Niet erg verantwoordelijk ten opzichte van zijn kinderen!!! Kinderen laat je niet alleen! Liefdeloos noem ik dat.
Maar goed, ze zullen wel een boel geld van de PA en van Saddam tegemoet kunnen zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Baas op 11-10-2002 08:42]
quote:En buiten dat is er in Nederland een democratisch gekozen regering, dit in tegenstelling tot bij de Palestijnen.
Op donderdag 10 oktober 2002 22:09 schreef havewegotnews4you het volgende:[..]
Maar volgens mij wordt hier niemand doodgemarteld omdat hij tegen de LPF of het CDA is!
quote:Ik dacht dat dit een serieus topic was, ik zit dus niet op die achterlijke onzin van jou te wachten, wannabe-einstein.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:49 schreef sp3c het volgende:[..]
nee natuurlijk is dat niet serieus bedoeld einstein waarom denk je dat ik die andere post erbij had gequote ...
quote:Misschien kun je je beter afvragen wat er wel van klopt.
edit: wat klopt er trouwens niet behalve dat ik op een aantal punten Israel niet in Netherlands heb veranderd (maar dat zag ik later pas en ik kan om de 1 of andere reden nie meer editen 'je kunt niet editen want een mod heeft dit al gedaan').
Dan nog iets: veel mensen zeuren over het feit dar Arafat niet democratisch is gekozen. Dat klopt ook, maar hij heeft wel veel steun van de bevolking en bovendien is hij een lieverdje als je hem vergelijkt met Sharon.
Is een leider die democratisch is gekozen meteen een garantie dat het beter gaat? Denken jullie echt dat dat iets uitmaakt voor de oplossing van het conflict? Natuurlijk niet.
Hitler was ook een democratisch gekozen leider en ik hoef niet uit te leggen hoe dat is afgelopen. Ik moetwel zeggen dat ik hem héél veel vind lijken op de "democratisch verkozen" Sharon, vooral gezien zijn verleden vol van massamoorden op kampen.
quote:Ja, hoor... Geloof die al lang achterhaalde propaganda maar. Die "rubberen" kogels zijn doodnormale metalen kogels met een flinterdun laagje rubber eromheen. Die doen echt geen centje minder pijn als ze je huid doorboren, hoor. Palestijnse kinderen worden er even blind van.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:13 schreef sp3c het volgende:
Israel heeft altijd met rubberen kogels geschoten, maar aangezien dat met echte kogels beantwoord werd zijn ze daar vanaf gestapt ... logisch lijkt me.
quote:Just so you know: Arafat is wel degelijk democratisch gekozen! Waar je weer wel kritiek op kunt hebben is dat er lang niet vaak genoeg nieuwe verkiezingen worden gehouden, dat geeft ik toe. Maar binnenkort komen er weer verkiezingen, en het is juist Sharon's beleid die ervoor heeft gezorgd dat Arafat vrijwel zeker op een daverende overwinning bij die verkiezingen aan het afstevenen is.
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:28 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Dan nog iets: veel mensen zeuren over het feit dar Arafat niet democratisch is gekozen. Dat klopt ook, maar hij heeft wel veel steun van de bevolking en bovendien is hij een lieverdje als je hem vergelijkt met Sharon.
Is een leider die democratisch is gekozen meteen een garantie dat het beter gaat? Denken jullie echt dat dat iets uitmaakt voor de oplossing van het conflict? Natuurlijk niet.
Hitler was ook een democratisch gekozen leider en ik hoef niet uit te leggen hoe dat is afgelopen. Ik moetwel zeggen dat ik hem héél veel vind lijken op de "democratisch verkozen" Sharon, vooral gezien zijn verleden vol van massamoorden op kampen.
quote:En dan ben je toch zeker blij met Sharon?
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:39 schreef motown het volgende:[..]
Just so you know: Arafat is wel degelijk democratisch gekozen! Waar je weer wel kritiek op kunt hebben is dat er lang niet vaak genoeg nieuwe verkiezingen worden gehouden, dat geeft ik toe. Maar binnenkort komen er weer verkiezingen, en het is juist Sharon's beleid die ervoor heeft gezorgd dat Arafat vrijwel zeker op een daverende overwinning bij die verkiezingen aan het afstevenen is.
quote:Beter blind door een rubberkogel na het pesten van soldaten als dood door in rattengif gedoopte spijkers als je gewoon een pizza gaat halen
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:38 schreef motown het volgende:Ja, hoor... Geloof die al lang achterhaalde propaganda maar. Die "rubberen" kogels zijn doodnormale metalen kogels met een flinterdun laagje rubber eromheen. Die doen echt geen centje minder pijn als ze je huid doorboren, hoor. Palestijnse kinderen worden er even blind van.
![]()
Wederom een rat die toesloeg
quote:Ja Daar Hadden Ze Al Voor Gewaarschuwd.
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:58 schreef BAZZA het volgende:
Palestinian Suicide Bomber Captured outside
US Embassy in Tel Aviv Friday Night
He Was Grabbed by Embassy Guards in Flight from
Tayelet Seafront Café Whose Guard Detected His Bomb Belt
No One Was Injured
Second Palestinian Suicide Bombing Incident In
Tel Aviv Area in 48 HoursWederom een rat die toesloeg
quote:helemaal alsof elke post die jij maakt serieus en ontopic is lamer ...
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:28 schreef PimpShaggy het volgende:[..]
Ik dacht dat dit een serieus topic was, ik zit dus niet op die achterlijke onzin van jou te wachten, wannabe-einstein.
quote:noem dr maar 1 die niet klopt.
[..]Misschien kun je je beter afvragen wat er wel van klopt.
Kom dan met argumenten AUB, maar niet met zogenaamde "grapjes" om de andere (die wél serieus nadenkt) ongeloofwaardig te laten overkomen.
quote:nou ik denk dat als je aan het ontvangende eind van die kogel staat dat je liever een beetje pijn hebt (je staat stenen naar soldaten te gooien) dan dat je morsdood geschoten worden (tenzij je een martyr wilt worden met weet ik het hoeveel maagden in het hiernamaals en shit).
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:38 schreef motown het volgende:[..]
Ja, hoor... Geloof die al lang achterhaalde propaganda maar. Die "rubberen" kogels zijn doodnormale metalen kogels met een flinterdun laagje rubber eromheen. Die doen echt geen centje minder pijn als ze je huid doorboren, hoor. Palestijnse kinderen worden er even blind van.
![]()
Oct. 13
By Dan Williams
RAFAH, Gaza Strip (Reuters) - Two Palestinians, one a toddler, were killed and more than 30 wounded in the Gaza Strip on Sunday when Israeli troops raided a crowded refugee camp and razed houses.
The army demolished two homes that it said concealed arms-smuggling tunnels. The force of the blast leveled the walls of nearby homes, killing a three-year-old boy in one and wounding at least 25 people in others, witnesses said.
Witnesses and Palestinian medics said a 26-year-old local man was also killed by Israeli machinegun fire and five people were wounded in the overnight tank raid into Rafah refugee camp.
Since a Palestinian uprising against Israeli occupation began in 2000, the army has often raided Rafah in operations it says are aimed at destroying tunnels dug by militants to bring arms and fighters into the Gaza Strip from Egypt.
It said in the latest operation soldiers found one tunnel access point behind a baby's crib and another in a kitchen.
Rafah is a militant stronghold and at least one Israeli army vehicle came under grenade attack during the raid, which the army said was an operation to "fight terror and the smuggling of weapons in the Gaza Strip."
Palestinian adviser Nabil Abu Rdainah said the raid was part of a "dangerous policy and escalation which targets not just the Palestinians but also puts the whole area in danger."
Israeli diplomatic sources said Washington gave a letter to Israel on Friday criticizing it for not fulfilling promises to ease the situation in the West Bank and Gaza Strip for Palestinians and for Gaza raids in which civilians were killed.
Violence has increased since an Israeli air raid in the Strip last week killed 17 Palestinians and wounded about 80.
INFILTRATION FROM EGYPT
Soldiers also shot dead two Palestinian gunmen as they tried to penetrate the Israeli town of Yevul near the frontier with Egypt. Two Israeli soldiers were wounded in the gunfight.
"We had a warning of a breach in the border fence and responded quickly with a pursuit. The two terrorists spotted us and opened fire. We shot them," Major Gal Amar told Reuters.
The infiltration was the first militant action across the Israel-Egypt border in more than a decade. Yevul is a few kilometers south of Israel's boundary with the Gaza Strip, one of the areas where Palestinians are fighting Israeli occupation.
The clash was about 500 meters (yards) from the frontier.
"This is something that will definitely require we examine anew the border known as the 'border of peace'," Brigadier Yisrael Ziv, Israel's army commander in the Gaza Strip, told reporters. In 1979, Egypt became the first Arab state to make peace with Israel.
The Ahmad Abu al-Rish Brigades, a militant offshoot of Palestinian President Yasser Arafat's Fatah faction, claimed the dead fighters as its own. "This operation was a gift to martyrs who have fallen in Gaza," it said in a faxed statement.
Israeli Prime Minister Ariel Sharon travels to the United States for talks with President Bush this week.
Sharon told the cabinet on Sunday he would discuss the supervision of funds withheld by Israel during the uprising owed to the Palestinian Authority so they would not pay for "terror."
Arafat, under pressure at home and abroad to reform his administration, continued consultations on a new cabinet on Sunday with an eye to elections next year.
At least 1,612 Palestinians and 604 Israelis have been killed in the uprising that flared after peace talks stalled.
Zonder Arafat minder doden!
Er zijn ook verstandige Palestijnen!
GAZA-STAD (ANP) - Een Palestijnse kleuter is zondagochtend doodgedrukt toen het Israëlische leger met bulldozers twee Palestijnse huizen vernielde in de Gazastrook. De bewoners lagen op dat moment nog te slapen.
Daarnaast raakten ongeveer dertig andere Arabieren gewond bij het incident in Rafah, vlakbij de grens met Egypte. Dit is van Palestijnse medische bronnen vernomen. Het Israëlische leger zette vier bulldozers tegelijk in om het huis te vernielen waarin de kleine Tawfiq Bereka (4) lag te slapen. Onder de gewonden is ook een grootvader van het gedode kind. De toestand van de man is kritiek. Later op zondag schoten Israëlische militairen in een vuurgevecht twee Palestijnen dood die vanuit Egypte de Gazastrook waren binnengedrongen.
Op de Westelijke Jordaanoever is een Palestijnse vrouw zondag gedood toen een Israëlische tank vlakbij Jenin met een zwaar machinegeweer het vuur opende op de taxi waarin zij zat. Twee meisjes raakten gewond. Dat hebben Palestijnse medici gemeld. De artsen konden niet zeggen of de gewonde meisjes die bij de 40-jarige vrouw in de taxi zaten, familie van haar waren.
quote:Dat stond al boven je berichtje
Op zondag 13 oktober 2002 20:32 schreef Chadi het volgende:
Israëli's doden slapende Palestijnse kleuter
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
quote:Is stukken korter en in het Nederlands ..
Op zondag 13 oktober 2002 21:26 schreef BAZZA het volgende:[..]
Dat stond al boven je berichtje
quote:1. Er zijn wel een aantal bedenkingen bij die verkiezingen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:39 schreef motown het volgende:Just so you know: Arafat is wel degelijk democratisch gekozen! Waar je weer wel kritiek op kunt hebben is dat er lang niet vaak genoeg nieuwe verkiezingen worden gehouden, dat geeft ik toe.
quote:The Palestinians never miss an opportunity to miss an opportunity.
Maar binnenkort komen er weer verkiezingen, en het is juist Sharon's beleid die ervoor heeft gezorgd dat Arafat vrijwel zeker op een daverende overwinning bij die verkiezingen aan het afstevenen is.
En of er verkiezingen komen moet ik nog zien, Arafat heeft al een keer toegezegd zich terug te trekken maar is daar weer op teruggekomen.
Je kan wel eeuwig blijven hopen dat ie als een staatshoofd gaat denken ipv als guerilla.
Zolang Arafat daar zit, zal er geen oplossing komen. Daar mag je me aan houden.
quote:En nu wachten we tot iemand het weer iets langer post in het Duits en dan Zweeds ?
Op zondag 13 oktober 2002 21:48 schreef Chadi het volgende:
Is stukken korter en in het Nederlands ..
quote:Heb jij werkelijk niets zinnigers te melden?
Op zondag 13 oktober 2002 21:48 schreef Chadi het volgende:[..]
Is stukken korter en in het Nederlands ..
quote:heel zinnig...
Op zondag 13 oktober 2002 22:50 schreef machteld het volgende:[..]
Heb jij werkelijk niets zinnigers te melden?
Corruptie regeert de PLO
Jasser Arafat en zijn regime liggen al tijden onder vuur en zijn geloofwaardigheid zal er niet op vooruit gaan met het verhaal dat voormalig penningmester van de PLO Jaweed al-Ghussein in 2Vandaag doet. Omdat hij een lening van 6 miljoen dollar niet zou hebben terugbetaald, werd Al-Ghussein in Cairo onder de ogen van zijn dochter (foto) ontvoerd en meegenomen naar Gaza. Eerder dit jaar wist hij opnieuw aan de PLO te ontkomen, 2Vandaag spreekt Al-Ghussein in Londen.
2Vandaag Nederland 2, 17:30
quote:Nu op NED2
Op maandag 21 oktober 2002 18:05 schreef machteld het volgende:
Eerlijk fris en oprecht á la Arafat :Corruptie regeert de PLO
Jasser Arafat en zijn regime liggen al tijden onder vuur en zijn geloofwaardigheid zal er niet op vooruit gaan met het verhaal dat voormalig penningmester van de PLO Jaweed al-Ghussein in 2Vandaag doet. Omdat hij een lening van 6 miljoen dollar niet zou hebben terugbetaald, werd Al-Ghussein in Cairo onder de ogen van zijn dochter (foto) ontvoerd en meegenomen naar Gaza. Eerder dit jaar wist hij opnieuw aan de PLO te ontkomen, 2Vandaag spreekt Al-Ghussein in Londen.
quote:Het dodenaantal is inmiddels op gelopen tot 13.
Doden bij aanslag op Israëlische bus
JERUZALEM - Een zware explosie heeft maandagmiddag een lijnbus in het noorden van Israël vernietigd. Volgens een zegsman van de brandweer zijn er "zeker acht of negen" doden en veertig gewonden. Het incident had plaats nabij de plaats Pardes Hannah nabij de kustplaats Hadera, halverwege tussen Tel Aviv en Haifa.De politie vermoedt dat een Palestijn een met explosieven geladen auto naast de bus tot ontploffing heeft gebracht. Het voertuig vloog direct in brand na de ontploffing. Een ooggetuige verklaarde tegen Radio Israël dat de bus compleet was vernietigd. De bus van vervoersmaatschappij Egged was onderweg van Kiryat Shmona in het noorden naar Tel Aviv.
Een regeringswoordvoerder legde zoals gebruikelijk de schuld bij de Palestijnse leider Arafat. De extremistische groepering Islamitische Jihad heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslag opgeëist. Iemand die namens de groepering zei te spreken, verklaarde dat de Al-Quds Brigades, de gewapende vleugel van de Islamitische Jihad, de zelfmoordaanslag heeft uitgevoerd.
De Palestijnse leider Arafat veroordeelde de aanslag op de bus. In Ramallah op de Westelijke Jordaanoever zei hij: "Het Palestijnse leiderschap is tegen het vermoorden van Israëlische en Palestijnse burgers. Wij verwerpen dergelijke aanvallen op burgers."
Vanuit Luxemburg riep de Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Peres de Palestijnse Autoriteit op meer te ondernemen aanslagen te voorkomen. "We weten dat het onmogelijk is om alle terreurdaden te voorkomen, maar het minste dat we verwachten is dat de Palestijnen een echte inzet tonen om het te stoppen, ook al hebben ze het niet georganiseerd", aldus de bewindsman.
Het is de eerste aanslag in Israël sinds 10 oktober toen een Palestijn zichzelf opblies bij een bushalte nabij Tel Aviv. Daarbij kwamen de dader en een oudere vrouw om het leven.
(c) De Telegraaf
Kutzooi.
J.
quote:14 inmiddels
Op maandag 21 oktober 2002 19:59 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Het dodenaantal is inmiddels op gelopen tot 13.
Kutzooi.
J.
quote:Jasser Arafat heeft de palestijnen op geen enkele manier in de hand, hij is gewoon een pop zonder enige politieke macht. Bovendien begint hij zich steeds verder van het westen te verwijderen en zich terug te trekken in de moslim wereld, en dat terwijl hij enkele jaren geleden nog redelijk openstond voor vredesonderhandelingen en daar zelfs samen met Rabin de Nobelprijs voor heeft gekregen.
Op maandag 21 oktober 2002 18:05 schreef machteld het volgende:
Eerlijk fris en oprecht á la Arafat :Corruptie regeert de PLO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |