Eigen schuld.. misschien wel een dikke bult (op zijn oogkas)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die gaat ook wel bedreigd worden.
ArnoGodquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Een bericht uit de toekomst, spannend!
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
quote:
Die hadden al door moeten zijn. Op een slechte dag kunnen ze er zomaar uit wat ik ze wel zou gunnen als we de punten niet nodig hadden.quote:
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Politie_Adam twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 23:11:50Nog geen update beschikbaar over slachtoffer #arena tijdens #ajabar. Geruchten dat slachtoffer zou zijn overleden zijn dus niet correct! reageer retweet
wat een baasquote:
Dat zei ik een uur geleden al...quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus dan is dit dus toch een update.. want hij leeft (nog steeds)
hoe kan ik low vergetenquote:
quote:
ik ga stukquote:
never gets oldquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat was de kampioenswedstrijd Mertens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |