Het goedpraten van criminaliteit? Hij geeft duidelijk aan hoe een allochtoon dan aan geld moet komen als hij niet wordt aangenomen. Jij maakt er wat anders van. Het goedpraten van racisme is pas ziek. Maar goed we leven in een sick society.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:32 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Jij hebt écht een zieke geest. Het goedpraten van barbaarse criminaliteit omdat sommige mensen worden geweigerd bij een sollicitatiegesprek op basis van hun uiterlijk.
Het gaat niet om vervalsing, het gaat precies om de exacte daad die gepleegd is die verdacht zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lijkt me een hele rare gedachtegang.
Wanneer wordt aangetoont dat iemand zo'n e-mail heeft vervalst zal hij toch alsnog daarvoor worden aangepakt.
Lijkt me een hele rare gang van zake dat een rechter iets zou gaan bestraffen omdat het in een ander geval ook bedacht/vervalst zou kunnen zijn.
Over dat verband heb ik het al eerder gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:27 schreef justanothercustomer het volgende:
[..]
Oh DAT verband zie je dus wel?
Welke selectieve verontwaardiging?quote:Selectieve verontwaardigheid noem ik dat.
Ja, ik begrijp je prima. Als je zelfs negers gaat verwarren met Marokkanen ben je een idioot.quote:Maar je ziet geen verband tussen een blanke nerd met vooroordelen over negers en de criminaliteitsstatistieken van allochtonen? Begrijp je mijn punt?
Het is niet het enige voorval, maar ik zie weinig mensen roepen dat Nederlanders per definitie racistisch zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:23 schreef justanothercustomer het volgende:
Volstrekt belachelijk natuurlijk dat deze kerel daarop wordt afgewezen. Ik zou hem persoonlijk uitnodigen. Laat hem zich maar bewijzen voor een maand, al gok ik (logisch) dat hij daar niet meer wilt werken.
Moe wordt ik wel van die allochtonen die nu in koor op internet roepen dat wij Nederlanders rasiestisch zijn vanwege dit voorval. Alsof dit nieuws als een excuus kan worden gebruikt voor het laten vegeteren van al die anderen die Nederlanders het leven zuur maken (tip: Opsprong Verzocht). Maar daar hoor je ze niet over.![]()
Mannen niet, jeugdigen niet, laag opgeleiden niet, werklozen niet, ach er zijn zoveel statistieken waarin groepen het niet goed doen. Eigenlijk kun je nauwelijks een statistiek maken waarbij bepaalde groepen het niet minder goed doen dan het gemiddelde. Als je een statistiek gaat maken van het gemiddelde aantal ogen van een worp met een dobbelsteen zou iedere groep op ongeveer hetzelfde gemiddelde moeten komen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Poolbal het volgende:
Helaas doen 'negers' (een racistische benaming, mocht je dat nog niet meegekregen hebben) het ook niet fantastisch in de statistieken. En in sommige steden als Den Helder en Rotterdam is er met hen ook een levensgroot probleem met jeugdbendes.
Het wordt altijd door een bepaalde groep mensen gesteld dat dit niet zo is en dat het ligt aan de houding van de donkere mens. Dat Surinamers en Antillianen bijvoorbeeld net iets stoerder bijlopen en gedragen, dat ze zogenaamd lui zijn, minder nauw nemen met de tijd, dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap de nieuwswaarde niet echt.
Iedereen weet dat zwarten worden gediscrimineerd in dit land, is gewoon statistisch bewezen.
Maar als er dan even een CC'tje per ongeluk verkeerd beland staan we allemaal in rep en roer.
Beetje hypocriet allemaal.
Het is toch duidelijk dat het altijd puur afwijzen is vanwege huidskleur. Alleen zeggen ze het niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:55 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Het wordt altijd door een bepaalde groep mensen gesteld dat dit niet zo is en dat het ligt aan de houding van de donkere mens. Dat Surinamers en Antillianen bijvoorbeeld net iets stoerder bijlopen en gedragen, dat ze zogenaamd lui zijn, minder nauw nemen met de tijd, dat soort dingen.
Maar dit is toch duidelijk een gevalletje afwijzen vanwege huidskleur.
Bullshit.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef Poolbal het volgende:
IEDERE blanke Nederlander in de randstad heeft vervelende ervaringen: van willekeurig uitgescholden worden tot ruzie tot klappen krijgen. (en bekenden die slachtoffer zijn geworden van wangedrag en criminaliteit)
Dit is ook wel waar eigenlijk... zeker op fok.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als er Marokkaan had gestaan ipv neger had iedereen en zijn moeder er een thumbs up voor gegeven. Hypocriet gedoe.
Volkomen terecht ook.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als er Marokkaan had gestaan ipv neger had iedereen en zijn moeder er een thumbs up voor gegeven. Hypocriet gedoe.
Dat is het nou juist. Wij weten dat allochtonen gediscrimineerd worden en je zegt het zelf het is statisch bewezen. Dus wat moet er dan gebeuren volgens jou? Jij wilt dat al dit soort gevallen in de doofpot terecht komen?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik snap de nieuwswaarde niet echt.
Iedereen weet dat zwarten worden gediscrimineerd in dit land, is gewoon statistisch bewezen.
Maar als er dan even een CC'tje per ongeluk verkeerd beland staan we allemaal in rep en roer.
Beetje hypocriet allemaal.
Nee, hij snapt de ophef niet nu het ineens zichtbaar is.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef Fruitdrink het volgende:
Dat is het nou juist. Wij weten dat allochtonen gediscrimineerd worden en je zegt het zelf het is statisch bewezen. Dus wat moet er dan gebeuren volgens jou? Jij wilt dat al dit soort gevallen in de doofpot terecht komen?
Ik begrijp het ook nooit. We weten allemaal dat mensen vermoord worden dus waarom dat steeds maar weer in de krant komt. Nog even en ze melden dat de derde wereldoorlog is aangebroken terwijl we allemaal weten dat we er al twee hebben gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, hij snapt de ophef niet nu het ineens zichtbaar is.
Ik ook niet zoals ik eerder al schreef.
het is de visualisatie van een principe wat graag onder het tapijt wordt geveegd en ja, het is in principe gewoon strafbaar maar men reageert er vervolgens in een hypercorrecte manier opquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, hij snapt de ophef niet nu het ineens zichtbaar is.
Ik ook niet zoals ik eerder al schreef.
Imago schade.....quote:Op woensdag 27 november 2013 15:27 schreef Jojoortje het volgende:
Er is dus aangifte gedaan? Wat voor een straf zou die kerel kunnen krijgen?
Nee hoor, nog nooit iets meegemaakt.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef Poolbal het volgende:
IEDERE blanke Nederlander in de randstad heeft vervelende ervaringen: van willekeurig uitgescholden worden tot ruzie tot klappen krijgen.
Groothandel.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef Drugshond het volgende:
Denk dat die winkel een serieus probleem heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |