Als het er echt omgaat staat die ploeg er toch meestal wel. Ik zie het niet gebeuren, maar als je ooit kan stunten is het dit seizoen wel.quote:
Kowedquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef beantherio het volgende:
Ajax - PEC : 2-1
Ajax - Barcelona : 2-1
PEC = Barcelona
Ja, die speelde goed.quote:
Ik ging snel douchen rond 70ste minquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was de laatste 10 minuten alleen maar heen en weer aan het lopen![]()
![]()
Onnodige risico op penal gelopen in slotfase, verder wel goed jaquote:
Excelsior 1-0 Go Ahead Eaglesquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:45 schreef beantherio het volgende:
Ajax - PEC : 2-1
Ajax - Barcelona : 2-1
PEC = Barcelona
Ik moet mijn stoel verdomme chirurgisch uit mijn aars laten verwijderen!quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:49 schreef handboek het volgende:
zit nog steeds vastgeplakt in mijn stoel
Dat is niet al te best verdedigen bij een corner neequote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior 1-0 Go Ahead Eagles
Roda JC 1-4 Go Ahead Eagles
Roda JC 2-1 PSV
PSV 4-0 Ajax
Ajax 2-1 FC Barcelona
Excelsior >>>>> FC Barcelona
Hij had er ook wel 1 kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is niet al te best verdedigen bij een corner nee
Mwoah kwam gewoon ongelukkig terecht, zijn er maar weinig die daarna door spelenquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:46 schreef over_hedge het volgende:
Boilossen is trouwens wel echt van glas heHij speelde goed. Dan dit weer
quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:53 schreef Gruisman het volgende:
Blij dat Fc Houthakker vernederd is door Milan. Gun die kerels echt helemaal niks meer
Schijnt dood te zijnquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:54 schreef over_hedge het volgende:
Al ergens meer nieuw over die supporter? Als ik die fotos zie kan ik me niet voorstellen dat dit goed afloopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |