Jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:42 schreef Alovenac het volgende:
Jenkins echt dramatisch, mag blij zijn dat Kim zijn niveau nog niet haalt en net die 160 niet uitgooit.
Moet wel zeggen, dat hij dan de laatste leg weer overtuigend naar zich toe trekt.quote:
Een van de aardigste darters? In welk opzicht? In de omgang of qua niveau?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
Mooi had 20 euro ingezet op een kwartfinale plek van Jenkins. Goed op weg en het is een van de aardigste darters.
Omgang. Nu zijn beste vriend Smith. Hij zit al bij de laatste 16 en moest dacht ik tegen Hamilton die uit vorm is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:00 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Een van de aardigste darters? In welk opzicht? In de omgang of qua niveau?
De kwartfinales zie ik hem niet zo makkelijk halen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Mercurial het volgende:
Cash converters heeft een mooi pakje ontworpen
Ik geef hem alleen een kans als Part van Hamilton wint, niet dat dat gaat gebeuren..quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omgang. Nu zijn beste vriend Smith. Hij zit al bij de laatste 16 en moest dacht ik tegen Hamilton die uit vorm is.
Dat is ook wel aan zijn vorm te zien ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zou 'Pieman' als bijnaam hebben
Dan heb je toch iets verkeerd gedaan in je leven
Hij moet tegen Ian White zag ik netquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik geef hem alleen een kans als Part van Hamilton wint, niet dat dat gaat gebeuren..
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omgang. Nu zijn beste vriend Smith. Hij zit al bij de laatste 16 en moest dacht ik tegen Hamilton die uit vorm is.
Terry moet tegen White tweede rondequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik geef hem alleen een kans als Part van Hamilton wint, niet dat dat gaat gebeuren..
Klopt zag het. 50-50 matchquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef Sportex het volgende:
[..]
[..]
Terry moet tegen White tweede ronde
Peter Griffinquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:02 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is ook wel aan zijn vorm te zien ja.
Pics?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:01 schreef Mercurial het volgende:
Cash converters heeft een mooi pakje ontworpen
Hij heeft wel een aparte worp zeg. Nooit geweten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Nober het volgende:
Smith, de vloerspeler, de is dit format gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |