Diep triest is het.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Twitter is een mooi medium voor allerlei geruchtentwitter:jessecamposs twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:44:46@JimmeVL heb je gelezen? De supporter was voor ajax, had lsd gebruikt en beweerde dat ie een adelaar was... koekoek reageer retweet
Dit is vanuit de woordvoering het laatste nieuws:quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Trebo het volgende:
Wel verschrikkelijk wat er met die man is gebeurd natuurlijk.. is daar al wat meer (betrouwbaar) nieuws over?
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
Tja en wie zegt dat dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik lees op FB dat ie inmiddels wel overleden is.
Ja al gezien, maar zocht beelden.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel foto's, maar geen bewegend beeld.
Televaagquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
het is een telegraaf bericht op FB die gepost was.
ja ik weet het telegraaf
quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:54 schreef FL_Freak het volgende:
Ik lees op FB dat ie inmiddels wel overleden is.
Is volgens FB waar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
Tja als het hele drugs verhaal waar is eigen schuld. Kende de kerel verder ook niet.
Ja, maar niet voor miljoenen mensen. Logisch dat dit wel 'nieuws' is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:58 schreef Travel. het volgende:
Lekker boeiend of die dood is, er gaan er zo veel dood op een dag. Zo bijzonder is het ook weer niet hoor.
Hyves is ook overleden dus die kunnen het weten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:56 schreef Cavaliers het volgende:
Supporter is overleden volgens Hyves.
gvdquote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hyves is ook overleden dus die kunnen het weten.
Ik zie dat je heb gestreden voor vergiffenis. Wat mij betreft is het weer koek en ei en een beetje Beemsterkaas.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2013 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |