SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Dolan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Chill dat Vela spits isquote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een team met Carlos Vela en Dolan Pabon bedenken
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
![]()
Jammer van zijn 2* weak foot, maar wel goede stats.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is moeilijk chill jamijn favo driehoekje proberen te verenigen.
booooooooohhhhhquote:eerst een longshot van 30 meter erin rammen met rechts en dan erachter komen dat ie links is
![]()
![]()
Aguero to score heb je al binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
Jese basis bij Real
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo'n goed gevoel over?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aguero to score heb je al binnen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:09 schreef DutchSL het volgende:
Een silver van meer dan 3k opgepikt voor 850c met de beste chemistry style voor die positie, op open bid![]()
ditquote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nu hopen dat Aguero en Ibra ook scoren![]()
En aguero is zwaar in vorm en ze moeten tegen Viktoria pls dus dat lukt vast wel![]()
Zie DMquote:Op woensdag 27 november 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is het? Ik merkte dat de NIF Onazi werd gepricefixed dus ik heb hem voor 4.5k verkocht net voordat hij weer in packs ging.
Ik heb al veel winst gemaakt op deze speler, maar zo goedkoop nog niet gezien, laat staan op open bid, de markt lette een uur niet op![]()
![]()
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Lekker bijna heel mijn ps3 leeg mogen gooien om Uncharted 3 te kunnen downloaden en installeren. 80gb ftw![]()
![]()
Gewoon op disc kopen jonguh, 1 disc is genoeg, op Xbox 360 had je een heel CD rekje kunnen vullen met alle discs die je nodig zou hebben.![]()
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collectionquote:
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturn
Feyenoord Rotterdam![]()
PS4 koop ik pas, als ik hem al koop, in 2015 ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gisteren PS+ aangeschaft. Voor de PS4 en omdat ik Uncharted 3 toch nog wil spelen. Die zit dan ook in die instant game collection
Best een redelijke prijs nog. 37,50 bij de Saturner zijn toch nauwelijks leuke spellen op in het begin die ik niet op de PS3/PC kan spelen.
![]()
bah telkens wanneer ik een nieuwe speler koop en deze in mijn team zet
speelt heel mijn team ruk.. t gaat gewoon opvallen
dan moet ik een seizoen degraderen weer, voordat het team weer een beetje wil gaan spelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
ramos die warmloopt met een sjaal om![]()
![]()
welke andersquote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Ajacied7 het volgende:
Waarom zenden ze nou die teringwedstrijd uit?![]()
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard recept
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daarom gaf hij hem ook een Xbox cadeau.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard recept![]()
quote:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, weer Vd wiel assist, Ibra goal. Standaard receptHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kijk ookquote:Sport1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Mbemba
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je deze via de Xbox One geüpload, tim?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef byah het volgende:
godver
https://skydrive.live.com(...)&ithint=video%2c.mp4
Next-genquote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef byah het volgende:
godver
https://skydrive.live.com(...)&ithint=video%2c.mp4![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je deze via de Xbox One geüpload, tim?klopt
![]()
Coolquote:, hoe werkt die PVR in de Xbox dan? Neemt hij standaard wat op of moet je dat instellen?
lol_ramos
roodAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
je roept "xbox record that" en dan worden de laatste 30 sec opgenomen. Je kan nog wat trimmen, maar echt editen is er niet bij.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Cool, hoe werkt die PVR in de Xbox dan? Neemt hij standaard wat op of moet je dat instellen?
![]()
30 sec. maar?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef byah het volgende:
[..]
je roept "xbox record that" en dan worden de laatste 30 sec opgenomen. Je kan nog wat trimmen, maar echt editen is er niet bij.
ja vind ik ook redelijk schraal, misschien dat ze het nog aanpassen, maar voor nu is 30sec de max.quote:![]()
Wil je gaan douchen en dan is die douchekop pleite. Iemand heeft hem eraf gehaald
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon een bandje opnemen met 'xbox record that' en dan tijdens het potje af laten spelen![]()
Aguero!!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Srna weer een geniale vrije trap, maar op de lat nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf doet Muslera bij die vrije trap van Bale joh..30 meter ofzo en door het midden. Sure, beetje vage curve, maar dan nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als alles zo blijft heb ik de volgende bet ook binnen
Real is 1-1..quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als alles zo blijft heb ik de volgende bet ook binnen
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Plzen 1-1
Ook gewoon een verdiende goal..
City
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat feedback achtergelaten bij Boilesen, Blind en Veltman
zieke upgrades
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Veltman UP 74 in januari.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo even wat feedback achtergelaten bij Boilesen, Blind en Veltman
zieke upgrades![]()
Ronaldo zit samen met Badr Hari op de tribune
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel grappig commentaarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Kwam ik toevallig tegenSpeciaal voor Toefjes
lekker spontaan
Beetje tegenbeeld van TheDjeetje. Gaat als een sneltreinquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig commentaarlekker spontaan
Veel meer likes ook![]()
Ja maar door die snelheid is het niet vervelend om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beetje tegenbeeld van TheDjeetje. Gaat als een sneltreinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien is het een idee om al te voorspellen wie een UP gaan krijgen in januari.. en dat is dan gebaseerd op de stats in H2H op dit moment.![]()
Sowieso wel een paar Ajacieden, zou wel terecht zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien is het een idee om al te voorspellen wie een UP gaan krijgen in januari.. en dat is dan gebaseerd op de stats in H2H op dit moment.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serero 95 rated 5* wf/skillmoves. 90 pace, 90 shooting, 98 headingHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor FUT is het wel chill dat PSV zo vroeg heeft gepiekt..konden ze nog net die ratings van o.a. Bakkali en Rekik flink omhoog gooienquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Sowieso wel een paar Ajacieden, zou wel terecht zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Badr Hari bevriend met C.Ronaldo?
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
soort zoekt soort hequote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.![]()
correct.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die UP van Rekik was gewoon terecht, voor zijn blessure was hij echt goed en waarom hem nu afschrijven op basis van 2 wedstrijden na een zware blessure in een team dat totaal de weg kwijt is.
Bovendien was Rekik niet zo dramatisch in die wedstrijden.
Dat is net zo opportunistisch als alle Ajacieden nu een UP geven, terwijl ik voor twee weken geleden alleen maar gezeur van alle Ajacieden hier over de eigen club hoorde.![]()
Nou...quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
Er is echt geen grotere mongool te vinden dan Badr Hari.
de afgelopen jaren zeker niet veel in deze reeks geweest?
Feyenoord Rotterdam![]()
arbeloa
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |