Sjonge, dat is een flinke geruststelling.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Ik heb vandaag weer een wasje gedraaid, dus mijn kleren zijn schoon.
Leuk om te wetenquote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef alors het volgende:
DJ Cat... lang geleden!quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef waxmask het volgende:
Er is maar 1 coole kat:
[ afbeelding ]
En maar 1 top kat:
[ afbeelding ]
Yep...en daarna nog een haring met uitjes verorberen.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Gezellig samen winkelen tijdens de vlaggetjesweek met marcod3j?
Klinkt dolletjes.quote:Op maandag 25 november 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...en daarna nog een haring met uitjes verorberen.
Ik ben bedolven door de boeken Duits die ik nu heb. Krijg morgen een overhoring en later ook Spaans erachter.quote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij misschien ook zo'n leuk nieuwtje?
net als Co Stompe?quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil alleen Zeeman kwaliteit natuurlijk.
Ganz geil!quote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben bedolven door de boeken Duits die ik nu heb. Krijg morgen een overhoring en later ook Spaans erachter.
Ik heb er geen zin in
ik ben blij voor je.quote:Op maandag 25 november 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Was, helaas voor Syl.quote:Op maandag 25 november 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Aaah is/was hij de sugardaddy van Sylvana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |