Lol dat duurt nog wel eventjes dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Voor de mensen met een PS4,veel geluk ermee alvast
Ik koop de mijne pas over ±15 maanden(eind Januari/begin Februari 2015)
wil ook wel weten of ik een random intertoys in kan lopen en die games kan kopen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:15 schreef Lastpost het volgende:
Blij dat ik gisteren toch gewoon de gok heb genomen, T&T staat alvast klaar en morgen staat ie mooi thuis in de kast.![]()
Weten jullie trouwens of je nu al games/controllers kunt scoren bij de grote ketens? Heb morgen eigenlijk geen tijd.
Klopt, net mijn batch 2 order geannuleerd en deze gedaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef lipjes het volgende:
Blijkbaar kan je em hier nog bestellen
http://www.wehkamp.nl/ent(...)F=1,2,3,17&PI=1&SM=5
huhuhuuhuhuquote:Op donderdag 28 november 2013 13:04 schreef Pheno het volgende:
Nee, games komen pas een maand later...
Staat daar toch duidelijk niet meer verkrijgbaar volgens mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, net mijn batch 2 order geannuleerd en deze gedaan.
[ afbeelding ]
Dus morgen kan ik los!
Welke games komen later ?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:04 schreef Pheno het volgende:
Nee, games komen pas een maand later...
Site is net geupdate. Ik kon hem nog gewoon bestellen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Massief het volgende:
[..]
Staat daar toch duidelijk niet meer verkrijgbaar volgens mij.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Site is net geupdate. Ik kon hem nog gewoon bestellen.Via de bestelknop. Site is 4 minuten geleden geupdate. Ik heb hem 10 minuten geleden besteld.
Denk de laatste.
oke apart. Als ik hem nu aanklik staat dit er toch gewoon:quote:Op donderdag 28 november 2013 13:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Site is net geupdate. Ik kon hem nog gewoon bestellen.Via de bestelknop. Site is 4 minuten geleden geupdate. Ik heb hem 10 minuten geleden besteld.
Denk de laatste.
Was een reactie op de vraag of je een winkel in kon lopen om een game te kopen voor ps4. Natuurlijk kan dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke games komen later ?
Dan had hij een van d elaatstequote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef Massief het volgende:
[..]
oke apart. Als ik hem nu aanklik staat dit er toch gewoon:
Sony - Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + DS4 controller + Eye cam is niet meer verkrijgbaar
Het is definitief! De Annuleren knop is weg, dus in behandeling. FUCK YEAH!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, net mijn batch 2 order geannuleerd en deze gedaan.
[ afbeelding ]
Dus morgen kan ik los!
Heb hem besteld nog geen bevestiging, wel vrijdag geselecteerd (14:00-18:00)quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef lipjes het volgende:
Blijkbaar kan je em hier nog bestellen
http://www.wehkamp.nl/ent(...)F=1,2,3,17&PI=1&SM=5
Of ze gaan je straks melden dat ie op wasquote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Het is definitief! De Annuleren knop is weg, dus in behandeling. FUCK YEAH!
Dan verdwijnt ie uit het scherm en krijg ik een mailtje. Ken ze nu wel een beetje.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze gaan je straks melden dat ie op was
Ik bestel er nooit johquote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dan verdwijnt ie uit het scherm en krijg ik een mailtje. Ken ze nu wel een beetje.
Hij is nu ook uitverkocht.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb hem besteld nog geen bevestiging, wel vrijdag geselecteerd (14:00-18:00)
Bevestiging gehad met accept giro _/-\o_quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |