De allereerste titel; The Legend of Zelda blijft mijn favorietquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:35 schreef Vangrance het volgende:
OOT blijft de beste zelda.... En meest complete na mijn idee.... Heb hem daarom ook gisteren gehaald voor 3dswat een genot een classic spel te spelen doe je vroeger speelde op de n64
Zonder te spoileren: geduld.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:50 schreef Borizzz het volgende:
Maar ik heb begrepen dat je de leenitems ook kunt kopen. Hoe?
Uitspelen en hup, nog een keer! Het is een stuk korter dan andere Zelda's. Maar je hebt wel gelijk, het is raar dat je nog een keer moet en het merendeel van de verrassingen weg zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef MaximusTG het volgende:
Heerlijk nostalgisch is aLbW wel, maar véél te makkelijk imho. Zeker juist vergeleken met LttP. Waarom niet gewoon de hero mode meteen als optie bieden?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Pheno het volgende:
Link to the Past, by far. Daarom is Between Worlds ook zo heerlijk nostalgisch.
Link's Awakening DX kan nog bij GBC.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
De OP zo beetje okay? Ik heb de covers weggehaald want anders is t misschien wat teveel voor de mensen die op mobiel openen
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Link's Awakening DX kan nog bij GBC.
Master's Quest nog bij N64, als we toch alles nog compleet willen hebben.quote:
quote:
Ik had ze er al bijgezetquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Die moeten er ook wel in.
Faces of Evil.
Wand of Gamelon.
Zelda's Adventure.
Telt niet echt mee toch. Zou hetzelfde zijn als Punch-Out!! een Mariogame noemen omdat hij de scheidsrechter is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk de speelbare link Soul Calibur II, Smash Bros en meer
Of schiet ik nu door?
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:16 schreef Pheno het volgende:
En natuurlijk de speelbare link Soul Calibur II, Smash Bros en meer
Of schiet ik nu door?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |