haha ja denk het wel, hij heeft nu ps maar wou een pc kopen zei diequote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Zeker een pc gamer, die voelen zich altijd zo superieur.
The final countdown without Phenoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Kan een mod even THE FINAL COUNTDOWN!!1!!!11 in de tt zetten of iets dergelijks?
moet er dan ook bij natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
Kan een mod even THE FINAL COUNTDOWN!!1!!!11 in de tt zetten of iets dergelijks?
voelt als oud en nieuw! haha aleen ik moet lekker wachten op de tweede levering van bol yayquote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
moet er dan ook bij natuurlijk
Neus.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef xminator het volgende:
Fuuuuuuuuu was te lui om bf4 voor 44 euro te bestellen en nu is die uitverkocht
haha slim ja, gewoon via internet is dan 55 euro ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef xminator het volgende:
Ja zeker, zonde dat je vergeten bent te bestellen!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Toch weer een 16 euro besparing of niet dan?
Ik wil m wel graag van je overnemen. Denk alleen dat de bedragen die de mensen bieden veel hoger zijn dan normaalquote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Zeiksnor het volgende:
@Chaos-Zero Niet echt......wel veel bieders
PM mij maarquote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik wil m wel graag van je overnemen. Denk alleen dat de bedragen die de mensen bieden veel hoger zijn dan normaal
Je hebt berichtquote:
Hoe kom je aan de wijsheid van 2e levering volgende week? Do explain.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
voelt als oud en nieuw! haha aleen ik moet lekker wachten op de tweede levering van bol yaydie van media markt is wss al volgende week, hopelijk die van bol ook
Cool storyquote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef xminator het volgende:
In de mailbox vanuit Bart Smit.quote:Uw bestelling zal morgen ons magazijn verlaten. U ontvangt automatisch een email wanneer uw bestelling ons magazijn verlaat.
Ja Drankster was al gekozen daarom nu Drankster033 (amersfoort jwz)quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Al een uur bezig originele PSN naam te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |