Gewoon goed gespeeld hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef pikinhand het volgende:
Ze speelden anders matig de tweede helft, en dom rood. Barca was al geplaatst maar AC Milan droogt ze gewoon met 5-0 af
quote:
Dat snap ik niet, barca is toch al door met 10 punten?quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelijk spel heeft fc messi genoeg en ajax moet winnen denk ik
De verdediging (weliswaar een 9mans-verdediging) stond prima in de 2e helft. Barça heeft haast geen kans gekregen en al helemaal geen uitgespeelde.quote:
hoor dit danquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
HIJ IS EEN VRIEND VAN DE JODEN!
Ga daar maar vanuitquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef pablo1989 het volgende:
Zou wel weer typisch Nederlands zijn om te verliezen tegen Ado.
nice man. dortmund stadion lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja nu in auto. Kameraad van me heeft daar scc.
AC milan droogt je zusje af na een warme douche.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:44 schreef pikinhand het volgende:
Ze speelden anders matig de tweede helft, en dom rood. Barca was al geplaatst maar AC Milan droogt ze gewoon met 5-0 af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |