SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 26-11-2013 23:03:19 ]If not now, then when.
eh thanks?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vond je post een hele zielige toon hebben. Ik dacht altijd dat jij een sterke, afhankelijke, feministische (in positieve zin) vrouw was.
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alles mooi gecentreerd, behalve die YouTube shit. #ocd
Hahaha, ja echt fucking kut is dat. Het is meer dat ik perfectionistisch ben dan ocd though. Fucking hokjes.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik herken die feels. Vandaag bijvoorbeeld nog een kast gemaakt, zat er bovenaan 2mm kiertje tussen de deuren, onderaan 3mm. Dan nog maar even die scharnieren verstellen en deur nog beter uitlijnen![]()
Mijn ex is alleen nog erger, maar die heeft ook confirmed OCD door een psycholoog
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik haat het trouwens wanneer ik de hele dag amper tijd gehad heb om te eten en ik dan nu (laat op de avond) alles van de hele dag in één zit op moet eten. Buik ontploft dan. Daarna op bed gaan liggen is wel echt superfijn.
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Na het avondeten nog 2000kcal moeten ofzoDat is het moment waarop ik naar de McDonalds rijdt
En bij mij is het ook meer perfectionisme inderdaad, maar dat zal wel grenzen aan OCD op een gegeven moment
het is meer suiker dan de bedoeling is van de macquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
McDonalds heeft poverty macros. Vooral weinig proteinzzz man, zelfs in die chicken nuggets.Wel fucking lekker, dat wel.
KFC heeft dan wel betere macro's, maar ziek veel vet.
Daarom wil ik een Chipotle in Amsterdam.
Dit is echter allemaal relatief 'clean' en quality food met een grote variëteit aan macro en micronutrienten brah. #fit #health #fuelforthebody #optimal
Wat eet je daar altijd?
Ja, mac is meer bulk food inderdaad. Puur kcals.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is meer suiker dan de bedoeling is van de mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |