Ben ik weer moest ook eten en t wachtwoord werkte niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 19:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Corrigerende tik geef je niet als iemand al is aangehouden.
Ook een agent word dan geschorst of verliest z'n baan eventueel.
Enfin, denk niet dat we TS nog terug gaan zien.
Maar in dit geval liep ik mee en nogmaals haalde ik het stuk eruit terwijl ik meeliepquote:Op woensdag 27 november 2013 19:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mwoa... als iemand is aangehouden en blijft verzetten, dan kun je prima een tikkie uitdelen, hoor.
zo ik het schrijf is het geval geweestquote:Op woensdag 27 november 2013 19:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat was hier niet het geval, okay een aanname maar ja nadeel van zulk soort verhalen op fok of waar dan ook, we zijn er met zn allen niet bijgeweest.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef karo30 het volgende:
Als je het poortje nog niet bent gepaseerd, lijkt het mij nog geen diefstal.
wel meegenomenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef karo30 het volgende:
je was de poortjes nog niet door dus geen diefstal
Nou ja er is nog altijd zoiets als heterdaad en intentie.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:22 schreef karo30 het volgende:
je was de poortjes nog niet door dus geen diefstal
doen ze bij de supermarkt ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef karo30 het volgende:
ja intentie klopt maar er moet wel een strafbaar feit zijn gepleegd ik kan wel iets in mijn tas stoppen en gewoon willen betalen nog
Huhu, die poortjes staan niet voor niets NA het betaalpuntquote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef karo30 het volgende:
ja intentie klopt maar er moet wel een strafbaar feit zijn gepleegd ik kan wel iets in mijn tas stoppen en gewoon willen betalen nog
Ligt eraan wat de huisregels zijn, zomaar iets in je tas stoppen.. volgens mij gaat dat bij de meeste winkeleigenaars er niet in.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef karo30 het volgende:
Maar het gaat hier vooral over t moment dat deze meneer totaaal iets onverwachts deedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de huisregels zijn, zomaar iets in je tas stoppen.. volgens mij gaat dat bij de meeste winkeleigenaars er niet in.
uiteindelijk gaat het om dat stukje.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef jata het volgende:
[..]
Maar het gaat hier vooral over t moment dat deze meneer totaaal iets onverwachts deed
Klopt helemaal maar toch zit er een vreemd luchtje aan door de reactie van die beveiliging zelf ben en was ik kalm en liep ik meequote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het om dat stukje.
Het is niet onmogelijk, met een beetje advocaat, om twijfel te zaaien dat je iets wilde stelen.
En zelfs als die twijfel niet weg te nemen valt, dan nog heeft die beveiliger z'n handen thuis te houden.
Maar goed beter dat je nooit meer zoiets doet uiteraard.
We wachten het af wespensteekquote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Wespensteek het volgende:
TS gaat aangifte doen tegen beveiliger.
Beveiliger / V&D doen aangifte tegen TS.
Mijn inschatting: TS krijgt veroordeling, zaak tegen beveiliger wordt geseponeerd.
Ja maar dat zou heel vervelend kunnen uitpakken voor jou. Het klinkt misschien lullig maar je hebt gewoon weinig te winnen bij het opspelen van deze kwestie ook al heb je gelijk dat een beveiliger je niet mag slaan.quote:
Hoe bedoel je vervelend uitpakken you never know untill you knowquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja maar dat zou heel vervelend kunnen uitpakken voor jou. Het klinkt misschien lullig maar je hebt gewoon weinig te winnen bij het opspelen van deze kwestie ook al heb je gelijk dat een beveiliger je niet mag slaan.
Ik begreep dat je de kwestie met V&D hebt geregeld dat moet je volgens mij niet weer overhoop halen door weer olie op het vuur te gooien.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef jata het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vervelend uitpakken you never know untill you know
nee hoor niks geregeldquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik begreep dat je de kwestie met V&D hebt geregeld dat moet je volgens mij niet weer overhoop halen door weer olie op het vuur te gooien.
Eerder schreef je:quote:
Beste mensen Ben gestraft omdat ik de intentie had dat klopt .Politie is erwel bijgeweest en hebben gezegd dat ik aangifte moest doen,De verklaring vdbeveiliger heb ik niet gelezen hij heeft wel aandachtig lopen schrijven en langquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Eerder schreef je:
"Geeft niet ben gestraft door boet te gaan betalen ..."
Je maakt het wel lastig om precies te bepalen wat er is gebeurd waar en door wie.
Blijkbaar is de politie er ook al bij geweest, heb je hun verteld van de mishandeling en is dat ook genoteerd? Wat was de verklaring van de beveiliging?
terwijl we wegliepen liet ik weten dat ik het eruit haaldequote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef mootie het volgende:
Wat nou als hij het gewoon niet vetrouwde dat jij ineens in je tas ging zitten rommelen. Weet hij veel wat jij allemaal meesleept (behalve gestolen goederen).
plus dat geeft nog niet het recht om mij een slag te verkopenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef jata het volgende:
[..]
terwijl we wegliepen liet ik weten dat ik het eruit haalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |