SPOILER: De foto's.. WARNING: Schokkend.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Little rabit dan mag jij nu laten zien waar ik dat heb gezegd.quote:Want als het niet zijn eigenschuld was is het normaal om de hulpverleners verrot te schelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een hele bizarre vraag over 1 van de foto'sOp welke foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een hele bizarre vraag over 1 van de foto'sOpgedroogd bloedspoortje lijkt me. Of kijk ik verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leeft die gozer nog?Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
2e foto.quote:
2e foto. Lijkt wel een schroef joh.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Opgedroogd bloedspoortje lijkt me. Of kijk ik verkeerd.
Maar leeft die gozer nog?
Het staat gewoon op camera's van de Arena. Hopelijk komt het goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Brummetje_ het volgende:
Heeft niemand het toevallig gefilmd?
Dat bebloede gedeelte. Is dat zn oor niet?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
2e foto.
[..]
2e foto. Lijkt wel een schroef joh.
Misschien moet je eens een keer naar een stadion toe gaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht wat cynisch, maar er komt vast een stille tocht. De KNVB stelt een onderzoek in, komt na 6 maanden met het advies dat de hekken hoger moeten waar de voetbalsupporters weer reden tot rellen in zien waarbij weer iemand in de gracht flikkert. Repeat.
Misschien ben ik al in meerdere stadions geweest?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet je eens een keer naar een stadion toe gaan.
En? Klappen gehad?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien ben ik al in meerdere stadions geweest?
Want er zijn vaak rellen bij voetbalclubs?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht wat cynisch, maar er komt vast een stille tocht. De KNVB stelt een onderzoek in, komt na 6 maanden met het advies dat de hekken hoger moeten waar de voetbalsupporters weer reden tot rellen in zien waarbij weer iemand in de gracht flikkert. Repeat.
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Leonos het volgende:
Want er zijn vaak rellen bij voetbalclubs?
Praat niet waar je niks over weet...
Bron?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.
Dat is ook echt noemenswaardigquote:
Wauw. Drie incidenten in een paar jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afgelopen jaren was het goed raak, vaak door zogenaamde provocaties van anderen.
Niet geheel ontoevallig lopen er op dancefeesten veel voetbalsupporters rond.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:11 schreef Leonos het volgende:
Dat is ook echt noemenswaardig
Op een random dance feest worden er meer mensen opgepakt.
En sowieso heeft dit niks met gisteravond te maken.
En studenten, kantoorpikkies, havenslaven, economen, filosofen, vuilnismannen, tennissers, hockeyers, etc, etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet geheel ontoevallig lopen er op dancefeesten veel voetbalsupporters rond.
Met gisteravond heeft het niks te maken, dat klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |