Ik werk in Son en Breugel >:Dquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
Morgen wordt weer zo'n dag dat iedereen opeens fanatiek ajax-supporter blijkt te zijn
ROBBEN OP WEG NAARquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef KingRoland het volgende:
NEDERLAND NAAR DE FINALE!!!!!!!!!!!!!!!!11
zat ik in een bus er kwam er een jongen die gaf mij een kus en die jongen heten a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y zquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ROBBEN OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
Je hebt gewoon gelijk omdat UEBA dat telt niet mee bij voorspellingen dus het staat gewoon 2-0quote:
Wil jij een paar tikken op je knietjes?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ROBBEN OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
Oh wat errugquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is wel een plekje vrijgekomen op de tribune.
ROBBEN...quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wil jij een paar tikken op je knietjes?
Jammer, daar gaat mijn stukje respectquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ROBBEN OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
barca was inderdaad ook erg gelaten, leken ook totaal niet gefrustreerdquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een overdreven enthousiasme! Het is maar Barca B dat al gekwalificeerd is natuurlijk.. Zondag weer verliezen van ADO en de goede stemming weer weg.
Nu zijn die Spanjaarden teruggepaktquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer, daar gaat mijn stukje respect
ja die kennen we al jaquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ROBBEN OP WEG NAAR
OP WEG NAAR
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een overdreven enthousiasme! Het is maar Barca B dat al gekwalificeerd is natuurlijk.. Zondag weer verliezen van ADO en de goede stemming weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |