Ik snap hem nietquote:
THe Tallest Man on Earth is dus kut.quote:
Weer zo'n vuige M&S-kloon ja. Oprotten ermee.quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
THe Tallest Man on Earth is dus kut.
Uh?quote:Op maandag 25 november 2013 23:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer zo'n vuige M&S-kloon ja. Oprotten ermee.
Oh, nog nooit eerder van gehoord.quote:Op maandag 25 november 2013 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh?
Bestonden veel eerder dan M&S.
Maar wel matig.
Het is zo'n hipsterverantwoorde folkgozer met invloeden van Nick Drake. Normaal ben ik best van de contemporary folk maar dat nummer net was echt kut.quote:Op maandag 25 november 2013 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, nog nooit eerder van gehoord.
Truste!quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve schatten
Ik ga slapen
Doei!
Ohjaquote:Op maandag 25 november 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, TEGENwoordigDie kon ik niet plaatsen, maar het kon de rest niet zijn.
HEEL flauw.
Neuh. De vis kan er weer in.quote:Op dinsdag 26 november 2013 02:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, en weer thuis. Nog iets gemist na de waarschuwing van Danny?
quote:Auto in de berm. Volume hoog. Onderuit. Met oor tegen kneuterige autospeaker. Kom maar door!!!! @racoonband #3fm
Ik had het na 1 keer ook wel weer gezienquote:Op dinsdag 26 november 2013 08:45 schreef Pino112 het volgende:
2129
JOIN THE BEAT
1,1 2,6 173.000
Flopshow
Zelfs de Nieuwe Avonturen van Peter Pan trekt meer kijkers
Ja ik heb het nog nooit kunnen zien, omdat maandag.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had het na 1 keer ook wel weer gezien
Jij had er ook graag bij willen zijn?quote:
quote:
Zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had er ook graag bij willen zijn?
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.quote:
quote:
Verdorie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.
Zeg Mex.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tamara heeft dezelfde status als Rickario en Noord-Korea.
Zoals?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg Mex.
Nog even terugkomend op jouw jaarlijstje. Heb gisteravond even doorheen gespotifyd.
Staan mooie nummers tussen die ik nog niet kende.
Kloten.quote:
Different Class is een fijne plaat ja. Verder heb ik alleen This is Hardcore wel eens van ze opgezet, maar Pulp is voor mij wel zo'n bandje met 1 wereldplaat en voor de rest toch alles wat minder, hoewel er op Different Class een aantal hele leuke staan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pulp was ik helemaal vergeten! Heb weer gelijk het album opgezet.
Kun je wel lekker 3fm luisteren in de waggiequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:11 schreef wolfrolf het volgende:
In 20 minuten tijd 2 meter vooruit rijden is echt een topshow.
afrit a15 naar a2 richting den boschquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je wel lekker 3fm luisteren in de waggie
waar sta je nu?
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!quote:
SCquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!
ik laat wel windjes!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je opeens moet faxen!
Geen jinglesquote:
Denk het ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom ziek van de kijkcijfers?
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme, interne printerstoring.Ga je niet menen, net vandaag.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er hier gisteren werd ingegrepen. Of dat er überhaupt iemand van Twitter FOK! had gemaild. We hebben alleen allemaal één neptweet p/p verstuurd wat verder niet schokkend was.Achja...
Tjibbe Tjitsma kreeg een regen aan kritiek omdat een aantal nobodies kaarten hadden gekregen. Dat was eigenlijk de hoofdreden om in te grijpen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er hier gisteren werd ingegrepen. Of dat er überhaupt iemand van Twitter FOK! had gemaild. We hebben alleen allemaal één neptweet p/p verstuurd wat verder niet schokkend was.Achja...
quote:
Er valt ook weinig aan te snappen. Gewoon vergeten dat het gebeurd is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik begrijp er niks van.
Ja maar, dat wat gebeurd is?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt ook weinig aan te snappen. Gewoon vergeten dat het gebeurd is.
Hij kreeg in eerste instantie al een shitload aan kritiek over zich heen van de fanbase dat ze geen uitnodiging hadden gekregen, alleen durfden ze dat niet direct tegen Tjitse te zeggen ("als het zo moet luister ik niet meer" of "luister je al die jaren trouw, stuur je elke week post etc krijg je dit"). Oke ik heb mijn zegje gedaan, dat kon ik gisteravond niet meer doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tjibbe Tjitsma kreeg een regen aan kritiek omdat een aantal nobodies kaarten hadden gekregen. Dat was eigenlijk de hoofdreden om in te grijpen.
Paar EW-fans gingen op twitter zeiken dat ze niet naar afscheidsfeestje mochten, paar FOK!kers gingen twitteren dat ze wel mochten terwijl ze nooit luisterden, Tjibbe kreeg mails van de fans ivm belachelijke behandeling, Danny werd gemaild en die vond het niet ok.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, ik begrijp er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |