Nou ja, slapen doe ik op zich toch wel en daar heb je op zich dan nog wel oordoppen voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:32 schreef Morpheus32 het volgende:
[..]
ja stilte is ook wel lekker zodat je in ieder geval een paar uurtjes gewoon kan slapen ;-)
Ik denk dat het David Hasselhoff gaat zijn, als het iets Duits was dan zou het denk ik geen 40 minuutjes zijn, plus als t iets van naam en faam was zet je het niet als 'special guest', dan wil je het gewoon op je affiche hebben staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:25 schreef AgeEll het volgende:
Betwijfel idd of die Special Gast ook voor ons Hollanders interessant zal zijn
Zou ook nog goed kunnen hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 11:31 schreef Komakie het volgende:
Ik gok dat het niet iets is wat echt interessant wordt...
Ik denk iets wat duits is....
Er zit trouwens maar half uur tussen de Special Guest en Rudimental, evenveel tijd als er zit tussen Rudimental en Klangarussel, dus denk niet dat daar nog wat tijd van afgesnoept wordt. Wellicht nog iets van de tijd tussen Maiden en de SG, maar langer dan een uur zal de SG niet hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 10:05 schreef AgeEll het volgende:
Ik dacht dat maybe de special guest wel een band is die langer kan staan. Een uur tussen Iron Maiden en de SG is wat lang vind ik. Ook daarna zit er veel tijd tussen richting Rudimental. Een band kan dus wel een uur spelen ofzo.
Grappig als het DH is voor de Duitsers, niet voor de rest. Of iig niet voor mij. Alleen als Kitt op het podium staat is het vet.
Relaxedquote:Op maandag 12 mei 2014 13:40 schreef Komakie het volgende:
The Offspring gaat een Smash show spelen ter ere van het 20 jarig bestaan van het album.
Spelen dus het hele album en daarna nog wat greatest hits er achteraan. Toch weer eens wat anders
Die appartementen klinken erg aantrekkelijk, waar zou ik dan eventueel moeten kijken?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wij hebben 5 jaar op de camping gestaan en dat kon prima, maar de laatste 2 jaar in een appartement was wel erg lekker. Zo lekker dat we het nu elk jaar doen.
Gaan we zo beginnen?quote:
http://www.ringrocker.com/camping-nordschleife.phpquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:36 schreef Professional het volgende:
Wat is eigenlijk zo'n Nordschleifenticket?
Niet liefquote:
Haha nee hoor, ik zou t ook wel relaxed vinden, maar het wordt zo erg prijzig, plus vind ik niet heel veel mis met de camping, zeker die Green Camping is goed te doen. In 2012 daar ook weer leuke buren gehad en gewoon daar een pilsje gedronken en praatje gemaakt.quote:
Ok, dus dat is een aparte camping waarvoor je extra dient te betalen en waar je dus gewoon naast je auto mag slapen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.ringrocker.com/camping-nordschleife.php
Uh jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Professional het volgende:
[..]
Ok, dus dat is een aparte camping waarvoor je extra dient te betalen en waar je dus gewoon naast je auto mag slapen?
Tot en met de streep is wat ze nu spelen, met nog onder streep paar runners-up. Verwacht niet dat er nog veel zal veranderen, vandaag is de laatste dag dat er gestemd kan worden.quote:Song Name - % Ballots with Song - # Votes
Master of Puppets 73% 4,830
Enter Sandman 71% 4,698
Nothing Else Matters 65% 4,313
One 57% 3,779
The Unforgiven 53% 3,539
Whiskey in the Jar 48% 3,187
Seek and Destroy 47% 3,123
Sad But True 43% 2,837
Fade to Black 41% 2,728
St. Anger 41% 2,700
Battery 40% 2,657
For Whom the Bell Tolls 38% 2,504
Fuel 32% 2,121
Welcome Home (Sanitarium) 30% 1,984
Creeping Death 29% 1,950
The Day That Never Comes 29% 1,918
Ride the Lightning 29% 1,904
--------------------------------------
...And Justice for All 27% 1,803
Wherever I May Roam 26% 1,735
Hit the Lights 24% 1,583
The Unforgiven II 24% 1,570
Jup, maarja dit is samengesteld door de bezoekers. Dus het had (in theorie) iets compleets anders kunnen zijn met alleen obscure nummers. Maarja, de praktijk wijst anders uitquote:Op zondag 18 mei 2014 15:06 schreef Morpheus32 het volgende:
Ze hadden dat on demand wel weg kunnen laten want deze nummers spelen ze altijd lol
Ach ik zal het niet minder leuk vinden hoor :-)quote:Op zondag 18 mei 2014 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maarja dit is samengesteld door de bezoekers. Dus het had (in theorie) iets compleets anders kunnen zijn met alleen obscure nummers. Maarja, de praktijk wijst anders uit
Al speelden ze alleen maar nummers van St Anger achterstevoren, het blijft een betere set omdat t zo ongeveer pas begint wanneer het op Pinkpop eindigtquote:Op zondag 18 mei 2014 22:34 schreef TheStranger1158 het volgende:
Haha Fuel en St Anger !
De Pinkpopset ziet er beter uit.
De meeste mensen (relatief) willen de hitjes horen. De nummers die ze altijd horen, omdat ze weten dat die live goed werken.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, maarja dit is samengesteld door de bezoekers. Dus het had (in theorie) iets compleets anders kunnen zijn met alleen obscure nummers. Maarja, de praktijk wijst anders uit
Ik vind t een prima lijstje als ik eerlijk ben eigenlijk. Niks mis met Fuel en St. Anger, juist wel lekker dat die St. Anger er bij zit, Frantic had ook gemogen van mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
De meeste mensen (relatief) willen de hitjes horen. De nummers die ze altijd horen, omdat ze weten dat die live goed werken.
Ja, gaat hardquote:Op maandag 19 mei 2014 11:53 schreef Komakie het volgende:
Bizar, over 3 weken zit het er al weer op voor dit jaar...
Op het laatste moment zijn er altijd mensen die een ticket willen hebben en zelfs voor de deur willen ze nog tickets. Dus daar kom je wel vanaf denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind t een prima lijstje als ik eerlijk ben eigenlijk. Niks mis met Fuel en St. Anger, juist wel lekker dat die St. Anger er bij zit, Frantic had ook gemogen van mij.
[..]
Ja, gaat hardik hoop dat t uitverkoopt, ik moet nog van een ticket af, maar dat schiet echt totaal niet op op deze manier
Mjah hoop ik ook, maar wil er het liefst wel voor terug wat ik er voor heb betaald, das altijd lastig als t niet uitverkooptquote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op het laatste moment zijn er altijd mensen die een ticket willen hebben en zelfs voor de deur willen ze nog tickets. Dus daar kom je wel vanaf denk ik.
Op zich vind ik het niet zo erg, maar het past nooit zo op het grote podium dat Metallica gebruikt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:59 schreef Professional het volgende:
Nothing Else Matters vind ik persoonlijk echt helemaal niks. Haalt ook een beetje de vaart uit de set altijd.
Ga je nou uberhaupt ook naar Rock am Ring of kom je hier gewoon iedere keer even haten op de setlist en zeggen dat die van Pinkpop zoveel beter is.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:54 schreef TheStranger1158 het volgende:
Wie heeft het in hemelsnaam in zijn hoofd gehaald om Blackened eruit te knikkeren? man man man
quote:The Ecstasy of Gold (Ennio Morricone song)
Hit the Lights
Master of Puppets
Ride the Lightning
For Whom the Bell Tolls
Hell and Back
The Black Album (In reverse order)
The Struggle Within
My Friend of Misery
The God that Failed
Of Wolf and Man
Nothing Else Matters (Original Version)
Through the Never
Don't Tread on Me
Wherever I May Roam
The Unforgiven
Holier Than Thou
Sad but True
Enter Sandman (Extended Bridge)
Encore:
Blackened
One
Seek & Destroy
Oh zit ik in het RAR topic...quote:Op zondag 25 mei 2014 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga je nou uberhaupt ook naar Rock am Ring of kom je hier gewoon iedere keer even haten op de setlist en zeggen dat die van Pinkpop zoveel beter is.
Jonguh, ik had nog een ultragoedkoop kaartje voor je gehadquote:Op maandag 26 mei 2014 09:17 schreef Professional het volgende:
Kogel is door de kerk, we gaan gewoon naar Rock Am Ring dit jaar, kaartjes zijn gekocht.
Toch wel spannend na zoveel festivals bezocht te hebben, nu eindelijk een keer richting Duitsland. Camping ligt naast de weide en mag je gewoon alles meenemen zoals beschreven of is er een groot verschil met de Nordschleifen camping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |