Of gewoon welquote:Op woensdag 27 november 2013 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil een witte kerst !!!!
Maar die gaat er dit jaar niet komengok ik....
Dat wel ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik geloof daar niet in, zo ver weg noghaha
Goede banden, rijstijl aanpassen aan de omstandigheden en hopen dat er geen idioot op de weg is die denkt dat niet te hoeven en er zal niet zoveel mis gaanquote:Op woensdag 27 november 2013 11:24 schreef sararaats het volgende:
sneeuw is mooi maar levensgevaarlijk als je de baan op moet
Niet gek aangezien de zee dan op zijn koudst is en de zon niet bepaald aan kracht wintquote:Op woensdag 27 november 2013 11:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Als de dagen lengen wordt de winter strenger, hoorde ik ooit eens van iemand. Vaak is dat ook zo.toen het met kerst 11 graden was ofzo, werd het later alsnog behoorlijk koud. Moeten maar zien hoe het uitpakt, maar voorspelliggen van bijna een maand weg daar geloof ik niet in.
Geraak nog ingesneeuwdquote:Most of the territory of Bulgaria has been placed under codes orange and code yellow for (potentially) dangerous weather due to continuing wind and snow.
Code orange is declared over regions from the north-west and central north, from Vidin on to Veliko Tarnovo, as well as over Smolyan region in the south.
Snowfall there is expected to accumulate to 20-30 cm on Wednesday, with the north-easter wind strong at times, warned Bulgaria's National Institute of Meteorology and Hydrology.
Denk dat die koupiek dan ook een gevolg is van het sneeuwdek waar ze rekening mee houdenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:52 schreef Momo... het volgende:
Die zelfde control laat 15 cm sneeuw vallen dan
Mooie platenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom zijn er vroegah hier geen bergen ontstaan? Echt ZOOO ontzettend zonde dat we die dingen hier niet hebben. Dan zou je ook ook deels een ander klimaat hebben.
Zermatt vanochtend:
[ afbeelding ]
Elders in Zwitserland:
[ afbeelding ]
Ander klimaat hoeft niet echt beter te zijn. Lagen die bergen ten oosten van Nederland dan had je nog meer regen en nog minder vaak warmte of koude gehadquote:Op woensdag 27 november 2013 12:48 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom zijn er vroegah hier geen bergen ontstaan? Echt ZOOO ontzettend zonde dat we die dingen hier niet hebben. Dan zou je ook ook deels een ander klimaat hebben. Deze kwamen zojuist op twitter voorbij...
Zermatt vanochtend:
[ afbeelding ]
Elders in Zwitserland:
[ afbeelding ]
twitter:Alpenweerman twitterde op woensdag 27-11-2013 om 18:31:16Extreem: Ondertussen is het "kwik" van het MeteoMedia weerstation Funtensee de -30°C gepasseerd ! Op naar de -40°C ! http://t.co/wNjpnqXoLV reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |