Ik snap hem nietquote:
THe Tallest Man on Earth is dus kut.quote:
Weer zo'n vuige M&S-kloon ja. Oprotten ermee.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
THe Tallest Man on Earth is dus kut.
Uh?quote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer zo'n vuige M&S-kloon ja. Oprotten ermee.
Oh, nog nooit eerder van gehoord.quote:Op maandag 25 november 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh?
Bestonden veel eerder dan M&S.
Maar wel matig.
Het is zo'n hipsterverantwoorde folkgozer met invloeden van Nick Drake. Normaal ben ik best van de contemporary folk maar dat nummer net was echt kut.quote:Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, nog nooit eerder van gehoord.
Truste!quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve schatten
Ik ga slapen
Doei!
Ohjaquote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, TEGENwoordigDie kon ik niet plaatsen, maar het kon de rest niet zijn.
HEEL flauw.
Neuh. De vis kan er weer in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, en weer thuis. Nog iets gemist na de waarschuwing van Danny?
quote:Auto in de berm. Volume hoog. Onderuit. Met oor tegen kneuterige autospeaker. Kom maar door!!!! @racoonband #3fm
Ik had het na 1 keer ook wel weer gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:45 schreef Pino112 het volgende:
2129
JOIN THE BEAT
1,1 2,6 173.000
Flopshow
Zelfs de Nieuwe Avonturen van Peter Pan trekt meer kijkers
Ja ik heb het nog nooit kunnen zien, omdat maandag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het na 1 keer ook wel weer gezien
Jij had er ook graag bij willen zijn?quote:
quote:
Zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had er ook graag bij willen zijn?
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.quote:
quote:
Verdorie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.
Zeg Mex.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.
Zoals?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg Mex.
Nog even terugkomend op jouw jaarlijstje. Heb gisteravond even doorheen gespotifyd.
Staan mooie nummers tussen die ik nog niet kende.
Kloten.quote:
Different Class is een fijne plaat ja. Verder heb ik alleen This is Hardcore wel eens van ze opgezet, maar Pulp is voor mij wel zo'n bandje met 1 wereldplaat en voor de rest toch alles wat minder, hoewel er op Different Class een aantal hele leuke staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pulp was ik helemaal vergeten! Heb weer gelijk het album opgezet.
Kun je wel lekker 3fm luisteren in de waggiequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:11 schreef wolfrolf het volgende:
In 20 minuten tijd 2 meter vooruit rijden is echt een topshow.
afrit a15 naar a2 richting den boschquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je wel lekker 3fm luisteren in de waggie
waar sta je nu?
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!quote:
SCquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!
ik laat wel windjes!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!
Geen jinglesquote:
Denk het ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom ziek van de kijkcijfers?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, interne printerstoring.Ga je niet menen, net vandaag.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er hier gisteren werd ingegrepen. Of dat er überhaupt iemand van Twitter FOK! had gemaild. We hebben alleen allemaal één neptweet p/p verstuurd wat verder niet schokkend was.Achja...
Tjibbe Tjitsma kreeg een regen aan kritiek omdat een aantal nobodies kaarten hadden gekregen. Dat was eigenlijk de hoofdreden om in te grijpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er hier gisteren werd ingegrepen. Of dat er überhaupt iemand van Twitter FOK! had gemaild. We hebben alleen allemaal één neptweet p/p verstuurd wat verder niet schokkend was.Achja...
quote:
Er valt ook weinig aan te snappen. Gewoon vergeten dat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik begrijp er niks van.
Ja maar, dat wat gebeurd is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt ook weinig aan te snappen. Gewoon vergeten dat het gebeurd is.
Hij kreeg in eerste instantie al een shitload aan kritiek over zich heen van de fanbase dat ze geen uitnodiging hadden gekregen, alleen durfden ze dat niet direct tegen Tjitse te zeggen ("als het zo moet luister ik niet meer" of "luister je al die jaren trouw, stuur je elke week post etc krijg je dit"). Oke ik heb mijn zegje gedaan, dat kon ik gisteravond niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjibbe Tjitsma kreeg een regen aan kritiek omdat een aantal nobodies kaarten hadden gekregen. Dat was eigenlijk de hoofdreden om in te grijpen.
Paar EW-fans gingen op twitter zeiken dat ze niet naar afscheidsfeestje mochten, paar FOK!kers gingen twitteren dat ze wel mochten terwijl ze nooit luisterden, Tjibbe kreeg mails van de fans ivm belachelijke behandeling, Danny werd gemaild en die vond het niet ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik begrijp er niks van.
Er mag op niemand worden gebashed op FOK!, dus dat ga ik de komende tijd maar in de gaten houden en TR's maken enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ah, ok. Logisch.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paar EW-fans gingen op twitter zeiken dat ze niet naar afscheidsfeestje mochten, paar FOK!kers gingen twitteren dat ze wel mochten terwijl ze nooit luisterden, Tjibbe kreeg mails van de fans ivm belachelijke behandeling, Danny werd gemaild en die vond het niet ok.
10-12 is beste tijdslot voor muziek vaak.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een kutconstatering, maar Domien draait de afgelopen week echt verreweg het best.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit een kutconstatering, maar Domien draait de afgelopen week echt verreweg het best.
Gelukkig weet je wat er mis gaatquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef BBQSausage het volgende:
Van bepaalde benamingen en verwoordingen hier kan ik de humor niet inzien. Ik hang hier te weinig rond.
Zoals?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:27 schreef BBQSausage het volgende:
Van bepaalde benamingen en verwoordingen hier kan ik de humor niet inzien. Ik hang hier te weinig rond.
Doe eens niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, daar moet toch maar even verandering in komen.
- Domien is een bescheiden DJgodquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er mag op niemand worden gebashed op FOK!, dus dat ga ik de komende tijd maar in de gaten houden en TR's maken enzo.
Niet bashen!!!111!quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit blijft toch wel een van de grootste mongolennummers van het jaar.
Het was buiten FOK! en zonder enige aanwijzing naar hier.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat Danny zulke dingen niet oké vindt.
Precies.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat Danny zulke dingen niet oké vindt.
Van alles. Maar dat heb ik niet alleen hier, maar ook in andere topics. Dan worden er grappen of opmerkingen gemaakt die ik kinderachtig vind, of gewoon niet (meer) grappig. Maar dat komt door mij.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
10-12 is beste tijdslot voor muziek vaak.
"God"? "Kanjer"?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Van alles. Maar dat heb ik niet alleen hier, maar ook in andere topics. Dan worden er grappen of opmerkingen gemaakt die ik kinderachtig vind, of gewoon niet (meer) grappig. Maar dat komt door mij.
quote:
quote:
Dat dus, jup.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
http://woordvanhetjaar.vandale.nl
Atzegod staat er niet tussen
Soberso woord-van-het-jaar verkiezingquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:33 schreef Pino112 het volgende:
http://woordvanhetjaar.vandale.nl
Atzegod staat er niet tussen
Komt zonder uitzondering uit VBL.quote:
Dat VBL gebrabbel heb ik sowieso nooit begrepen, dan kan het dus wel kloppen ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt zonder uitzondering uit VBL.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover de goede muziek.
Zaadplaat dit.
"god" is meestal een cynische wijze om iemand op een voetstuk te plaatsen die gehaat verdient maar toch ook wel iets heel goed doet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat VBL gebrabbel heb ik sowieso nooit begrepen, dan kan het dus wel kloppen ja.
Ik mag hopen letterlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu gaat ie dit nummer kapotdraaien.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Pino112 het volgende:
Vooral die BBQSausage is een grap
Weg ermee.
WZV?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"god" is meestal een cynische wijze om iemand op een voetstuk te plaatsen die gehaat verdient maar toch ook wel iets heel goed doet.
kanjer, tsja, daar begin ik niet aanKomt ook van WZV.
topshow/flopshow = VI
Jij vindt Gary & Taylor leuk?quote:
WijZijnVoetbal. Breakout site nadat Raymania geen mod meer was en vele users in VBL zich tegen FOK! keerden.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb het niet mooi gevonden.
Het lijkt gewoon teveel op Set the Fire.
Ik bedoelde The Heavy.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij vindt Gary & Taylor leuk?
Je bent in waarde gedaald.
Dat hoopte ik al.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde The Heavy.
Raymania?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WijZijnVoetbal. Breakout site nadat Raymania geen mod meer was en vele users in VBL zich tegen FOK! keerden.
Dat was een mooie rel. Heel VBL gesloten.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WijZijnVoetbal. Breakout site nadat Raymania geen mod meer was en vele users in VBL zich tegen FOK! keerden.
Aha, op die fiets. Mja, mij zal je die woorden nooit zien gebruiken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"god" is meestal een cynische wijze om iemand op een voetstuk te plaatsen die gehaat verdient maar toch ook wel iets heel goed doet.
kanjer, tsja, daar begin ik niet aanKomt ook van WZV.
topshow/flopshow = VI
Dat is wel de grootste rel die FOK! heeft gekend denk ik, hoewel KLB 1.0-2.0 ook alleraardigst was.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat was een mooie rel. Heel VBL gesloten.
KLB 1.0-2.0 viel nog wel mee toch? Paar man in de kliko, en even een forumpje dicht voor minder dan een week.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste rel die FOK! heeft gekend denk ik, hoewel KLB 1.0-2.0 ook alleraardigst was.
Uh, er zijn wel meer grote rellen geweest waardoor een enorme lading crew ermee gekapt is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste rel die FOK! heeft gekend denk ik, hoewel KLB 1.0-2.0 ook alleraardigst was.
Overigens kwam ik in September 2009 voor het eerst in VBL, ik heb het dus net meegemaakt
Kittengate.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, er zijn wel meer grote rellen geweest waardoor een enorme lading crew ermee gekapt is.
Mooi stukje literatuur, zouden ze moeten inbinden en uitgeven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, die ja. Moest ff opzoeken.
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Ja, klopt. KLB 1.0-2.0 viel trouwens wel mee. Vond het ook wel overdrevenquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, er zijn wel meer grote rellen geweest waardoor een enorme lading crew ermee gekapt is.
Mensen die...quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, klopt. KLB 1.0-2.0 viel trouwens wel mee. Vond het ook wel overdreven
Toppiequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ah ik hou soms zoveel van mijn werk.
Kom je eindelijk aan na een file van hier tot Den Bosch, meld je je bij de receptiebalie, ben je niet aangemeld en mag je (vooralsnog) niets doen.
Topsjoowwwwww nu aan de koffie.
WAT EEN FILE WAT EEN FILEquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Kom je eindelijk aan na een file van hier tot Den Bosch, meld je je bij de receptiebalie, ben je niet aangemeld en mag je (vooralsnog) niets doen.
Ach, als je aan het eind van de maand je salaris maar krijgtquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Niet te volgen toch?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, die ja. Moest ff opzoeken.
http://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Iets met een staking van mods.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet te volgen toch?Heb het wel eens geprobeerd maar snap nog steeds maar de helft.
Ik ook niet, maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet te volgen toch?Heb het wel eens geprobeerd maar snap nog steeds maar de helft.
Ik begrijp de strekking wel, maar de oorzaak nog altijd niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets met een staking van mods.
Moet je die topics even lezen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat was de oorzaak en aanleiding?
Een topic werd gesloten door een mod, heropend door een admin, discussie tussen mods van subforum en de leiding, tweestrijd in crew, enz.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar wat was de oorzaak en aanleiding?
Ah.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een topic werd gesloten door een mod, heropend door een admin, discussie tussen mods van subforum en de leiding, tweestrijd in crew, enz.
Whehequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:07 schreef Bronson het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)staking_bij_fok.html
Allebei eigenlijk wel. Panic is best een goed nummer merk ik nu. Mag je niet zeggen omdat ze maar 1 ok album hebben.quote:
Bierquote:
Zelfs niet bij een lange relatiequote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
Met je telefoon bezig zijn tijdens de seks....
Misschien als ik een hele lange relatie heb of ik het alleen maar doe om kinderen te maken
Maar doe mij maar wat passie in de slaapkamer
Veenstra's Vreetvermaak.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:57 schreef SilentChaos het volgende:
Met je telefoon bezig zijn tijdens de seks....
Misschien als ik een hele lange relatie heb of ik het alleen maar doe om kinderen te maken
Maar doe mij maar wat passie in de slaapkamer
Ernstig.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hadden we fout bij de pubquiz
Van je fouten kun je leren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Owjaquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Intro van Insomnia hadden we Salva Meaquote:
Aha. Hehe, daar zit wel wat in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intro van Insomnia hadden we Salva Mea
quote:
Pijnlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Forget your balls and grow a pair of tits
Jammer dat de laatste productie van Tjeerd Bomhof niet van dit niveau is.quote:
Is dat toevallig Sandra van Nieuwland?quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat de laatste productie van Tjeerd Bomhof niet van dit niveau is.
Kutrolf.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dat toevallig Sandra van Nieuwland?
If so, dan is jouw post gelogen.
Jody de kwal ook, zegt dus helemaal niets.quote:
Gemeente heeft de zaken weer eens niet op orde.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
godverdomme, ik kon eindelijk printen
mijn prints zijn ROZE. Tering.
Rozequote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hihi.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
De printer beneden schijnt het wel te doen, straks even proberen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gemeente heeft de zaken weer eens niet op orde.
SvN doet een slechte cover.
De bal is rond.
Het gras is groen.
Mooi roze is niet lelijk!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De printer beneden schijnt het wel te doen, straks even proberen.
En Formidable voor Pinoquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kensington dan maar voor Luna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |