wss duurder doorverkopen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef knater het volgende:
[..]
Waarom heb je 5 x super mario 3d world nodig?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef knater het volgende:
[..]
Waarom heb je 5 x super mario 3d world nodig?
Rekenen is beslist niet je sterkste kant want het zijn er 3.quote:
Ik bedoelde er niets mee hequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
[..]
Rekenen is beslist niet je sterkste kant want het zijn er 3.
1 had ik zelf vrijdag al gekocht. Ik heb 1 mee genomen voor een collega die aan het werk is. En 1 voor Sinterklaasavond voor mijn 8 jarige zwager.
Mijn collega heeft trouwens gewoon ¤32,67 overgemaakt.
Tevreden?
Da's pas een nakomertje!quote:
Ja, hij is geboren toen ik net een relatie met mijn huidige vriendin had. Zij is 17 jaar ouder en ik ben 25 jaar ouder dan hem. Hij weet niet beter dan dat ik zijn "broer" ben. Erg grappig.quote:
Grappig dat jij daar ook trots op bent, ik had precies hetzelfde met mijn neefje die 2,5 jaar heeft gespaard en afgelopen vrijdag zijn ps4 gekocht heeftquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:22 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja, hij is geboren toen ik net een relatie met mijn huidige vriendin had. Zij is 17 jaar ouder en ik ben 25 jaar ouder dan hem. Hij weet niet beter dan dat ik zijn "broer" ben. Erg grappig.
Sinds hij 2 jaar oud is heb ik hem een Nintendo Wii-Mote in zijn kleine handjes gedrukt en hem leren gamen. Hij heeft inmiddels een Nintendo Wii-U, Nintendo 3DS en PlayStation 3. Waarbij ik trouwens een hoop heb gesponsord.
Stiekem was ik best trots toen ik laatst hoorde dat 'ie van zijn zakgeld Assassin's Creed 4: Black Flag had gekocht.
Toch probeer ik hem de magie van Nintendo games bij te brengen. Zoals ik dat zelf als kind uit de jaren '80 en '90 heb ervaren.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef ChocolateJesus. het volgende:
3D World man.. zo goed. Alleen de muziek al
[ afbeelding ]
Het leek erop alsof je 1 gekocht had, 2 erna had gekocht en een uurtje later nog eens 2. Niet meteen rare aannames doen over mijn rekenknobbel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
[..]
Rekenen is beslist niet je sterkste kant want het zijn er 3.
1 had ik zelf vrijdag al gekocht. Ik heb 1 mee genomen voor een collega die aan het werk is. En 1 voor Sinterklaasavond voor mijn 8 jarige zwager.
Mijn collega heeft trouwens gewoon ¤32,67 overgemaakt.
Tevreden?
3d world >>> galaxy 2. Galaxy twijfel ik nog over, was groter qua schaal maar heb meer lol met 3d world.quote:
Hoe oud is jouw neefje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Grappig dat jij daar ook trots op bent, ik had precies hetzelfde met mijn neefje die 2,5 jaar heeft gespaard en afgelopen vrijdag zijn ps4 gekocht heefthij had ook netjes gewacht tot wij kwamen vor hem aan te sluiten want hij wou niets kapot maken
ik ga trouwens ff checken of onze saturn hier ook de furred sleeve nog heeft, thanks voor de tip
Tof!quote:
nog ff wachten dan iddquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof!
Mijn neefje is nu 14 maanden duurt nog ff dus
Da's wel knap als je vanaf 7,5 jaar zo lang kunt sparen en wachten.quote:
Ja daarom. Maar toen hij begon met sparen was net bekend dat de PS4 zou komen, en er waren toen zelfs nog geruchten dat het zomer 2014 zou worden. Ik heb toen nog tegen hem gezegd dat we een PS3 konden halen omdat het nog wel tijdje zou duren maar hij wou wachten want als hij een ps3 zou kopen kon hij nooit op tijd genoeg sparen om een ps4 te halen als ie uitkwamquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's wel knap als je vanaf 7,5 jaar zo lang kunt sparen en wachten.
Is er nog een verschil want die generatie is met Wiimotes en touchscreens opgegroeid.
Op zich wel, maar dan speel je alsnog met een andere controller.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef speknek het volgende:
Kun je Xenoblade inmiddels al op de gamepad spelen? Nee zeker?
Video wel maar je hebt nog steeds een Wiimote of Classic Controller nodig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef speknek het volgende:
Kun je Xenoblade inmiddels al op de gamepad spelen? Nee zeker?
Bij Saturn maar ¤32 !quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef knater het volgende:
Bij BS is Mario nu 62.50.. lol classic BS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |