die was natuurlijk ook lekker zwartgallig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:27 schreef steeg het volgende:
en wat vond je van de wereld als markt en strijd?
lees jij dat in t engels?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef Cairon het volgende:
Possibility of an Island is qua stijl een uitermate goed boek, hij hanteert een verschrikkelijk uitgebreide woordenschat, maar qua plot, qua inhoud is het een gruwelijk saai boek om je door heen te worstelen, het is cynisch, bitter, en op heel wat punten zelfingenomen.
dat kanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef Cairon het volgende:
ja, waarom niet? Toen ik het kocht was er alleen een Engelse versie en nog geen Nederlandse versie, dus vandaar.
Gedeeltelijk. Er zit veel seks in, dat is waar. Maar daar houdt wat mij betreft iedere vergelijking op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb geprobeerd wat van Houellebecq te lezen maar vond het maar wazig: geen verhaal en veel sex, zeg maar zoals Giphart. Of is het heel fout wat ik nu zeg?
Het is veeeeeel diepgaander. Ik lees ze trouwens in het fransquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:54 schreef tim2308 het volgende:
Ik heb geprobeerd wat van Houellebecq te lezen maar vond het maar wazig: geen verhaal en veel sex, zeg maar zoals Giphart. Of is het heel fout wat ik nu zeg?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |