Thanks. Ja flauw, ik zal ermee ophoudenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef Laysa het volgende:
Zeg hou eens lekker op te denken dat jij jezelf moet verdedigen![]()
Jullie doen hartstikke je best!
Ik hoop dat het zoeken en jullie geduld en hoop snel beloond worden
We hebben niks gehoord.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat ie iig in die ene tuin kan komen vandaag!
Daar dacht ik vannacht () ineens aan, van 'oeh hij zal toch wel in die tuin kunnen morgen'.
Heeft ie gisteravond toen hij er zat nog iets gehoord qua gemauw of geritsel ofzo?
Ik heb nul verstand van Apple, maar met bluetooth van je foon naar je computer werkt niet?Of zit er geen bluetooth op een Apple computer?
Oh en over Apple. Ik heb nog nooit bluetooth gebruiktquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn dat ie iig in die ene tuin kan komen vandaag!
Daar dacht ik vannacht () ineens aan, van 'oeh hij zal toch wel in die tuin kunnen morgen'.
Heeft ie gisteravond toen hij er zat nog iets gehoord qua gemauw of geritsel ofzo?
Ik heb nul verstand van Apple, maar met bluetooth van je foon naar je computer werkt niet?Of zit er geen bluetooth op een Apple computer?
Nee, vorige keer heb ik daar niks over gehoord. Toen heb ik het chipnummer ook doorgegeven. Maar nu hebben ze het gecheckt en blijkt dat de gegevens niet openbaar zijn. Heel raar. Ik wist dat niet iig. Dus nu moet ik bewijzen dat Kitty van mij is en dan kan ik de gegevens wijzigen. En omdat ze vermist is, proberen ze me vandaag nog te helpenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga heel hard duimen dat ze zich dit keer (veel) sneller laat zien en vangen.
Kitty, hoor je, gewoon lekker naar binnen en snel een beetje!
Liep je daar vorige keer toen ze kwijt was niet tegenaan Bliss, dat de chip niet geregistreerd was? Of hoef je zo'n chipnummer nooit door te geven als je een dier op Amivedi zet enzo? (oprechte vraag, ik heb dat nooit gedaan dus ik weet het echt niet).
Via 'fotolader/image capture' kun je ze zo importeren he? Super simpel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via een andere buur zit Re nu in de tuin. Met gourmet enzo, hopen dat ze trek heeft.
Maar MB waarom zit jij niet in de tuin?![]()
Ik ben bij alle buren langsgeweest, er waren er helaas maar weinig thuis.
Nu ben ik Kitty's chip aan het registreren, want dat was kennelijk niet gebeurd (slecht baasje). En daar heb je weer een speciaal formulier voor nodig dat ik natuurlijk weer niet heb. Dus nu aan de slag met foto's van paspoortje en informatie. Ik heb een Apple computer en een iPhone, en ik blijf het ongelofelijk vinden hoe moeilijk het is om foto's van de telefoon op die computer te krijgen.
Hihi probeer het een keertje, d'r gaat een wereld voor je open, echtquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:58 schreef Laysa het volgende:
Ik loop ook altijd te klooien. Nooit gedacht aan Bluetooth
Fotostreamquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via een andere buur zit Re nu in de tuin. Met gourmet enzo, hopen dat ze trek heeft.
Maar MB waarom zit jij niet in de tuin?![]()
Ik ben bij alle buren langsgeweest, er waren er helaas maar weinig thuis.
Nu ben ik Kitty's chip aan het registreren, want dat was kennelijk niet gebeurd (slecht baasje). En daar heb je weer een speciaal formulier voor nodig dat ik natuurlijk weer niet heb. Dus nu aan de slag met foto's van paspoortje en informatie. Ik heb een Apple computer en een iPhone, en ik blijf het ongelofelijk vinden hoe moeilijk het is om foto's van de telefoon op die computer te krijgen.
Hoe werkt dat dan?quote:
Waar zit dat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Via 'fotolader/image capture' kun je ze zo importeren he? Super simpel.
Ja, dat probeerde ik. Maar hij deed er een eeuwigheid over om die foto's in te laden en hij stopte bij 25 november, dus de meest recente foto's kwamen niet binnenquote:
Oh, dat probeer ik de volgende keer welquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
Oh dat is heel tof dat ze je snel willen helpen!
Bluetooth voor een volgende keer maar eens proberen, er ging een wereld voor me open, ik dacht altijd dat dat heel ingewikkeld was, maar je foto staat in 1 seconde op je computer zonder draadje![]()
Als je een foto in je galerie hebt op je foon en je drukt op dat delen-symbooltje waarmee je hem normaal op Facebook ofzo kunt delen, daar kan je ook kiezen voor Photobucket enzo, weet je wel? Als je daar het bluetooth symbooltje kiest zegt ie 'wil je dit aanzetten'? En dan doe je ja en dan scant ie apparaten die in de buurt zijn waar bluetooth aan staat. Mss staat ie al wel aan op je computer en dan zie je direct een pop-up op je computer of je hem wilt ontvangen. En anders bluetooth op je computer aanzetten.
(Hoeft niet nu ofzo, maar dan kan je het een keer proberen, het is zo fijn als dat werkt)
http://support.apple.com/kb/ht4486?viewlocale=nl_NLquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan?
Ik doe altijd fotolader op mijn laptop opstarten en dan kan je zo alle foto's vanuit je telefoon op je laptop zetten.
Eh..quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waar zit dat dan?
[..]
Ja, dat probeerde ik. Maar hij deed er een eeuwigheid over om die foto's in te laden en hij stopte bij 25 november, dus de meest recente foto's kwamen niet binnen
[..]
Oh, dat probeer ik de volgende keer wel
Thx.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/ht4486?viewlocale=nl_NL
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef MissBliss het volgende:
Ooooh, ik heb het geplastificeerde ding gevonden./
Kun je niet gewoon op dat vergrootglas/inzoomglas rechtsboven klikken en dan fotolader in typen? Je kunt ze ook naar mij appen dan doe ik het voor je en stuur ik ze naar jou opquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Het lukt me gewoon nog niet he?
Om een foto te delen.
Ja, maar dan kan ik nog steeds mn telefoon niet vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op dat vergrootglas/inzoomglas rechtsboven klikken en dan fotolader in typen? Je kunt ze ook naar mij appen dan doe ik het voor je en stuur ik ze naar jou op
Wat raarquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nog steeds mn telefoon niet vinden.
En uploaden naar de cloud werkte ook niet (verschijnt niet in photostream) en mailen naar mezelf werkte ook niet
Dus ik heb de foto even op Facebook geplaatst en toen opgeslagen op mn computer
ik zou mn iPhone eens herstellen als nieuw, en via de Cloud je info terug zetten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan ik nog steeds mn telefoon niet vinden.
En uploaden naar de cloud werkte ook niet (verschijnt niet in photostream) en mailen naar mezelf werkte ook niet
Dus ik heb de foto even op Facebook geplaatst en toen opgeslagen op mn computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |