quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vind het wel netjes dat ze dit doen en zolang het geen gevolgen heeft voor Gamepass vind ik het best.
Grootste probleem is dat het grote publiek de sport niet kent en er doen geen Nederlanders mee dus het is kut, tevens is het voor mietjes omdat ze zo ingepakt zijn. Met NL commentaar krijg je ook al gauw dat de commentator het spelletje gaan uitleggen, dat is leuk voor de kijkers die de sport niet kennen maar mensen die sport al wat langer volgen zitten weer niet te wachten op een lesje American Football.
Snel opgelost door iemand gewoon even uit te nodigen om een traininkje mee te laten doenquote:Op maandag 25 november 2013 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die vooroordelen zijn er idd. Het is saai en voor mietjes.
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:59 schreef Downtime het volgende:
Die vooroordelen had ik ook, ik ergerde me in het begin met name aan de vele reclames en dat het vaak stil ligt.
De ergenis is achteraf het gevolg van het niet begrijpen van het spelletje.
Zijn er genoeg die het zich afvragen waarom ik het kijk, al helemaal al je er een nachtje voor opblijft. Uitleggen heeft toch geen zin, omdat ze er niet open voor staan.
Als ze er wel open voor staan zie je vaak wel dat ze het regelmatig gaan kijken.
Als ze donderdag een basis cursus NFL vooraf geven, zal dat wel kunnen helpen om de sport te promoten.
Wordt nu een beetje lastig, nu moet je er een weekendje Londen van maken. Staat wel op de planning voor volgend jaar, hoe slecht de match-up in eerste instantie ook lijkt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.
Die mensen vragen nu elke januari hoe het met de Superbowl is en of er nog een party georganiseerd word
Haha, ja...quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:11 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik nam de echt geinteresseerden mee naar de Admirals vroeger, was meteen een leuk dagje uit + het spel is zoveel makkelijker uit te leggen als je het voor je ziet gebeuren.
Die mensen vragen nu elke januari hoe het met de Superbowl is en of er nog een party georganiseerd word
Waarom in hemelsnaam!?quote:
Vorig jaar ook al, gedurende het hele seizoen kan je gewoon alles kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam!?
Ook tijdens de wedstrijden?!
(Sorry, leestekens zijn natuurlijk niet genoeg om mijn slechts nauwelijks door jaren van de ene teleurstelling na de andere geoefend cynisme getemperde opgetogenheid te reflecteren....)
Is het ook enige land in Europa volgens mij waar het gratis isquote:Op donderdag 28 november 2013 09:57 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam!?
Ook tijdens de wedstrijden?!
(Sorry, leestekens zijn natuurlijk niet genoeg om mijn slechts nauwelijks door jaren van de ene teleurstelling na de andere geoefend cynisme getemperde opgetogenheid te reflecteren....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:23 schreef emokid het volgende:
Sssstt, niet te hard roepen. Straks komen ze er nog achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn trouwens niet veel landen waar het gratis is.
Las net ergens Argentinie en Nieuw Zeeland.
Maar zodra de Nederlandse Fox meer wedstrijden gaat uitzenden zal het hier ook wel wegvallen.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Meer?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zijn trouwens niet veel landen waar het gratis is.
Las net ergens Argentinie en Nieuw Zeeland.
Maar zodra de Nederlandse Fox meer wedstrijden gaat uitzenden zal het hier ook wel wegvallen.
Ach, Jim Schwartz vind vast wel een manier om ook deze wedstrijd te verliezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:10 schreef The_Playmaker het volgende:
Jammer dat de Steelers en Ravens zo laat spelen. Dat is de enigste wedstrijd die me boeiend lijkt vandaag. De Packers en Raiders zullen weinig potten breken met hun backup QB's.
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ach, Jim Schwartz vind vast wel een manier om ook deze wedstrijd te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |