Als niemand je dat vertelt betekent dat nog steeds niet dat hij is gereincarneerd.quote:
Dat hij ze wel weet lijkt me een bewijs dat hij ze wel kan weten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Aandachtsgeil of niet.. hij weet dingen die hij niet kan weten. Of zie ik dit verkeerd?
dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Aandachtsgeil of niet.. hij weet dingen die hij niet kan weten. Of zie ik dit verkeerd?
Ben zelf ook van mening dat hij NIET gereincarneerd is, maar vind het wel een interessant stukkie. Helderziend of iets dergelijks kan ik mij wel voorstellen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd.
als je 5 bent kun je best dingen onthouden die je op tv ziet, of die je iemand hoort zeggen, en een verhaaltje in je hoofd maken.
en denk verder nou eens gewoon nuchter na gek.
Daar zijn ook wel verhalen van. Zoals dat jochie die beweerde vroeger in een groot wit huis op een cliff te hebben gewoond. En dat ze daar maar eens naar op zoek gingen, en dat die echt bestond. En dat het ventje allerlei dingen in huis wist die hij helemaal niet kon weten aangezien hij nog nooit ook maar in de buurt was geweest van het huis.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als niemand je dat vertelt betekent dat nog steeds niet dat hij is gereincarneerd.
"Ryan vertelt honderduit over zijn ontmoeting met Marilyn Monroe, beweert dat filmlegende Rita Hayworth vroeger één van zijn beste vriendinnen was en legt in geuren en kleuren uit hoe het er in de jaren '30 in Hollywood achter de schermen aantoe ging. "
Waarom reincarneren gewone mensen nooit?
Hahahahha, dat verhaal dusquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar zijn ook wel verhalen van. Zoals dat jochie die beweerde vroeger in een groot wit huis op een cliff te hebben gewoond. En dat ze daar maar eens naar op zoek gingen, en dat die echt bestond. En dat het ventje allerlei dingen in huis wist die hij helemaal niet kon weten aangezien hij nog nooit ook maar in de buurt was geweest van het huis.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
maar vind het wel een interessant stukkie. Helderziend of iets dergelijks kan ik mij wel voorstellen.
Ja wat?quote:
dat weet niemand.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja wat?Weet jij wie er aan de telefoon zit voordat iemand opneemt?
Opdreunen van verhaaltjes die pa vertelt voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:31 schreef BlauweTijger het volgende:
TELL ME HOW
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jn-vorig-leven.dhtml
Ah, daar is Ian Stevenson weer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:20 schreef jogy het volgende:
Voor TS.. Een studie die over dit fenomeen gaat waar ze kinderen interviewen die dit soort zaken denken te hebben meegemaakt.
http://www.medicine.virgi(...)/sections/cspp/dops/
Ja, voornamelijk dingen die niemand kan bevestigen of ontkennenquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik vind dit soort dingen ontzettend bijzonder. Hij weet dingen die hij niet kán weten.
Ik heb ook weleens een deel van The Boy Who Lived Before gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |