quote:Op woensdag 27 november 2013 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wordt steeds minder grappig hè. Zeker hoofdpijn van al dat huiswerk dat je voor anderen moet maken.
Ahw, gevoelige snaar geraakt?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent er anders ook niet hilarischer op geworden zie ik. Zeker zie je door je afnemend gezichtsveld steeds minder goed wat leuk is en wat niet.
Geforceerd.quote:
Jelly dat jij geen lekkere chimeid bent?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige snaar geraakt?
Damn, niks van gezien.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik scheen met m'n ogen open te slapen op schoolkamp in groep 6, blijkbaar hebben ze dus allemaal rond m'n bed staan kijken omdat iemand dat erg grappig vond.
Zoveel swag.
Ah, nu gaan we echt persoonlijk worden. Duidelijk dat je mad bent.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly dat jij geen lekkere chimeid bent? [ afbeelding ]
Jij vat het persoonlijk op hoor? Die interpretatie zegt meer over jou dan over mijquote:Op woensdag 27 november 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nu gaan we echt persoonlijk worden. Duidelijk dat je mad bent.
Godzijdank, anders ben ik weer de lul met mijn misvormde epileptische strontgenen.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Sjongejonge die dWc, zo wispelturig.
Ah, de 'Chloro als ze dit' en 'je bent dit niet' waren niet persoonlijk bedoeld dus. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij vat het persoonlijk op hoor? Die interpretatie zegt meer over jou dan over mij.
Your accouchement be likequote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Godzijdank, anders ben ik weer de lul met mijn misvormde epileptische strontgenen.
Nee, maar dat doe je vast vaker dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moest daar een vraagteken achter of zat jij bij mij op school? :s
[..]
Volgens m'n moeder wel maar heb het nooit meer gehoord als ik bij iemand sliep ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar dat doe je vast vaker dan.
Elke keer als ik Dani Daniels zie moet ik aan jou denken nu ik erachter ben dat jij met make-up op haar zou lijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Godzijdank, anders ben ik weer de lul met mijn misvormde epileptische strontgenen.
Maar wie kijkt er nou naar de ogen van iemand die slaapt? en misschien doe je dat pas in bepaalde fase van je slaap.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens m'n moeder wel maar heb het nooit meer gehoord als ik bij iemand sliep ofzo
Valt wel op als iemand met z'n ogen open slaapt.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wie kijkt er nou naar de ogen van iemand die slaapt? en misschien doe je dat pas in bepaalde fase van je slaap.
Ik heb een konijnenneus hoor, ik zie het er echt niet in.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Elke keer als ik Dani Daniels zie moet ik aan jou denken nu ik erachter ben dat jij met make-up op haar zou lijken.
Yo krio, I really like you and I'mma let you finish, but you gotta quit with all this yapping and snapping bullshit.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Elke keer als ik Dani Daniels zie moet ik aan jou denken nu ik erachter ben dat jij met make-up op haar zou lijken.
Zelfs niet op die no make-up pic van haar?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een konijnenneus hoor, ik zie het er echt niet in.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Zelfs niet op die no make-up pic van haar?
Doe anders even heftige make-up op, sexy lingerie en hoge hakken aan, maak een foto/filmpje en post hem/het zodat we kunnen vergelijken in die staat.
Tenminste van wat ik hoorde ging een meisje met de zaklamp langs om te kijken wie er allemaal nog wakker waren om op de zaal te gaan kliederen en toen zag ze datquote:Op woensdag 27 november 2013 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wie kijkt er nou naar de ogen van iemand die slaapt? en misschien doe je dat pas in bepaalde fase van je slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |