SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn zoon hem per ongeluk openmaakt, dan kan ik er niks aan doen, toch?![]()
Qftquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:30 schreef Susie het volgende:
Er worden gewoon al pakketten verstuurd? Jeetje, ik mag wel eens vaart maken dan...
Nee hoor, hier last minute. Ik presteer het beste onder drukquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:30 schreef Susie het volgende:
Er worden gewoon al pakketten verstuurd? Jeetje, ik mag wel eens vaart maken dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see if I've got this Santa business straight. You say he wears a beard, has no discernible source of income and flies to cities all over the world under cover of darkness? You sure this guy isn't laundering illegal drug money?
Alvast een blauw voorproefje voor jou,quote:Op woensdag 27 november 2013 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig hoor
alleen ik ga niet liggen bij de door
de brievenbus staat op de oprit
een al heb ik pit
Ik vind het te koud om erbij te gaan liggen
Ik heb nog geen idee wie je bent
en weet dus ook niet of ik je ken(t)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve ferrari_rood, jouw pakjes worden dit jaar per arrenslee_bruin bezorgd!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:57 schreef Hilzantah het volgende:
Hilzillaaaaah! Kijk eens wat hier staat.... Bijna klaar!OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!! Ik ben niet meer te houwuh!!! Nog maar 15 nachtjes slapen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:11 schreef arrenslee_bruin het volgende:
[..]
Alvast een blauw voorproefje voor jou,
Omdat ik zoveel van je hou
wat mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |