Denk dat die medewerker gewoon voor klokkenluider heeft willen spelen richting de sollicitant.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:11 schreef Scuidward het volgende:
Ten eerste ook echt. Niet bepaald subtiel. Als het al een geldige reden zou zijn.
Het lijkt wel een bericht van De Speld ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:12 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ben je echt zo naief? Aan de orde van de dag dit.
Maar die persoon heet Koorndijk. Naar mijn weten een Nederlandse achternaam?quote:Op woensdag 27 november 2013 01:13 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Denk dat die medewerker gewoon voor klokkenluider heeft willen spelen richting de sollicitant.
Adoptiequote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Maar die persoon heet Koorndijk. Naar mijn weten een Nederlandse achternaam?
Alsof dat wat zegt. Ik ken een Henk de Vries, die is zo zwart dat hij er blauw over zietquote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 01:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Alsof dat wat zegt. Ik ken een Henk de Vries, die is zo zwart dat hij er blauw over ziet
Ja dat klopt. Ik dacht gewoon even niet helder.quote:
En Seedorf Duits. Je moet de groetjes van Romeo Zondervan en Frank Rijkaard hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Oboema Sesetokoe is dan weer blank. Enfin het is mij duidelijk. De klacht staat. Dat bedrijf denkt in hokjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Seedorf Duits. Je moet de groetjes van Romeo Zondervan en Frank Rijkaard hebben.
Surinamers en Antillianen hebben ook nog wel eens van dat soort achternamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
T betreft de 'handeling' afwijzen.. Discrimineren op papier en in gedachten mag, maar deze gedachten omzetten in gedrag nietnquote:Op woensdag 27 november 2013 01:37 schreef Kowloon het volgende:
Ik blijf het bizar vinden dat dit strafbaar is. Maatschappelijke afkeuring, terecht en heel goed, maar opvattingen en ideeën strafbaar stellen vind ik echt bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |