertrouwen kan geven. Terwijl ik lees van 25 meiden per half jaar en meer en dat voor langere tijd bij PUA...

Lijkt me dat het nut wat weg is dan op den duur of dat je zelfvertrouwen zo klote was dat het na 100 keer bevestiging nog niet goed is... Snap je? Lijkt gewoon wat gedreven door een prestatiedrang die geen nut meer dient.
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:27:37 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133812926
Ik vind t vooral zo jammer dat het voor veel mensen zoveel denkwerk kost en zoveel moeite.
Bedoel, ik heb er wel wat drank voor nodig bv om net wat spontaner en losser te worden. Maar ik hoef niet na te denken. Zaken gebeuren gewoon of gebeuren niet. Ik denk er nooit over na of ik iemand wel of niet wil, kan of mag aanraken. Ik doe maar iets.

Gewoon een leuke avond hebben en dat pikken anderen op, waardoor jezelf ook leuker gevonden wordt.
  zondag 1 december 2013 @ 18:40:34 #291
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133813300
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Voor mij is de vraag een beetje in hoeverre het nog nut heeft om maar te blijven streven naar het versieren van meiden op avonden als je al genoeg hebt gehad.. Op den duur ben je toch tevreden met wat je bereikt hebt en dan kan je toch andere kanten meer belichten/verkennen... Bedoel ik heb in mijn leven misschien 40 meiden gezoend en er is niks (als in een 41ste meid bijvoorbeeld) wat mij nog meer zelfvertrouwen kan geven. Terwijl ik lees van 25 meiden per half jaar en meer en dat voor langere tijd bij PUA...

Lijkt me dat het nut wat weg is dan op den duur of dat je zelfvertrouwen zo klote was dat het na 100 keer bevestiging nog niet goed is... Snap je? Lijkt gewoon wat gedreven door een prestatiedrang die geen nut meer dient.
Prestratie's in de vorm van hoeveelheden boeien mij heel erg weinig. Kwaliteit over kwantiteit.. Het gaat mij vooral om persoonlijke groei. Vrouwen komen daarna.
  zondag 1 december 2013 @ 18:43:20 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133813384
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

[quote]
Ik beweer ook niet dat ik je "ken" maar ik zie daar en 1 op 1 uitspraak staan die je veel in boekjes of filmpjes tegen komt. Dat ben jij niet, dat is gewoon een veel voorkomende uitspraak die je in veel filmpjes en of boekjes tegen komt. Dat is wat ik bedoel niet je zelf zijn. Je citeert gewoon uit een boek.

[quote]
En juist hier gaat het dus mis, het is niet jou persoonlijkheid, het is een trucje / gedrag patroon dat je zelf aan meet.

quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik doe heel veel dingen die ik leuk vind. Mijn leven bestaat uit meer dan alleen het nachtleven.. ;) Als ik uitga echter, vind ik het leuk om achter de vrouwen aan te gaan. Dat ik een minder leuke avond heb als ik hier niet succesvol mee ben heb je helemaal gelijk in. Dat is iets waar ik nog aan moet werken, maar dit gaat ook steeds beter.
Maar dan ben je toch volledig verkeerd bezig? Je doel is dus versieren ipv plezier hebben. Je laat je plezier afhangen van je acties. Dat is nooit de juiste insteek.

quote:
Het is een traject die bijna iedereen in pickup doorloopt, dus ik weet zeker dat als ik doorga op deze manier ik bij m'n doelen kom.
tja je kan je afvragen of je het überhaupt wel wilt behalen die doelen. Maar goed dat is ieder voor zich. Het lijkt mij intens vermoeiend.
pi_133813497
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind t vooral zo jammer dat het voor veel mensen zoveel denkwerk kost en zoveel moeite.
Bedoel, ik heb er wel wat drank voor nodig bv om net wat spontaner en losser te worden. Maar ik hoef niet na te denken. Zaken gebeuren gewoon of gebeuren niet. Ik denk er nooit over na of ik iemand wel of niet wil, kan of mag aanraken. Ik doe maar iets.

Gewoon een leuke avond hebben en dat pikken anderen op, waardoor jezelf ook leuker gevonden wordt.
Dat betwijfel ik ten zeerste. Dat is volgens mij geen natuurwet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 1 december 2013 @ 18:51:37 #294
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133813696
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

In het algemeen vinden meiden je wel leuker als je vrolijk bent en wat uitstraling hebt dan wanneer ze merken dat je geen zelfvertrouwen hebt en saai en chagrijnig bent. Betekent niet dat ze je direct ook als vriend willen ofzo, maar wel dat ze je leuker vinden dan wanneer je dat niet zou zijn (in het algemeen)
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 18:52:27 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133813722
quote:

[..]

ze heeft wel gelijk. Je trekt daar mensen aan die ze zo mooi omschrijven op de zelfde golflengte zitten aan. Je voordeel is dat je mensen de leuke mensen aan trekt die jij ook leuk vind. Vergelijk het met een persoon waar jij zelf heel veel mee hebt en een persoon waar je totaal niks van hebt. Stel je kent ze niet. Welk persoon wil jij dan liever leren kennen?
  zondag 1 december 2013 @ 18:56:48 #296
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133813886
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En juist hier gaat het dus mis, het is niet jou persoonlijkheid, het is een trucje / gedrag patroon dat je zelf aan meet.

[..]

Maar dan ben je toch volledig verkeerd bezig? Je doel is dus versieren ipv plezier hebben. Je laat je plezier afhangen van je acties. Dat is nooit de juiste insteek.

[..]

tja je kan je afvragen of je het überhaupt wel wilt behalen die doelen. Maar goed dat is ieder voor zich. Het lijkt mij intens vermoeiend.
Jij ziet je persoonlijkheid/identiteit als iets wat solide is en iets dat je moet accepteren, ik zie het als iets flexibels wat je kunt verbeteren. Voor jou werkt nummer 1, voor mij nummer 2. We gaan elkaar hoogstwaarschijnlijk niet overtuigen, dus het lijkt me verstandig om het daarbij te laten.

Het is ook duidelijk dat jij hier meer aanleg voor hebt dan ik. Voor jou werkt ''heb gewoon plezier'' en ''ben gewoon jezelf'', voor mij niet. Om op dit punt te komen zal ik heel veel acties moeten ondernemen en een lang proces moeten doorlopen. Jij hoeft dit niet te doen, omdat je meer geluk gehad hebt dan ik ;)

Het mooie is echter, als ik eenmaal op het punt kom waar jij bent, heb ik meer keuze in de vrouwen die ik wil, en hoef ik niet meer te wachten tot m'n omgeving me iets presenteert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pope-of-Dope op 01-12-2013 19:02:58 ]
pi_133814520
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In het algemeen vinden meiden je wel leuker als je vrolijk bent en wat uitstraling hebt dan wanneer ze merken dat je geen zelfvertrouwen hebt en saai en chagrijnig bent. Betekent niet dat ze je direct ook als vriend willen ofzo, maar wel dat ze je leuker vinden dan wanneer je dat niet zou zijn (in het algemeen)
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ze heeft wel gelijk. Je trekt daar mensen aan die ze zo mooi omschrijven op de zelfde golflengte zitten aan. Je voordeel is dat je mensen de leuke mensen aan trekt die jij ook leuk vind. Vergelijk het met een persoon waar jij zelf heel veel mee hebt en een persoon waar je totaal niks van hebt. Stel je kent ze niet. Welk persoon wil jij dan liever leren kennen?
Ik weet het niet. Dat heeft nog nooit voor mij gewerkt. Ik heb alleen maar een klik met hele stille meisjes die nooit ergens te vinden zijn. Het meisje waar ik het over heb is weer zo'n soort meisje.
  zondag 1 december 2013 @ 19:15:33 #298
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133814746
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Ik weet het niet. Dat heeft nog nooit voor mij gewerkt. Ik heb alleen maar een klik met hele stille meisjes die nooit ergens te vinden zijn. Het meisje waar ik het over heb is weer zo'n soort meisje.
Hoeft ook niet te werken als in dat je dan een vriendin krijgt. Maar ze mogen je dan eerder, vinden je aardiger. Dat werkt overal zo. Dat je het niet merkt heeft er eerder mee te maken dat het nog niet het gewenste resultaat oplevert.

Maar hoe dan ook beter voor je dat je zo'n meisje hebt gevonden :) En gewoon wat praten en haar uit haar schulp krijgen :P
we dan
  zondag 1 december 2013 @ 19:22:14 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133815064
quote:

[..]

Een persoon die lol heeft, plezier uitstraaltn dergelijke is toch gewoon leuker dan iemand die dat niet uitstraalt? Simple as that.
Dat het niet altijd wat opleverd, dat is iets anders.

Maar ik merk zelf echt wel verschil in of ik een rustige kroegavond heb waarin ik stil, verlegen of chagrijnig ben... En een avond waarin ik veel zot te ouwehoeren, aan het lachen ben en het naar mn zin heb.

Mensen reageren dan anders op je, of spreken je aan terwijl ze dat anders niet hadden gedaan.
pi_133815739
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Hoeft ook niet te werken als in dat je dan een vriendin krijgt. Maar ze mogen je dan eerder, vinden je aardiger. Dat werkt overal zo. Dat je het niet merkt heeft er eerder mee te maken dat het nog niet het gewenste resultaat oplevert.

Maar hoe dan ook beter voor je dat je zo'n meisje hebt gevonden :) En gewoon wat praten en haar uit haar schulp krijgen :P
Dat is wel het idee ja :)
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een persoon die lol heeft, plezier uitstraaltn dergelijke is toch gewoon leuker dan iemand die dat niet uitstraalt? Simple as that.
Dat het niet altijd wat opleverd, dat is iets anders.

Maar ik merk zelf echt wel verschil in of ik een rustige kroegavond heb waarin ik stil, verlegen of chagrijnig ben... En een avond waarin ik veel zot te ouwehoeren, aan het lachen ben en het naar mn zin heb.

Mensen reageren dan anders op je, of spreken je aan terwijl ze dat anders niet hadden gedaan.
Dan zal het wel weer aan mij liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')