Wel china related - een M42 adapter! Je kunt voor niet al te veel geld oude M42 lenzen kopen (controleer ze wel even op schimmelquote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef Miniem het volgende:
hmm, thnx voor de uitleg.
geen lenzen in China dus die wel geschikt zijn?
nog tips voor ander leuk fotomaterieel?
Niks van EYKI voor jou?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef shiznuts het volgende:
Netjes. Ben wel fan van de looks van menig WEIDE/Shark horloges.
Alleen heb ik telkens problemen met die van mij.Quality control is niet echt je-van-het.
Die 'originele listprijs' van US $63.06 vind ik dan ook een beetje overdreven.
Jammer dat het een linkshandigenhorloge is. Al ben ik toch niet zo van de normale bandjes.
Doe mij maar een fraaie metalen band met quicklock.
Perhaps.quote:
welke horloge is dat dan van shark?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Perhaps.Ben allang blij dat ik weer m'n favo Curren om kan doen.
During freaky friday ook maar weer een classic Shark besteld.
Dat analoog meets hidden digital LED is toch wel hendig sjiek uniek eigenlijk.
lol. Da's nogal aan de prijs idd.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
welke horloge is dat dan van shark?
dat van de orginele listprijs kan nog erger http://www.aliexpress.com(...)ater/1502099503.html
7 stuks van verkocht staat er bij, goed verdienen!
Nog veel meer, maar allemaal rond 2/12 (en 25/11) en laat dat nu net de dagen met de ''mega'' deals op dit horloge zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef ultrasonic1 het volgende:
[..]
welke horloge is dat dan van shark?
dat van de orginele listprijs kan nog erger http://www.aliexpress.com(...)ater/1502099503.html
7 stuks van verkocht staat er bij, goed verdienen!
toevallig deze coupon willen delen op dit forum???quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Fasroslis het volgende:
Denk dat focalprice zich een beetje vergist heeft. Was zogezegd - $5 bij aankoop $100 coupon te krijgen met de check-in to win. Krijg ik nu na mijn 3de login een - $5 op aankoop van min $6. Meteen maar een order geplaatst voor ze de coupon aanpassen dus.
Of wel en dan sip staan te kijken als het niet past.quote:
Is een persoonlijk coupon, ook maar 1 maal bruikbaar. Misschien toch niet persoonlijk, maar vermoed dat je hem toch niet zal kunnen gebruiken als je zelf niet hebt ingechecked.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:43 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
toevallig deze coupon willen delen op dit forum???
Heb je een brief gekregen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:32 schreef HiZ het volgende:
Zucht, mag ik belasting gaan betalen op 2 telefoonhoesjes omdat de verzender de zendingen heeft samengevoegd.
Ligt denk ik ook een beetje aan wat je wil uitgeven.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:27 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand een goede vervanger voor de Creative EP 630 in ear oordopjes?
Gebruik deze al jaren, kosten een tientje ofzo, maar gaan ongelofelijk snel kapot. Ene keer na paar maanden, soms een jaar, en als je pech hebt na een maand al... je hebt wel garantie maar iedere keer opsturen duurt ook zo lang. Heb paar andere oortjes hier maar zijn het allemaal net niet, allemaal heel zacht geluid eruit op zijn allerhardst. Kan bij de Action wel een setje halen voor 1 euro maar die zijn volgens mij al crap voordat je ze hebt uitgepakt :p
Had ik laatst bij twee oordopjes van eBay die ik afzonderlijk bij dezelfde store besteld had.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:32 schreef HiZ het volgende:
Zucht, mag ik belasting gaan betalen op 2 telefoonhoesjes omdat de verzender de zendingen heeft samengevoegd.
Zending weigeren, simpel.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:32 schreef HiZ het volgende:
Was er inderdaad al uit dat het niet persoonlijk was, maar moet misschien wel geactiveerd worden door in te checken vooraleer je die kan gebruiken.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:10 schreef shiznuts het volgende:
Let's break it down y'all.
FP5SAVECWII
FP - FocalPrice
5 - 5%
SAVE - korting
CW - Check-in & Win
II - ?
Woohoo! Ik heb net 1 FocalPrice point gewonnen!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:12 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
[...]
nog op FP kan je ook nog naar cadeautjes graven. Nog 250 te gaan voor vandaag
http://special.focalprice.com/189-Lucky_Xmas.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |