En ook even voor de goede orde, als dit niet waar is dan mag dit topic niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gewoon even voor de goede orde als het echt zo is allemaal.
Nee dat mogen ze niet.
Gejatte spullen terug te geven bedoel je?quote:[b]Op woensdag 27 november 2013 13:56 ... terwijl we naar het kamertje door de winkel liepen pakte ik de spullen uit mijn tas al lopende om ze terug te geven ...
Tuurlijk niet waarom zou je die vrouw slaan terwijl jij aan het jatten was.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef jata het volgende:
een veertig jarige vrouw krijgt niet zomaar een slag van een beveiliger terwijl ik de kleding uit de tas haalde en niks anders.
Je bent dan ook geen 40-jarige vrouw, waarschijnlijk eerder een 16-jarig pauperjochie die met z'n tengels niet van spullen af kan blijven.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef jata het volgende:
Mensen..een veertig jarige vrouw krijgt niet zomaar een slag van een beveiliger terwijl ik de kleding uit de tas haalde en niks anders.
ja ik wil er werk van maken
het is een echt gebeurd verhaal!
Geendagsvlieg alstie zo doorgaat.quote:
Je moet gewoon niet jatten.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef jata het volgende:
niet verzet wilde alleen de kleding teruggeven
Ze waren bang dat je een wapen uit de tas haalde.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef jata het volgende:
niet verzet wilde alleen de kleding teruggeven
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:06 schreef Maax het volgende:
Dit kan inderdaad niet door de beugel! Je kan hiervoor een aanklacht indienen.
Uit betrouwbare bronnen weet ik dat je nu recht hebt op een schadevergoeding, deze kan oplopen tot een bedrag van €167.750!
Onderneem snel actie, neem een advocaat in de arm en zorg dat ze hier spijt van krijgen!
Er zit een groot verschil tussen engeltje en ordinaire crimineel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef jata het volgende:
Kom mensen we zijn niet allemaal engeltjes
Risico van het vak.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef jata het volgende:
Heb nooit gezegd dat het ok is wat ik deed maar wilde het teruggeven was nog niet de winkel uit en dan zo behandelt te worden
Ik zou je zelfs nog harder klappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef jata het volgende:
Heb nooit gezegd dat het ok is wat ik deed maar wilde het teruggeven was nog niet de winkel uit en dan zo behandelt te worden
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:06 schreef Maax het volgende:
Dit kan inderdaad niet door de beugel! Je kan hiervoor een aanklacht indienen.
Uit betrouwbare bronnen weet ik dat je nu recht hebt op een schadevergoeding, deze kan oplopen tot een bedrag van €167.750!
Onderneem snel actie, neem een advocaat in de arm en zorg dat ze hier spijt van krijgen!
Je word haast crimineel behandelt... gek he?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef jata het volgende:
Je wilde het teruggeven? Niet afrekenen?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef jata het volgende:
Goed verhaal, dat zou ik zeker zo aan de politie en rechters vertellen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef jata het volgende:
klopt het was mijn eerste keer en de laatste !quote:Op woensdag 27 november 2013 15:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Je maakt alleen kans als het op camera beelden staat.
Mishandeling van een al op heterdaad betrapte en aangehouden persoon, is simpelweg niet toegestaan.
Maar goed, niet meer jatten anders krijg je nog veel grotere problemen.
Winkeldiefstal etc, jij word straks het typische draaideur crimineeltje als je het al niet bent uiteraard.
Dat zijn ongewenste mensen die we straks niet gaan missen.
wat bedoel je?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Goed verhaal, dat zou ik zeker zo aan de politie en rechters vertellen.
Maar ik jat niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef jata het volgende:
Kom mensen we zijn niet allemaal engeltjes
Is er iets zichtbaars te zien? D.w.z. blauwe plek of zo? Foto van maken voor later.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef jata het volgende:
Nu heb ik veel pijn en een rode wang de beveiliger 1 daarvan was een engerd de andere rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |