Zoek het gewoon uit per product wat je zoekt, check beide sites waar het goedkoper is en voila, je antwoord. Soms is het zo simpelquote:
Heeft niets met de verkoper te maken. Nu ga je de smeerlapperij van de belastingdienst belonen. Dat geld gaat direct naar de smerige bankiers, Lockheed JSF, EU, TNT aandeelhouders... noem de lijst met criminelen maar op! De belasting ontduiken is verboden, ontwijken is legaalquote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja. Overigens ook al teruggestuurd. De suggestie om de zending te weigeren vind ik ook niet erg netjes. Het is vervelend, maar de verkoper heeft niets onfatsoenlijks gedaan en ik denk niet dat ik dat nu moet gaan belonen met een gebrek aan fatsoen aan mijn kant.
Bullshit, de verkoper verliest daardoor ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft niets met de verkoper te maken. Nu ga je de smeerlapperij van de belastingdienst belonen. Dat geld gaat direct naar de smerige bankiers, Lockheed JSF, EU, TNT aandeelhouders... noem de lijst met criminelen maar op! De belasting ontduiken is verboden, ontwijken is legaal![]()
Ik weiger elk btw pakket, ze kunnen mijn reet likken
wat dan verliest hij dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bullshit, de verkoper verliest daardoor ook.
Wat Downstar zegt. Voor $1 sturen ze het nog een keertje op, deze keer wel apart.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Bullshit, de verkoper verliest daardoor ook.
Je kunt rationaliseren wat je wil, maar als puntje bij paaltje komt schuif je de kosten af op een ander.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat dan verliest hij dan?
het pakket komt gewoon retour, die verzendkosten op zon pakketje kosten hem de kop niet..
vergoed je ze de verzendkosten toch terug?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je kunt rationaliseren wat je wil, maar als puntje bij paaltje komt schuif je de kosten af op een ander.
Ook dat nog, nieuweling komt even herrie schoppenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Zijn overigens wel vrij dure flipcovers van 22 euro; Lightinthebox ofzo?
Nouja hij kan gewoon pech hebben, maar het lijkt er wel op dat het:quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ook dat nog, nieuweling komt even herrie schoppen
en ons vertellen wat wel en niet de doen..
Meen dat hij zelf hier kwam net de vraag over die flipcovers..xD?
Zullen ongetwijfeld wel op ebay staanquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef Pandaplint het volgende:
Even een nogal specifiek vraagje:
Ik ben opzoek naar een mooie laadkabel ipv zo'n lelijk gekreukeld standaard USB snoertje naar mijn lader. Eigenlijk zoiets maar dan effen:
[ afbeelding ]
Weet iemand toevallig een adresje waar ik dit soort kabeltjes kan vinden in effen kleuren?
Ze zijn met een back-up accu.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:06 schreef RobertNL het volgende:
Zijn overigens wel vrij dure flipcovers van 22 euro; Lightinthebox ofzo?
Dit is voor mij de eerste keer dat dit zo gebeurt, wat het precies veroorzaakt heeft weet ik niet. Het is pech, maar voor een paar euro's ga ik de andere kant van deze deal niet zitten naaien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nouja hij kan gewoon pech hebben, maar het lijkt er wel op dat het:
- Of met een speciale methode is verzonden
- Of in een grote verpakking of doos zit (bij laatste = LITB )
Kleine pakketjes bij de vleet gehad maar echt nog niet 1 keer douane (het kan natuurlijk maar kan het niet voorstellen eerlijk gezegd).
Zoiets zeg maar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze zijn met een back-up accu.
@Downstar; ik krijg een tip die ik als onfatsoenlijk ervaar en die ik dus niet ga volgen. Als anderen hun onfatsoen moeten rationaliseren, dan is dat hun probleem.
Yep, zoiets. Waren $19,99 per stuk. Helaas dus net iets te snel besloten dat ik een tweede wilde om aan iemand weg te geven. Als ik even had gewacht waren ze afzonderlijk verstuurd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoiets zeg maar?
Tja, ik doe het nu ook met een tablet (die van reparatie terug kwam).
Gewoon terug gestuurd want 1: ik heb er al BTW over betaald; 2 de wet is zo krom dat ik veel meer kosten moet maken om geen BTW te betalen.
Het is een keuze; je hebt het recht om te weigeren. Of dat moreel verantwoord is is een tweede.
Die BTW steekt overigens niet eens zo erg; maar die 13 euro extra kosten wel.
een paar euros?quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dit is voor mij de eerste keer dat dit zo gebeurt, wat het precies veroorzaakt heeft weet ik niet. Het is pech, maar voor een paar euro's ga ik de andere kant van deze deal niet zitten naaien.
Nope, helaas niet te vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld wel op ebay staan
Waar komen opeens al die nieuwelingen vandaan joh?
waar word dit topic gespamt?
http://www.ebay.com/sch/i(...)b&LH_PrefLoc=2&rt=ncquote:
Swiss inderdaad, ik was al wat wat pessimistisch geworden toen ik zag dat het was blijven steken in NLAMSA gedurende twee dagen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Dingen van vrienden laat ik overigens tegenwoordig of zelf bestellen of daar direct afleveren.
Vooral van die halve kennissen die ''bepaalde'' spullen willen hebben doen het maar lekker zelf (met een waarschuwing van het risico)
@HiZ wat was de methode van verzenden? Swiss / Deutche post of singapore? Tel dat op bij een doosje + batterijen + scan = douane waarschijnlijk.
Klopt. Bizar genoeg zijn er geen effen uitvoeringen te vindenquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/sch/i(...)b&LH_PrefLoc=2&rt=nc
zat van die dingen, maar inderdaad zie ik ze niet 1 2 3 in een effen kleur..
je kan wel gewoon die plastic afgewerkte usb kabeltjes kopen in allerlei kleuren..
misschien is dat wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |