Ik had er geen rekening mee gehouden dat hij er al zou liggen dus had verder niet de juiste pas mee. Terug gegaan naar huis, en toen ik terug kwam lag hij er dus niet meerquote:Op woensdag 27 november 2013 11:33 schreef Noppie2000 het volgende:
En je had hem niet meteen meegenomen?vanmiddag toch maar stiekem even de stad in
Was toch allang bekend dat dit kon? Reageerde Microsoft zelf nog over met de vraag of dit kon met PS4.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:35 schreef Aether het volgende:
![]()
Using our brand new Xbox One console… to play New Super Mario Bros. Wii U
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan snap ik niet waarom ze het nog niet wouden verkopenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit geen embargo op de verkoop.
Jammer maar Japan is gewoon dood. Driekwart handhelds en de enige grote klapper is waifu game lightning returns.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Famitsu: http://www.famitsu.com/biz/ranking/
SM3DW: 107k
Wii U: 20k
Media-Create: http://www.4gamer.net/games/117/G011794/20131127061/
SM3DW: 100k
Wii U: 21k
Blijkbaar is zelfs een Mario titel (met een paar van de beste reviews ever) niet genoeg om de verkopen van Wii U te doen stijgen in Japan. Jammer om te zien eigenlijk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Hij is vetreviews overdrijven niet!!
Maak me maar lekker.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem 'm vanavond mee vanuit werk
oke :p speelt superlekker weg en het level design is bril-jant!! Geweldig mooi en soms nog best lastigquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:06 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
oke :p speelt superlekker weg en het level design is bril-jant!! Geweldig mooi en soms nog best lastig
Nee toch niet. Binnengekomen volgens voorraadbeheer, niet te vinden in magazijnquote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik neem 'm vanavond mee vanuit werk
Sales verdubbeld?quote:
Welke saturn?quote:Op donderdag 28 november 2013 14:56 schreef chibibo het volgende:
Hij lag hier bij Saturn vandaag al in de schappen, dus meteen meegenomen. Helaas geen mooi hoesje.
Pak je fiets naar de MediaMarktquote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
welke site is betrouwbaar en weet ik 100 % zeker dat ik hem morgen in huis heb?over mario dus. zat te denken over gameshop twente maar niks staat er iets over levertijden oid
ik kan morgen even kijken inderdaad na werktijd, maar uit ervaring weet ik dat hij daar duurder is dan op internet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pak je fiets naar de MediaMarkt
en toen werd de controller overal gejatquote:
Hij zou ¤49 bij MM moeten zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik kan morgen even kijken inderdaad na werktijd, maar uit ervaring weet ik dat hij daar duurder is dan op internet.
kloptquote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef knater het volgende:
Bij BS is Maria nu 62.50.. lol classic BS
Bartsmit heeft anders soms goede acties. Legends voor 30 bij launch, zelda voor 37. Prima te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef knater het volgende:
Bij BS is Mario nu 62.50.. lol classic BS
Ja klopt, maar dit voelt wel echt als quick & dirty. Aan de andere kant als mensen het ervoor uitgeven..quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bartsmit heeft anders soms goede acties. Legends voor 30 bij launch, zelda voor 37. Prima te doen.
Het is wat je zegt. Feestdagen en gewilde game = hoge prijs, verkoopt toch welquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef knater het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dit voelt wel echt als quick & dirty. Aan de andere kant als mensen het ervoor uitgeven..
Ja, ik heb em daar niet gekocht, ben naar de MM (Arnhem) gegaan, ze hadden nog genoeg fur box versies en 50 euroquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het is wat je zegt. Feestdagen en gewilde game = hoge prijs, verkoopt toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh wat snelquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:43 schreef chibibo het volgende:
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld. Supergame, maar...
Met alle collectables? Knapquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
je gaat er wel snel doorheen... wereld 4 al na 3 uur spelen.
ik probeer ze te pakken als ik ze zie. Maar moet nog een 2e run door de levels doenquote:
Ja, alle sterren, stempels en overal de top van de vlaggenmast. Ik heb elke wereld eerst 'volgespeeld' voordat ik aan de volgende wereld begon. Maar ik ben op donderdag begonnen en heb een aantal flink marathonsessies gehouden.quote:Op zondag 1 december 2013 10:49 schreef RonB79 het volgende:
Boh wat snel
Heb je ook alle stempels en sterren verzameld en overal de top van de vlaggenmast bereikt? Ik zag dat dit wordt getoond in een overzicht dus tja.. dan moet dat wel mooi 100% zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baasquote:Op zondag 1 december 2013 14:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Fuck het, ik ben eigenlijk aan het sparen zodat ooit kan verhuizen maar ik kan mezelf niet meer inhouden. Zojuist een Wii U plus New Super Mario Bros. U, New Super Luigi U en 3D Land gekocht.
Ik wil Wind Waker ook nog, maar gezien ik die ook al voor de Game Cube heb hou ik het hier even bij.. Denk ik.
Ja, ik kon niet meer wachten. Ik liep het al maanden lang uit te stellen en nu moest het maar gewoon.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:08 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, alle sterren, stempels en overal de top van de vlaggenmast. Ik heb elke wereld eerst 'volgespeeld' voordat ik aan de volgende wereld begon. Maar ik ben op donderdag begonnen en heb een aantal flink marathonsessies gehouden.werelDEN? zijn er meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shar jij koop echt alles meiske!quote:
Windwaker voor 20e pitchen op Marktplaats en de Wii U versie voor 40 oppikken. Dat heb ik gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 14:11 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Fuck het, ik ben eigenlijk aan het sparen zodat ooit kan verhuizen maar ik kan mezelf niet meer inhouden. Zojuist een Wii U plus New Super Mario Bros. U, New Super Luigi U en 3D Land gekocht.
Ik wil Wind Waker ook nog, maar gezien ik die ook al voor de Game Cube heb hou ik het hier even bij.. Denk ik.
Die valt dan in de categorie "lomp"quote:Op zondag 1 december 2013 19:51 schreef Klonk het volgende:
Net een code net iets te hard gekrast
Mis 2 letters
Shit happens
Dacht dat de actie was afgelopen, blijkbaar niet. Direct maar besteldquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
Geen idee of het al gemeld was, maar mario 3d world voor nog geen 33 euro: http://www.saturn.nl/mcs/(...)5736.html?langId=-11
Godnondejuuu!! Morgen maar eens ff terug met de bon naar de plaatselijke Media-Markt. ff ¤ 17,- verschil terug halen!quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
Geen idee of het al gemeld was, maar mario 3d world voor nog geen 33 euro: http://www.saturn.nl/mcs/(...)5736.html?langId=-11
Bezorging 2-3 wekenquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
Je kan het spel ook afhalen heb ik gelezen. Maar dan moet je wel een Saturn in de buurt hebben. Mij maakt het niet uit, moet nog 5 spellen spelen, welke ik de vorige keer bij hun actie heb gekocht. En Mario games zakken zelden in prijsquote:
Je vraagt je dan toch af hoe veel marge er normaal opzit...quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:39 schreef Bolters het volgende:
Net Super Mario 3D World voor 32 euro aangeschaft. Dat is een mooie deal
Inderdaad. Ze maken dus normaliter flinke winstenquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Je vraagt je dan toch af hoe veel marge er normaal opzit...
Thanks voor de tip, meteen besteld!quote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
Dank jequote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
dankquote:Op maandag 2 december 2013 21:09 schreef thealterego1 het volgende:
Oh kan dat? Ga ik dat ook even doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef CoExist het volgende:
Heb het verschil terug gehaald bij de plaatselijke MediaMarkt. En gelijk nog 2x SM3W meegenomen!
Dat kan, en doe ik al jaren. Ik zou wel ff bij de software afdeling langs gaan en hun de Saturn website laten zien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh kan dat? Ga ik dat ook even doenGewoon zeggen dat hij bij Saturn 17 euro goedkoper is, bij de info balie?
Wel genoten trouwens, gisteren voor het eerst 3D World gespeeld met 2 andere mensen. We gingen helemaal stuk bij dat level waarbij je op een beest moet zitten met z'n allen
Verrek, nu zie ik dat de 33% kortingactie nog steeds geldig is ja. Als een artikel in de webshop uitverkocht is, kan je deze dan alsnog in de winkel krijgen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:44 schreef CoExist het volgende:
[..]
Saturn heeft een 3 halen 2 betalen actie maar de korting word al berekend in de webshop.
Ik heb MediaMarkt net nog 2x SM3W gekocht incl. dat speciale harige doosje voor ¤32,67 per stuk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:54 schreef Drrk het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik dat de 33% kortingactie nog steeds geldig is ja. Als een artikel in de webshop uitverkocht is, kan je deze dan alsnog in de winkel krijgen?
Waarom heb je 5 x super mario 3d world nodig?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb MediaMarkt net nog 2x SM3W gekocht incl. dat speciale harige doosje voor ¤32,67 per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |