Dus is het maar een mongool? Doe normaal man. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:56 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Omdat ik zeg waar het op staat? Of moet ik heel lief gaan praten en de gracht de schuld gaan geven?
Begrijp me goed, ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd en hoop dat hij straks weer normaal door het leven kan. Maar ik heb al vaak gezien hoe ze daar staan, je weet dat je een risico neemt en dat is gewoon hartstikke dom.
En bericht is weer verwijderd.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:53 schreef Silenus het volgende:
https://www.facebook.com/#!/AfcAjaxSupportershome?fref=ts
Facebook van Ajax Supportershome meldt dat hij vanochtend is overleden.
Tokkie volk inderdaad. Bah.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Tyfuslijers, kankerlijers, vuile kkmalloten. Dat geschreeuw naar de hulpverleners. "Hij gaat dood jonguhhhh". Wat een proleten.
Onzin, hij uit geen achterlijke bedreigingen aan het adres van de hulpverleners. En dat je over zo'n railing valt is gewoon dom ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hetgeen jou dan weer geen haar beter maakt dan dat vies schreeuwende kutwijf.
Hoe is hij over de railing gevallen? Je weet meer?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin, hij uit geen achterlijke bedreigingen aan het adres van de hulpverleners. En dat je over zo'n railing valt is gewoon dom ja.
Hoe? Met zijn hoofd naar voren!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe is hij over de railing gevallen? Je weet meer?
Dat dacht ik al.quote:
Wacht nou gewoon tot je precies weet wat er gebeurd is voor je een oordeel velt. Dit is zo hersenloos.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef Nielsch het volgende:
Maar serieus, het is niet alsof dit wekelijkse kost is. Bovendien bestaat er ook nog zoiets als zwaartekracht. Als je dus gewoon normaal juicht is er normaliter niets aan de hand.
Whaha, hou toch op. Het gaat al jarenlang prima met die gracht. Nu gaat het fout. Lijkt me niet dat het aan de gracht ligt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon tot je precies weet wat er gebeurd is voor je een oordeel velt. Dit is zo hersenloos.
Grappig, er zegt helemaal niemand dat het aan de gracht ligt. Aardige aannames doe je.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whaha, hou toch op. Het gaat al jarenlang prima met die gracht. Nu gaat het fout. Lijkt me niet dat het aan de gracht ligt.
Right back at yaquote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus is het maar een mongool? Doe normaal man. Nergens voor nodig.
Meerdere malen? Bron?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Nielsch het volgende:
En het foebalvolk in Amsterdam heeft de afgelopen jaren meerdere malen laten zien dat zo'n gracht of in ieder geval een afscheiding gewoon noodzaak is. Dit in tegenstelling tot een hoop andere landen waar je gewoon boarding hebt en vlakbij het veld zit.
Right back wat?quote:
Dan is het dus of zijn eigen schuld of door het volk wat even later die hulpverleners voor alles en nog wat uitmaken. Of is er een optie die ik niet zie? (Kom niet met domme pech, want met normaal gedrag val je daar niet naar beneden).quote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig, er zegt helemaal niemand dat het aan de gracht ligt. Aardige aannames doe je.
Ik heb geen idee! Ik weiger dom te speculeren. Dat oordelen van mensen als jij zonder ook maar iets te weten is net zo triest als schelden naar hulpverleners. En dan kun je dat nog onder de kop emotie schalen omdat zij net iemand vijf meter naar beneden hebben zien vallen. Head first.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan is het dus of zijn eigen schuld of door het volk wat even later die hulpverleners voor alles en nog wat uitmaken. Of is er een optie die ik niet zie? (Kom niet met domme pech, want met normaal gedrag val je daar niet naar beneden).
Zou het niet kunnen dat iemand hem een duw heeft gegeven?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dan is het dus of zijn eigen schuld of door het volk wat even later die hulpverleners voor alles en nog wat uitmaken. Of is er een optie die ik niet zie? (Kom niet met domme pech, want met normaal gedrag val je daar niet naar beneden).
Waarom is die gracht er ook eigenlijk?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Grappig, er zegt helemaal niemand dat het aan de gracht ligt. Aardige aannames doe je.
twitter:RTVNH twitterde op woensdag 27-11-2013 om 12:26:40RTVNH zoekt foto's v gewonde Ajaxfan voor internet en misschien voor TV. Heb je zelf een foto gemaakt? Bel aub 020-8505226 Grt Alma reageer retweet
Dat is ook speculatiequote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan kun je dat nog onder de kop emotie schalen omdat zij net iemand vijf meter naar beneden hebben zien vallen.
Om ambulances de ruimte te kunnen geven, voornamelijk bedoeld voor grote evenementen als concerten en dancefeesten.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Waarom is die gracht er ook eigenlijk?
Waarom zijn die in andere stadions niet nodig? tja...
Dat alleen?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om ambulances de ruimte te kunnen geven, voornamelijk bedoeld voor grote evenementen als concerten en dancefeesten.
Klopt. Maar iets minder in het wilde weg, niet?quote:
Onzin, dat kan je ook zonder gracht bereiken.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Om ambulances de ruimte te kunnen geven, voornamelijk bedoeld voor grote evenementen als concerten en dancefeesten.
Yep. Dat is de reden van die gracht. Kan het niet mooier voor je maken, hoe graag je dat ook zou willen. Jammer he.quote:
Dan geloof je het nietquote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Onzin, dat kan je ook zonder gracht bereiken.
Ik denk dat ie er voornamelijk is om te verhinderen dat supporters het veld betreden.quote:
Tijd voor aanpassingen dan.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. Dat is de reden van die gracht. Kan het niet mooier voor je maken, hoe graag je dat ook zou willen. Jammer he.
Dat meende ik ook eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er voornamelijk is om te verhinderen dat supporters het veld betreden.
Waarom is die er dan niet door heel het stadion?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat ie er voornamelijk is om te verhinderen dat supporters het veld betreden.
Het is geen dom speculeren. De man is gevallen, iedereen weet dat als je gewoon doet je daar niet naar beneden kan vallen. Hoef je mij niet te gaan afstempelen als die mensen die daar zitten.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Ik weiger dom te speculeren. Dat oordelen van mensen als jij zonder ook maar iets te weten is net zo triest als schelden naar hulpverleners. En dan kun je dat nog onder de kop emotie schalen omdat zij net iemand vijf meter naar beneden hebben zien vallen. Head first.
Dat méén je niet...quote:
Dus er zijn andere geen opties om ambulances de ruimte te geven buiten een gracht??quote:
Het was ook maar een gok, ik had niet eens gedacht aan de reden die jij gaf.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom is die er dan niet door heel het stadion?
Dat was eerst wel zo....die gracht is er trouwens voor faciliteiten (concerten edg om materiaal aan te voeren)quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom is die er dan niet door heel het stadion?
Je noemt hem mongool. Vind ik uberhaupt al belachelijk. Met je redeneringen nog meer. Ik stop niets zielig weg, ik veroordeel jou alleen. Lekker stoer op internet iemand die voor z'n leven vecht een mongool noemen. Mama is weer trots.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het is geen dom speculeren. De man is gevallen, iedereen weet dat als je gewoon doet je daar niet naar beneden kan vallen. Hoef je mij niet te gaan afstempelen als die mensen die daar zitten.
Daarnaast vind ik het niet normaal om iemand die te hulp schiet uit te maken voor alles en nog wat, dat hoef je niet zielig weg te stoppen achter het luikje emoties.
Ik zeg hier niet eigen schuld dikke bult tegen die gast, ik zeg alleen wel dat het door dom gedrag van de persoon in kwestie is gebeurd. Is dat niet zo dan moet er dus iets anders gebeurd zijn (mensen die naar beneden rennen zoals zo vaak)...mensen die vervolgens die hulpverleners verrot schelden.
Misschien hebben ze hem naar benenden geflikkerd. Ruzie, ietsquote:Op woensdag 27 november 2013 12:58 schreef _NZT_ het volgende:
Het is geen dom speculeren. De man is gevallen, iedereen weet dat als je gewoon doet je daar niet naar beneden kan vallen
En bleek niet meer helemaal nodig. Dus dicht. Oorspronkelijk was het voor de ambu's.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat was eerst wel zo....die gracht is er trouwens voor faciliteiten (concerten edg om materiaal aan te voeren)
Nee, het is een mongool die naar beneden gesprongen is.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem naar benenden geflikkerd. Ruzie, iets
Barcelona shirt aan misschien??quote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem naar benenden geflikkerd. Ruzie, iets
Omdat iemand voor zijn leven vecht mag je opeens niks meer zeggen over een persoon, behalve dat het zo zielig is?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je noemt hem mongool. Vind ik uberhaupt al belachelijk. Met je redeneringen nog meer. Ik stop niets zielig weg, ik veroordeel jou alleen. Lekker stoer op internet iemand die voor z'n leven vecht een mongool noemen. Mama is weer trots.
Anders blijf je de rest van het topic doorjanken over één ongenuanceerde post, zeikwijf.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, het is een mongool die naar beneden gesprongen is.
Niemand zegt dat het niet mag, wel dat het laf en triest isquote:Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Omdat iemand voor zijn leven vecht mag je opeens niks meer zeggen over een persoon, behalve dat het zo zielig is?
Je kunt het ook normaal zeggen. Vandaar mijn vergelijking met dat vies schreeuwend takkewijf. Je bent niets beter, vriend.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Omdat iemand voor zijn leven vecht mag je opeens niks meer zeggen over een persoon, behalve dat het zo zielig is?
Goed om te zien dat die omstanders weten hoe je een gewonde moet behandelenquote:Op woensdag 27 november 2013 11:39 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Tyfuslijers, kankerlijers, vuile kkmalloten. Dat geschreeuw naar de hulpverleners. "Hij gaat dood jonguhhhh". Wat een proleten.
Luister, van mij mag die gracht door er een platform over te gooien....quote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En bleek niet meer helemaal nodig. Dus dicht. Oorspronkelijk was het voor de ambu's.
Zeker. Anders nog iets?quote:Op woensdag 27 november 2013 13:03 schreef 2dope het volgende:
[..]
Anders blijf je de rest van het topic doorjanken over één ongenuanceerde post, zeikwijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |