Fijn dromen meisjequote:
Neequote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mag ik nog wel mijn horloge zoeken dan
Ik zeg ook niet voor zijn kledingquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als hij ook al de moeite niet meer neemt om zijn kleren uit te trekken dan hoeft het voor mij al helemaal niet meer hoor
Trustenquote:
Ik zeg ook nergens dat die daar in moetquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoef geen horloge in mijn zak
wat heb ik anders aan een zakhorlogequote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor zijn kleding
[..]
Trusten
[..]
Ik zeg ook nergens dat die daar in moet
Zit een koordje aan, heb je de tijd en een cockring in 1quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb ik anders aan een zakhorloge
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Fijn dromen meisje![]()
![]()
[..]
NeeDie hou ik als vergoeding
Jij snapt hemquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit een koordje aan, heb je de tijd en een cockring in 1
moet wel een sterk koordje zijn danquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zit een koordje aan, heb je de tijd en een cockring in 1
Een geheime gigoloquote:
en die komt dan weer retour zeker wegens wanprestatiequote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een geheime gigoloIk leef op het randje en geef pas achteraf de rekening
Waarom denk je dat ik je horloge heb achtergehoudenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die komt dan weer retour zeker wegens wanprestatie![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je horloge heb achtergehouden
volgende weekquote:Op woensdag 27 november 2013 22:43 schreef friemelaar het volgende:
zoewartepietenballlllllllllllllllll![]()
![]()
![]()
je bent toch wel een beetje bekend met de vlaamse taalquote:
trusten DMquote:
truste DMquote:
Hmmm, beetje welquote:Op woensdag 27 november 2013 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent toch wel een beetje bekend met de vlaamse taal
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat hij hier tussen?
[ afbeelding ]
Oh zo'n linkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]niet zo'n link Trev, tussen 't vlaams en schoenenpoets
en de partyquote:Op woensdag 27 november 2013 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]niet zo'n link Trev, tussen 't vlaams en schoenenpoets
P'ciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
P'cies
wat is een piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
trusten friemelquote:
trusten trevquote:
wie zegt dat die voor mij isquote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je wel hoe hard je moet schuren om daar die schoensmeer weer vanaf te krijgen
![]()
![]()
![]()
ontbijten met bierquote:Op donderdag 28 november 2013 00:57 schreef Inkomen het volgende:
gloeiende tyfus te veel bier en ontbijt noch koffie in huis
ook geen bier in huis dusquote:Op donderdag 28 november 2013 01:00 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ja nee het bier was buitenshuis sorry voor de tekortschietende grammaticale duiding
ik moet nu echt geen bier meer drinkenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
ook geen bier in huis dus?
you're doomed
bewaar die voor t ontbijt danquote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik moet nu echt geen bier meer drinkenik geloof dat er nog wel ergens een drankvoorraad in dit huis is
komt wel goedquote:Op donderdag 28 november 2013 01:03 schreef Inkomen het volgende:
ik ben sowieso verdoemd maar dat terzijde
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |