SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef MaidensTower het volgende:
Fucking hell. Voor niets lopen typen.
Niet waar ze gaat morgen deeudquote:
Ik heb sinds twee weken heel veel tranen. Kunsttranen welteverstaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef krokusje31 het volgende:
Wist niet dat ik zoveel tranen had
Nou ik postte dus:quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Jij en ik ook .quote:Op woensdag 27 november 2013 19:25 schreef xminator het volgende:
Ik denk dat maidenstower en krokusje goed overweg kunnen met elkander.
Nee en ook geen ponykampquote:Op woensdag 27 november 2013 19:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zie het zo: Het leven is eenmaal geen Pikachu.
Of en Quibilayquote:
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Laat de kussens vasthouden door een goede vriend(in).quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou ik postte dus:
Ga huilen, schreeuwen, alle kussens kapot meppen, eten, topics openen, clones aanmaken en mensen afzeiken, chocolade halen, in bed blijven liggen, geen fuck doen. Totdat het er helemaal uit is!
Nothing but love.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij en ik ook .
Maar dat wisten we al.
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn afquote:Op woensdag 27 november 2013 19:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet waar ze gaat morgen deeud
Kut pubers hierquote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
Heeft hij het uitgemaakt?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:28 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Het meeste heb ik al gedaan. Maar eigenlijk wil ik hem gewoon terug.
Hoe is het met je man?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:29 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben ik in ieder geval vd pijn af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |