Mijn advies: Ren weg. Dit gedrag is een voorspelling voor zijn toekomstig gedrag. De dude is weird. Ga het niet zitten goedpraten voor hem en bagatelliseren... het is belangrijk dat je mensen kunt inschatten...het ene zeggen en het andere doen?...gegarandeerd dat hij later ook zo blijft doorgaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Dat zat me dus niet lekker. Heb er absoluut geen problemen mee als mannen met andere vrouwen praten, maar wel als je het ene zegt en dan het tegenovergestelde doet
Van de week dat topic over dat je je voortaan alleen nog laat behandelen als de prinses die je bent en nu alweer huilen dat je zomaar wordt genegeerd?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Grr toch maar even een update hoor, al is dit geen stormloop topic.
- hij had dus vanochtend weer nieuwe foto's gezet
- in de loop van de middag weer alles eraf gehaald.
- ik besloot hem toch maar te mailen dat ik zijn gedrag niet zo fijn vond, maar best vriendschappelijk verder wilde en precies na het lezen vanmijn message ging hij weer zijn account deactiveren en word ik zomaar genegeerd![]()
ben ik dan zooo een feeks
. Niet eens een antwoord waard
Hoe wanhopig of naief kun je zijn? meid, ik vermoed dat jij nog heel jong bent. Maar geen nood, mensenkennis zal ook voor zich zoetjesaan ontwikkelen. Je kunt jezelf wel alvast heel wat leed besparen door gewoon af te gaan op het handelen van mensen en niet op hun woorden.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nog een keer zou willen spreken. Doet ie dan nog raar, dan zou ik het wel voor gezien houden.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Vida. het volgende:
[..]
Hoe wanhopig of naief kun je zijn? meid, ik vermoed dat jij nog heel jong bent. Maar geen nood, mensenkennis zal ook voor zich zoetjesaan ontwikkelen. Je kunt jezelf wel alvast heel wat leed besparen door gewoon af te gaan op het handelen van mensen en niet op hun woorden.
moet zijn: zal ook voor jou zich zoetjesaan ontwikkelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Vida. het volgende:
[..]
Hoe wanhopig of naief kun je zijn? meid, ik vermoed dat jij nog heel jong bent. Maar geen nood, mensenkennis zal ook voor zich zoetjesaan ontwikkelen. Je kunt jezelf wel alvast heel wat leed besparen door gewoon af te gaan op het handelen van mensen en niet op hun woorden.
Je vraagt je af of Vida. wel helemaal doorheeft wie nou wie is in dit topic.quote:
Ik vraag me helemaal niks af, daar ben ik nog te jong voorquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vraagt je af of Vida. wel helemaal doorheeft wie nou wie is in dit topic.
eehm...enlighten me?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je vraagt je af of Vida. wel helemaal doorheeft wie nou wie is in dit topic.
Disana geeft de TS raad en jij haalt daar uit dat Disana wanhopig en naïef is en nog geen mensenkennis heeft?quote:
Ok, dan ben je niet oud. maar wel naief. Als je goed leest, zich je ook dat ik schreef: ''ik vermoed''. Je komt gewoon naief over op mij. waarom zou je überhaupt iemand nog willen ontmoeten die het ene zegt en het andere doet?quote:
Ja, volgens mij heb je helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Disana geeft de TS raad en jij haalt daar uit dat Disana wanhopig en naïef is en nog geen mensenkennis heeft?
Wat ben je stekelig, heeft iemand in je kattenbrokjes geplast??quote:
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat ben je stekelig, heeft iemand in je kattenbrokjes geplast??
Stekelige, ongewenste heerschappen uit je leven verwijderen is je specialiteit.quote:
Moet ik de kooi weer uit de schuur halen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stekelige, ongewenste heerschappen uit je leven verwijderen is je specialiteit.
eehmm.. hoezo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Wat ben je stekelig, heeft iemand in je kattenbrokjes geplast??
Wat is er gebeurd met je penvriend in de bak eigenlijk?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Voluptas het volgende:
Grr toch maar even een update hoor, al is dit geen stormloop topic.
- hij had dus vanochtend weer nieuwe foto's gezet
- in de loop van de middag weer alles eraf gehaald.
- ik besloot hem toch maar te mailen dat ik zijn gedrag niet zo fijn vond, maar best vriendschappelijk verder wilde en precies na het lezen vanmijn message ging hij weer zijn account deactiveren en word ik zomaar genegeerd![]()
ben ik dan zooo een feeks
. Niet eens een antwoord waard
Inderdaad, meestal kun je veel uit iemands gedrag opmaken. Ik wist meteen: dit is bad newsquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:27 schreef Vida. het volgende:
[..]
Mijn advies: Ren weg. Dit gedrag is een voorspelling voor zijn toekomstig gedrag. De dude is weird. Ga het niet zitten goedpraten voor hem en bagatelliseren... het is belangrijk dat je mensen kunt inschatten...het ene zeggen en het andere doen?...gegarandeerd dat hij later ook zo blijft doorgaan.
Erm dit topic was er eerderquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van de week dat topic over dat je je voortaan alleen nog laat behandelen als de prinses die je bent en nu alweer huilen dat je zomaar wordt genegeerd?
Kan niets anders zeggen dan: eens!quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Vida. het volgende:
[..]
Denk dat ik hem binnenkort maar ga opzoeken, aangezien mijn lovelife hier niet echt over een leien dakje gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je penvriend in de bak eigenlijk?
Allesquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef HSG het volgende:
Op dat soort mannen vallen vrouwen nou eenmaal. Dus wat houdt je tegen TS?
Ik ben best wel een angsthaas hoor als ik iemand nog niet irl kenquote:
De persoon in OP is al voltooid verleden tijd, nexxxtquote:Op maandag 2 december 2013 21:20 schreef Hallmark het volgende:
Gaat het nog steeds over dezelfde man als in de openingspost? Wat houd je tegen om jezelf gewoon permanent en volledig van deze persoon af te sluiten?
Ik geef dit topic graag even een kickje na 72 dagen (meest recente topic dat nog open is), omdat ik me af vraag of TS inmiddels al in therapie is en welke diagnose er gesteld is.quote:
Er is hoop voor TS: genoeg borderliners leven een gelukkig leven met een leuke partner die met hen om kan gaan!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja ik zat ook 72 dagen in spanning te wachten al.
Er is altijd hoop. Maar heeft ze je pissig gemaakt dat je nu als een echte vrouw venijnig even zout in haar wond wil strooien?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er is hoop voor TS: genoeg borderliners leven een gelukkig leven met een leuke partner die met hen om kan gaan!
Naar wat hier op FOK! de 'standards' voor een 'echte vrouw' zijn ben ik dat zeker niet, hehequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Er is altijd hoop. Maar heeft ze je pissig gemaakt dat je nu als een echte vrouw venijnig even zout in haar wond wil strooien?Lijkt een heeeeeel klein beetje zo hoor
quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Voluptas het volgende:
[..]
De persoon in OP is al voltooid verleden tijd, nexxxt
Vreemd dat mensen altijd de neiging hebben om van alles in hokjes te stoppenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef dit topic graag even een kickje na 72 dagen (meest recente topic dat nog open is), omdat ik me af vraag of TS inmiddels al in therapie is en welke diagnose er gesteld is.
Mocht dat niet zo zijn, lijkt me het een strak plan om dat alsnog te doen aangezien dergelijke hulp de enige oplossing lijkt om nog wat van je dramatische liefdesleven te kunnen maken.
Werken aan jezelf met professionele hulp, dus.
Dan zal het je uiteindelijk allemaal stukken beter af gaan dan nu.
Godver...therapie ..therapiequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naar wat hier op FOK! de 'standards' voor een 'echte vrouw' zijn ben ik dat zeker niet, hehe
Maar nee hoorIk zat even in de gesloten topics te neuzen en toen kwam ik deze prachtpost van zarGon tegen: R&P / Nieuwe penvriend
En een uurtje lurkwerk bracht mij uit nieuwsgierigheid de vraag of TS inmiddels al in therapie is en welke diagnose er dan is gesteld.
Ben je al naar de psycholoog geweest dan? Voordat die naar je heeft gekeken zou ik niet zo stellig durven zeggen dat je geen mentale stoornis hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:44 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen altijd de neiging hebben om van alles in hokjes te stoppen![]()
Ik heb geen mentale stoornis. Alleen: ik heb teveel karakter, ben heel temperamentvol en gevoelig. In combinatie met een te sterk rechtvaardigheidsgevoel. That's it.. Geen borderline, psychose..wat dan ook.
Ik ben licht ontvlambaar en de laatste tijd heb ik meer dan 5 mannen (een beetje heel erg) uitgescholden. Dit vind ik persoonlijk wel een probleem. Ik weet niet waarom ik zo snel aangebrand ben.
Een psychische stoornis of iets dergelijks hebben hoeft niet gelijk te zeggen dat je achterlijk bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Godver...therapie ..therapieDie psychiaters willen alleen je geld joh
Help liever mezelf.
Ik heb psychologie gestudeerd en nu ben ik bezig met een andere studie.. als ik zo gestoord was dan kon ik toch niet op een hoog niveau studeren?
Met 5 vrouwen tegelijk praten en foto's liken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef Voluptas het volgende:
Zo vertelt hij dat hij er absoluut niet van houdt om met meerdere vrouwen tegelijk te praten omdat het afleidend is en zich liever concentreert op 1 persoon, maar de volgende dag zit hij alweer met 5 vrouwen tegelijk te beppen en al hun sexy foto's te liken.
Ja, ik was ooit geweest. Maar ik ben geestelijk gewoon gezond verklaard. Ik ben wel heel gevoelig, dat is het. Een therapeut/psycholoogquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je al naar de psycholoog geweest dan? Voordat die naar je heeft gekeken zou ik niet zo stellig durven zeggen dat je geen mentale stoornis hebt
[..]
Een psychische stoornis of iets dergelijks hebben hoeft niet gelijk te zeggen dat je achterlijk bent
Genoeg universitair geschoolden met mentale problemen.
Denk dat je jezelf er geen kwaad mee zal doen, hoor. Je zal er een hoop van je problemen mee oplossen door naar jezelf te kijken en aan jezelf te werkenHet is allang geen schande meer om daarbij hulp te vragen van een therapeut/psycholoog.
En als je zelf psychologie hebt gestudeerd dan weet je ook wel dat ze het niet om je geld doen, lol.
Haha meidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
En als je zelf psychologie hebt gestudeerd dan weet je ook wel dat ze het niet om je geld doen, lol.
Er zijn ook genoeg universitair geschoolden die (sociaal) achterlijk zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een psychische stoornis of iets dergelijks hebben hoeft niet gelijk te zeggen dat je achterlijk bent
Genoeg universitair geschoolden met mentale problemen.
5000 euro storten? Wat is dit voor idioot verhaal?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef Voluptas het volgende:
[..]
Haha meid
Geloof me, ze hebben van mij veel geld gejat! Van te voren ook misleidt met totaal verkeerde informatie. Zijn gewoon allemaal dieven, werken ook voor de overheid. Echt allemaal dieven, op je geld uit
En ik kan het weten, ik heb het meegemaakt. 5000 euro moest ik storten (voor de 5 afspraken) en in het begin maar beweren dat het me echt niks zou kosten (volgens hen dan) omdat het allemaal via ziekenfonds zou gaan. En een persoon waarmee ik intake gesprek had, ging het ook bespreken met de leidinggevende. Maar ze gaven mij bewust verkeerde informatie zodat ik zou denken dat het niet uit zou maken voor de kosten als ik alsnog niet zou deelnemen. Leugenaars zijn het
beetje misbruik maken en legaal stelen
Een Voluptas verhaal. Wees gerust, het is een reeks.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
5000 euro storten? Wat is dit voor idioot verhaal?
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een Voluptas verhaal. Wees gerust, het is een reeks.
Hiermee kom je niet heel intelligent over.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef Voluptas het volgende:
Haha meid
Geloof me, ze hebben van mij veel geld gejat! Van te voren ook misleidt met totaal verkeerde informatie. Zijn gewoon allemaal dieven, werken ook voor de overheid. Echt allemaal dieven, op je geld uit
En ik kan het weten, ik heb het meegemaakt. 5000 euro moest ik storten (voor de 5 afspraken) en in het begin maar beweren dat het me echt niks zou kosten (volgens hen dan) omdat het allemaal via ziekenfonds zou gaan. En een persoon waarmee ik intake gesprek had, ging het ook bespreken met de leidinggevende. Maar ze gaven mij bewust verkeerde informatie zodat ik zou denken dat het niet uit zou maken voor de kosten als ik alsnog niet zou deelnemen. Leugenaars zijn het
beetje misbruik maken en legaal stelen
Met de rest van haar topics wel wil je zeggen?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hiermee kom je niet heel intelligent over.
Ik heb me daar verder maar niet in verdiept, ik kwam per ongeluk in dit topic terecht.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
Met de rest van haar topics wel wil je zeggen?
Zomaar iets roepen en dan niet uitleggen. Waarom zou het niet intelligent zijn? Je zou toch verwachten dat in zo een situatie de ander integer is en je niet voorliegt? Daar ging ik iig wel van uitquote:Op zondag 23 februari 2014 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hiermee kom je niet heel intelligent over.
Vlak voor het eind van het jaar is het gebruikelijk om die rekeningen te versturen. Als ze tegen mij niet hadden beweerd dat het voor de kosten niks uitmaakte (dit was tegen me gezegd in januari). dan was ik begin januari meteen gestopt en dan had ik misschien een rekening van 300 euro gekregen (alleen al voor intake gesprekquote:Op zondag 23 februari 2014 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
5000 euro storten? Wat is dit voor idioot verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |