Volgens mij was mijn reactie ook niet op die post van jou, dat dusquote:Op donderdag 28 november 2013 13:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staat ook een andere username bij, maar ik waag het er straks gewoon even op.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:38 schreef Santello het volgende:
Kom op jongens. Wie regelt er een busje. Gaan we naar Duitsland of België. Delen we mooi de kosten
Ik heb ook net gebeld en de mijne word gewoon afgeleverd morgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:37 schreef ManianMan het volgende:
Over de Wehkamp bundel. Heb nog even gebeld, belmiep kon het niet zien. Anders word deze geannuleerd na het weekend
Watte? De mijne zei er is niks te zien en kwam met het standaard verhaal. Achja ik zie het welquote:Op donderdag 28 november 2013 13:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb ook net gebeld en de mijne word gewoon afgeleverd morgen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:55 schreef Massief het volgende:
Geachte meneer/mevrouw ,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
U kunt uw bestelling op de releasedatum verwachten.
U ontvangt vandaag naar verwachting een track en trace link waarmee de levering kunt volgen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Probleem is dat je die dan zo ongeveer tegen de vijfde batch krijgt. Zavvi is supertraag. Plus, die games heb ik al, dus no needquote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef Santello het volgende:
PS4 Ultimate Bundle Games Consoles
Nog beschikbaar bij Zavvi!
http://www.zavvi.com/ps4-(...)35483&affil=thgemail
Ja ik had die ook al gezien laatst, die prijsquote:Op donderdag 28 november 2013 14:00 schreef Santello het volgende:
PS4 Ultimate Bundle Games Consoles
Nog beschikbaar bij Zavvi!
http://www.zavvi.com/ps4-(...)35483&affil=thgemail
Mijn games die ik besteld heb zijn in 6 dagen binnen, ik vind het wel meevallen. Maar het gaat meer om die prijs op de sitequote:Op donderdag 28 november 2013 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probleem is dat je die dan zo ongeveer tegen de vijfde batch krijgt. Zavvi is supertraag. Plus, die games heb ik al, dus no need
Ik heb soms echt weken moeten wachtenquote:Op donderdag 28 november 2013 14:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn games die ik besteld heb zijn in 6 dagen binnen, ik vind het wel meevallen. Maar het gaat meer om die prijs op de site
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik tvp even ivm werkende linkjes die nog een PS4 KZ Bunduru op gaan leveren![]()
![]()
Hmmm, goed idee. Zoek ook nog een nieuwe full-hd scherm (heb nu 720p plasma), tijdelijk dus ook mn pc scherm gebruiken.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Baal wel dat ik nog geen geld heb voor een nieuw scherm. Ik hoop echt dat de PS4 het gewoon doet op mijn pc scherm, anders heb ik er nog niks aan. Het is maar tijdelijk maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |