SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dolan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Chill dat Vela spits isquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
![]()
Jammer van zijn 2* weak foot, maar wel goede stats.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is moeilijk chill jamijn favo driehoekje proberen te verenigen.
booooooooohhhhhquote:eerst een longshot van 30 meter erin rammen met rechts en dan erachter komen dat ie links is
![]()
![]()
Aguero to score heb je al binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
Jese basis bij Real
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo'n goed gevoel over?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aguero to score heb je al binnen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
ditquote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
En aguero is zwaar in vorm en ze moeten tegen Viktoria pls dus dat lukt vast wel![]()
Zie DMquote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.
Ik heb al veel winst gemaakt op deze speler, maar zo goedkoop nog niet gezien, laat staan op open bid, de markt lette een uur niet op![]()
![]()
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw![]()
![]()
Gewoon op disc kopen jonguh, 1 disc is genoeg, op Xbox 360 had je een heel CD rekje kunnen vullen met alle discs die je nodig zou hebben.![]()
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collectionquote:
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturn
Feyenoord Rotterdam![]()
PS4 koop ik pas, als ik hem al koop, in 2015 ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collection
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturner zijn toch nauwelijks leuke spellen op in het begin die ik niet op de PS3/PC kan spelen.
![]()
bah telkens wanneer ik een nieuwe speler koop en deze in mijn team zet
speelt heel mijn team ruk.. t gaat gewoon opvallen
dan moet ik een seizoen degraderen weer, voordat het team weer een beetje wil gaan spelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
ramos die warmloopt met een sjaal om![]()
![]()
welke andersquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zenden ze nou die teringwedstrijd uit?![]()
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard recept
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daarom gaf hij hem ook een Xbox cadeau.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard recept![]()
quote:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard receptHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk ookquote:Sport1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mbemba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je deze via de Xbox One geüpload, tim?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef byah het volgende:
godver
https://skydrive.live.com(...)&ithint=video%2c.mp4
Next-genquote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef byah het volgende:
godver
https://skydrive.live.com(...)&ithint=video%2c.mp4![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je deze via de Xbox One geüpload, tim?klopt
![]()
Coolquote:, hoe werkt die PVR in de Xbox dan? Neemt hij standaard wat op of moet je dat instellen?
lol_ramos
roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je roept "xbox record that" en dan worden de laatste 30 sec opgenomen. Je kan nog wat trimmen, maar echt editen is er niet bij.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cool, hoe werkt die PVR in de Xbox dan? Neemt hij standaard wat op of moet je dat instellen?
![]()
30 sec. maar?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef byah het volgende:
[..]
je roept "xbox record that" en dan worden de laatste 30 sec opgenomen. Je kan nog wat trimmen, maar echt editen is er niet bij.
ja vind ik ook redelijk schraal, misschien dat ze het nog aanpassen, maar voor nu is 30sec de max.quote:![]()
Wil je gaan douchen en dan is die douchekop pleite. Iemand heeft hem eraf gehaald
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon een bandje opnemen met 'xbox record that' en dan tijdens het potje af laten spelen![]()
Aguero!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Srna weer een geniale vrije trap, maar op de lat nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf doet Muslera bij die vrije trap van Bale joh..30 meter ofzo en door het midden. Sure, beetje vage curve, maar dan nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als alles zo blijft heb ik de volgende bet ook binnen
Real is 1-1..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als alles zo blijft heb ik de volgende bet ook binnen
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Plzen 1-1
Ook gewoon een verdiende goal..
City
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat feedback achtergelaten bij Boilesen, Blind en Veltman
zieke upgrades
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Veltman UP 74 in januari.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat feedback achtergelaten bij Boilesen, Blind en Veltman
zieke upgrades![]()
Ronaldo zit samen met Badr Hari op de tribune
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel grappig commentaarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Kwam ik toevallig tegenSpeciaal voor Toefjes
lekker spontaan
Beetje tegenbeeld van TheDjeetje. Gaat als een sneltreinquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig commentaarlekker spontaan
Veel meer likes ook![]()
Ja maar door die snelheid is het niet vervelend om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beetje tegenbeeld van TheDjeetje. Gaat als een sneltreinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien is het een idee om al te voorspellen wie een UP gaan krijgen in januari.. en dat is dan gebaseerd op de stats in H2H op dit moment.![]()
Sowieso wel een paar Ajacieden, zou wel terecht zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien is het een idee om al te voorspellen wie een UP gaan krijgen in januari.. en dat is dan gebaseerd op de stats in H2H op dit moment.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serero 95 rated 5* wf/skillmoves. 90 pace, 90 shooting, 98 headingHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor FUT is het wel chill dat PSV zo vroeg heeft gepiekt..konden ze nog net die ratings van o.a. Bakkali en Rekik flink omhoog gooienquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso wel een paar Ajacieden, zou wel terecht zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Badr Hari bevriend met C.Ronaldo?
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
soort zoekt soort hequote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.![]()
correct.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die UP van Rekik was gewoon terecht, voor zijn blessure was hij echt goed en waarom hem nu afschrijven op basis van 2 wedstrijden na een zware blessure in een team dat totaal de weg kwijt is.
Bovendien was Rekik niet zo dramatisch in die wedstrijden.
Dat is net zo opportunistisch als alle Ajacieden nu een UP geven, terwijl ik voor twee weken geleden alleen maar gezeur van alle Ajacieden hier over de eigen club hoorde.![]()
Nou...quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.
de afgelopen jaren zeker niet veel in deze reeks geweest?
Feyenoord Rotterdam![]()
arbeloa
Hala Madrid !
natuurlijk is het opportunistisch, ik doe het ook alleen maar om mensen hier te kuttenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Die UP van Rekik was gewoon terecht, voor zijn blessure was hij echt goed en waarom hem nu afschrijven op basis van 2 wedstrijden na een zware blessure in een team dat totaal de weg kwijt is.
Dat is net zo opportunistisch als alle Ajacieden nu een UP geven, terwijl ik voor twee weken geleden alleen maar gezeur van alle Ajacieden hier over de eigen club hoorde.![]()
![]()
Wie schrijft hem al af dan? Ik zie niemand klagen over Rekik zijn ratingquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Bovendien was Rekik niet zo dramatisch in die wedstrijden.Veltman, Denswil en Boilesen verdienen sowieso een UP hoor. Ook drie weken geledenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Er werd geinsinueerd dat Rekik die UP alleen maar kreeg omdat PSV vroeg piekte.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wie schrijft hem al af dan? Ik zie niemand klagen over Rekik zijn rating
[..]Alleen Veltman misschien, maar zeker geen 74.quote:Veltman, Denswil en Boilesen verdienen sowieso een UP hoor. Ook drie weken geleden![]()
Ik zou Vela alleen als rechterspits nemen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
weer een pareltje van mijn hand
[ afbeelding ]Denk je dat het een beetje werkt op links?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nee maar anders kwam het niet uitquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou Vela alleen als rechterspits nemen.Denk je dat het een beetje werkt op links?
even proberen met get to the zuniga![]()
Eindelijk die pleuris dragback onder de knie
Wie schrijft hem af dan? Dat insinueerde ik totaal niet. Ik zeg alleen dat het fijn was dat ze vroeg hebben gepiekt omdat ze toen nog de rating konden aanpassen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef DutchSL het volgende:
Dat is net zo opportunistisch als alle Ajacieden nu een UP geven, terwijl ik voor twee weken geleden alleen maar gezeur van alle Ajacieden hier over de eigen club hoorde.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al die topploegen falen vandaag zeg. Vintage CL dit. Dit soort rondes zitten er echt vaak bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:00 schreef ThadCastle het volgende:
Mbemba brace knap voor een verdedigerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
pingel nuquote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
als die dikke llorente nou ff scoortAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En 2-1, weer VidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice en nu City nog even winnen en dan ben ik nog blijer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vidalals ik een rijke miljardair was met een club die de Europese top wilt bestormen zou hij mijn eerste doel zijn.
![]()
Voor rust was Plzen eigenlijk gewoon beter..echt te kansloos voor woorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nice en nu City nog even winnen en dan ben ik nog blijer.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vidal 333333333quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Vidalals ik een rijke miljardair was met een club die de Europese top wilt bestormen zou hij mijn eerste doel zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
serieus?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor rust was Plzen eigenlijk gewoon beter..echt te kansloos voor woorden.
3-0
Jup, was echt zo. Maar wel 2-1 Cityquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het geen bijzondere wedstrijd ofzo, maar toch al 0-4
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
cityyyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben hier nu een jaar actief denk ik. Niet zo actief als de meeste hier, maar goedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nou...
de afgelopen jaren zeker niet veel in deze reeks geweest?
holy fuckquote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
If vela heeft wel goede ingame stats zeg![]()
Shak is wel goed vandaag zeg, van wat ik zo langs zie komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rodrigo 2-3Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb Douglas Costa gekocht op FMquote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Shak is wel goed vandaag zeg, van wat ik zo langs zie komen![]()
![]()
cityyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSGGGGGGGGAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 22:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb Douglas Costa gekocht op FM
Ik heb de CL in mijn eerste seizoen met jouw clubje gewonnen. Ben nu manager van Chelsea, Anderlecht en België. Lekker beetje cheaten door talenten voor niks aan Anderlecht te verhuren
Ultieme Belgenfapgame is het. Met Chelsea kampioen en CL, met Anderlecht echt met absurd veel moeite kampioen op de slotdag en halve finale EL dankzij een debiel makkelijke loting. Met Anderlecht loopt het nog niet echt lekker ondanks de talenten. Ploeg is ook wel heel jong.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Twee managers? Is dat niet fucking irritant bijhouden?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Ik heb de CL in mijn eerste seizoen met jouw clubje gewonnen. Ben nu manager van Chelsea, Anderlecht en België. Lekker beetje cheaten door talenten voor niks aan Anderlecht te verhuren
Ultieme Belgenfapgame is het. Met Chelsea kampioen en CL, met Anderlecht echt met absurd veel moeite kampioen op de slotdag en halve finale EL dankzij een debiel makkelijke loting. Met Anderlecht loopt het nog niet echt lekker ondanks de talenten. Ploeg is ook wel heel jong.![]()
AFTERTIMENquote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
lucky fuckerquote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee, goed te doen. Lijkt me alleen wel kut als ze elkaar tegenkomenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Twee managers? Is dat niet fucking irritant bijhouden?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel win je?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb altijd een club en een land met twee managers in FM.
En uiteraard een lekker biased selectiebeleid als bondscoach.![]()
Krijg je dan automatisch een switch of moet je dat zelf doen? Neem aan dat je berichten niet door elkaar krijgt. Manage je dan elke wedstrijd van de teams of laat je soms simuleren?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, goed te doen. Lijkt me alleen wel kut als ze elkaar tegenkomen![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Ozz hou daar eens mee op.
#(D)Isco(D)IscoPartizani!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik manage gewoon alles. Je kan handmatig switchen, maar hij doet het ook gewoon automatisch. Werkt erg vloeiend.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Krijg je dan automatisch een switch of moet je dat zelf doen? Neem aan dat je berichten niet door elkaar krijgt. Manage je dan elke wedstrijd van de teams of laat je soms simuleren?
Mijn gouden tactiek van vorig jaar werkt totaal niet meer dit jaar, wel kut. Had nu eerst een formatie met 4-1-2-2-1 en die is vrij stabiel, maar ik pak heel veel kaarten en scoort relatief weinig en dat is niet echt mijn spel. Nu maar een 4-2-3-1 proberen. Vorig jaar kreeg ik die niet echt aan de praat, maar nu hopelijk wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi avondje zo.![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Beter gaan AZ en PSV morgen even wat puntjes sprokkelen voor de UEFA ranglijst
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
PSV reken ik niet op hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
Beter gaan AZ en PSV morgen even wat puntjes sprokkelen voor de UEFA ranglijst![]()
![]()
Ik ook niet hoor. In Eindhoven waren die gasten al beter (quote:) en sindsdien is PSV alleen maar brakker geworden. En PSV uit is nog extra kut..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
eensquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker nou is een keer op met dat FM, dit is het FUT topic niet het FM topic. Kut ventje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wordt wel tijd dat hij een keer naar een Europese topclub gaatquote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Haha die heb ik op FM gekocht met Porto![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
DS2 gespot
http://www.flabber.nl/lin(...)e-chipsvingers-17181
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dus nu niet janken opaquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mij val je er niet mee lastig hoor, ik zie meestal al aan de UI of er een potentieel interessante post aankomt.![]()
xdquote:Op woensdag 27 november 2013 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik jank niet hoor. Ik tik: idem.![]()
Als je nog letterlijk weet wat iemand hier ooit gepost heeft hier, begin ik me juist een klein beetje zorgen te maken over je.quote:![]()
Dat deed ik echt al heel lang. Rare gozer die Paul.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je nog letterlijk weet wat iemand hier ooit gepost heeft hier, begin ik me juist een klein beetje zorgen te maken over je.![]()
Hoef niet hoor. Let maar op jezelfquote:Op woensdag 27 november 2013 22:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je nog letterlijk weet wat iemand hier ooit gepost heeft hier, begin ik me juist een klein beetje zorgen te maken over je.Wil niet dat je weer een semi-beroerte krijgt
![]()
![]()
Kan gebeuren. Ik kom er toch altijd weer boven op, zo blijktquote:Op woensdag 27 november 2013 23:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoef niet hoor. Let maar op jezelfWil niet dat je weer een semi-beroerte krijgt
![]()
![]()
Stefan Effenberg gekocht voor 1m coins. Alleen nog een spits halen. Ozil ga ik gebruiken en SIF Lahm.![]()
Ferrari Dino gekocht voor 55k credits. Alleen nog upgrades halen. Injection ga ik gebruiken en exhaust.![]()
Wat moet je nou met een CDM met 64 strength die 1.30m lang is..En kut workrates heeft..quote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef Maver24 het volgende:
Stefan Effenberg gekocht voor 1m coins. Alleen nog een spits halen. Ozil ga ik gebruiken en SIF Lahm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Galatasaray is toch!
Hala Madrid !
?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Ferrari Dino gekocht voor 55k credits. Alleen nog upgrades halen. Injection ga ik gebruiken en exhaust.Hala Madrid !
Ook nieuwe pokemon gehaaldquote:Op woensdag 27 november 2013 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
Pidgey gevangen, nu levelen zodat hij Pidgeotto wordt
Hala Madrid !
Eindelijk schoppen aas te pakken. Kan ik mooi wat kaarten wegwerkenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk de Kalverstraat gekocht. Kan ik eindelijk wat hotels erop zetten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:#maverpostsquote:Op woensdag 27 november 2013 23:16 schreef Maver24 het volgende:
Stefan Effenberg gekocht voor 1m coins. Alleen nog een spits halen. Ozil ga ik gebruiken en SIF Lahm.![]()
Ik heb deze (als ik goed begrijp wat je zoekt..)quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Zhano het volgende:
Is er ook zo'n gratis driver-zoek-tool die het ook installeert zonder dat je dan moet betalen?
http://download.cnet.com/(...)8513_4-75992725.html
Mocht je hem installeren: wel altijd even opletten dat je toolbar shit afvinkt bij IOBit shit tijdens de installatie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De tijd van Next > Next > Next > Finish is idd voorbijquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb deze (als ik goed begrijp wat je zoekt..)
http://download.cnet.com/(...)8513_4-75992725.html
Mocht je hem installeren: wel altijd even opletten dat je toolbar shit afvinkt bij IOBit shit tijdens de installatieFF kijken of dit iets is, thx.
![]()
die collectie heb ik ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme wat een geile collectie.
In Forza 4![]()
![]()
Al die Veyrons is toch overbodigquote:Op woensdag 27 november 2013 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die collectie heb ik ook.
In Forza 4Die Austin Martin
Geen S65 AMG
Hala Madrid !
ik zou ook geen S65 AMG kopen hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 23:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al die Veyrons is toch overbodigDie Austin Martin
Geen S65 AMG
lelijke auto
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou ook geen S65 AMG kopen hoorlelijke auto
!
Hala Madrid !
Heb er vorig jaar in mogen rijden. Een neef van me werkt bij een bedrijf dat voornamelijk luxe auto's verhuurd.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou ook geen S65 AMG kopen hoorlelijke auto
Alleen al vanwege het geluid zou je dat ding moeten nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
laat ik het zo zeggen, als ik het geld had voor een S65, zou ik die in ieder geval niet kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb er vorig jaar in mogen rijden. Een neef van me werkt bij een bedrijf dat voornamelijk luxe auto's verhuurd.
Alleen al vanwege het geluid zou je dat ding moeten nemen.![]()
![]()
Doen jullie die player attribute masking altijd aan of uit bij FM? (heette dat vroeger niet fog of war?)![]()
Dat is toch dat je eerst een speler moet scouten voordat je al zijn attributes te zien krijgt?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:58 schreef Zhano het volgende:
Doen jullie die player attribute masking altijd aan of uit bij FM? (heette dat vroeger niet fog of war?)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Legendary Super Warriors?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef Zhano het volgende:
Toch maar Kamehameha in mijn deck gedaan, kan ik eindelijk die vervelende Nappa wegblazen.
quote:
Die hards zetten het wellicht aan, maar ik vind het fucking irritant en zet het altijd gewoon uit. Is het fog of war idee ja..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een bazenspel, had het laatst met een emulator op de PC gezet, maar toen liep hij na een week de hele tijd vast bij het startscherm.quote:
Enige Dragonball Z game(s) die de moeite waard waren zijn Legacy of Goku en de vervolg versies daarop.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
COME AT ME BRO! Fucking masterlijk spelletje was dat
Wacht nog steeds op een RPG achtige Dragonball game voor de console.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit was voor de GBC hequote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enige Dragonball Z game(s) die de moeite waard waren zijn Legacy of Goku en de vervolg versies daarop.
Wacht nog steeds op een RPG achtige Dragonball game voor de console.Echt supertof vond ik dat. Na Pokemon nog steeds mijn meest gespeelde spel ever denk ik. Altijd in de auto, bij opa en oma etc etc.
![]()
Ik vond die set-up van LSW juist wel leuk, gewoon pure tactiek.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Enige Dragonball Z game(s) die de moeite waard waren zijn Legacy of Goku en de vervolg versies daarop.
Wacht nog steeds op een RPG achtige Dragonball game voor de console.
En dan ook vroeger nog moeite hebben gehad met die toetsencombinaties bij een multiple punch.
Dat is om te spotten, maar dit spel was echt legendarisch.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Jullie vergeten de hashtag! #postenalskevin
dat is niet om te spotten pokkejongquote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is om te spotten, maar dit spel was echt legendarisch.![]()
![]()
Ik had Dragonball Z Mugen met een aantal geniale nummersquote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
![]()
Ja ik heb het vroeger ook wel eens gespeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet om te spotten pokkejong
TrapZ'TroostendePoppetjes.gif"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat een schijthekel heb ik aan die mongooltjes die iedere keer wachten tot het laatste moment om te bieden
Deze man weetquote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had Dragonball Z Mugen met een aantal geniale nummers, jammer dat je niet na half 1 kan posten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Deze man weet, jammer dat je niet na half 1 kan posten.
Maar ik kan dit nog wel posten:quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Deze man weet, jammer dat je niet na half 1 kan posten.
![]()
![]()
Baasje hoor!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik kan dit nog wel posten:Kun je er nog meer vinden?
8-bit lol.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik kan dit nog wel posten:
niet van dat spel maar wel van DB GT. Zo had je nog wel meer nummers.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Baasje hoor!Kun je er nog meer vinden?
![]()
nerdjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag toch nummers uit dat spel!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
niet van dat spel maar wel van DB GT. Zo had je nog wel meer nummers.GT was kut en de nummers daar nog kutter zelfs. Je mag wat mij betreft slapen.
Boy, that escalated quickly...quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vraag toch nummers uit dat spel!GT was kut en de nummers daar nog kutter zelfs. Je mag wat mij betreft slapen.
stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Allemaal jouw schuld kevin! Met je kut ferrari![]()
Hij is zo'n soort die het lekker rustig wil hebben op een forum.quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er was nog zo'n leuk nummer maar ik weet niet meer hoe het heetquote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vraag toch nummers uit dat spel!GT was kut en de nummers daar nog kutter zelfs. Je mag wat mij betreft slapen.
![]()
![]()
Ja daaaaaag.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er was nog zo'n leuk nummer maar ik weet niet meer hoe het heetOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iemand nog een goede film 2008 >?
Hala Madrid !
bedoel je van na of voor 2008?quote:
Valley of the Wolves Palestinequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Deze tekens nog niet gehad op de basisschool ? < >?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bedoel je van na of voor 2008?Hala Madrid !
Jawel, maar ik weet niet waarom 2008 nu per se groter is dan 'quote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Deze tekens nog niet gehad op de basisschool ? < >?'
groter dan 2008, > met _ eronder is groter en gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet niet waarom 2008 nu per se groter is dan ''
Hala Madrid !
kut, nu heb je me.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
groter dan 2008, > met _ eronder is groter en gelijk.
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was dit nummer maar dan klonk het anders:
gr gr
DarkFrieza2"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die ken ik nog ja. Ik had het toen volgens mij uitgespeeld maar toen moest ik ineens tegen Vegeta die veel te sterk was.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef DutchSL het volgende:
Deze game was geniaal, met brakke vertaling en alles op de emulator:![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die ken ik nog ja. Ik had het toen volgens mij uitgespeeld maar toen moest ik ineens tegen Vegeta die veel te sterk was.
Op de Gameboy advance was er een prima DBZ game, ben de naam kwijt.Hala Madrid !
Legendary Super Warriors, die had ik ook voor de advance(ook al kwam hij als eerst uit voor de colour).quote:Op donderdag 28 november 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
Op de Gameboy advance was er een prima DBZ game, ben de naam kwijt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Serero is slechtHala Madrid !
Welke mongool heeft die naam bedacht?quote:
Legacy of Goku 1, 2, 3 en Buu's Furyquote:Op donderdag 28 november 2013 00:29 schreef BDIL het volgende:
Op de Gameboy advance was er een prima DBZ game, ben de naam kwijt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
TR gemacht voor het hebben van een naakte kont als UI.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TR gemacht voor het hebben van een naakte kont als UI.![]()
![]()
En dan ook nog dat arrogant kijkende bolletje erop.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TR gemacht voor het hebben van een naakte kont als UI.
Fifa 14![]()
![]()
Weer een 90ste minuut tegengoal doordat er opeens niet 3x over gespeeld kan worden![]()
Dan komt de bal 5x in de kluts recht voor de voeten van de tegenstander voor een 1 op 1 kans.![]()
je weet dat het CGI is toch ?
Hala Madrid !
Zijn de voorzetten icm kopgoals bij de PS4 en XO nog steeds overpowered of is dat lichtelijk aangepast dat iemand weet?![]()
Wat heb ik hier tegen gevochten. Die verdedigingquote:Op donderdag 28 november 2013 00:46 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Man wat mis ik dit team
Had je Vargas nooit op 9 chem trouwens![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat heb ik hier tegen gevochten. Die verdediging![]()
Team bestond ook haast alleen maar uit boomlange spelers. Ik won echt altijd ieder kopduel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:48 schreef Reemi het volgende:
[..]![]()
Team bestond ook haast alleen maar uit boomlange spelers. Ik won echt altijd ieder kopduel
![]()
Ik mis hem
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: