Succesquote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Nou doos ingepakt. Nu maar op bed gaan lezen, hopelijk krijg ik het boek vandaag nog uit...
quote:
lees ze bosquote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
Nou doos ingepakt. Nu maar op bed gaan lezen, hopelijk krijg ik het boek vandaag nog uit...
Er waren er geen hier in de buurt, anders had ik wel ff overlegd denk ik jaquote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Leuk jha, ga je nu honden uitlaten en poezen aaien ?
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
wij ook eentje dan maar die wil alleen 's avonds aangehaald worden.quote:Op maandag 25 november 2013 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er waren er geen hier in de buurt, anders had ik wel ff overlegd denk ik ja
Maar we hebben poezen heDus die aai ik regelmatig.
straks bedoel jequote:Op maandag 25 november 2013 23:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste GF
Sterkte bij 't opstaan morgen
Ik ging niet, dat was tegen degenen die wel gingenquote:
Je bent er nogquote:Op maandag 25 november 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging niet, dat was tegen degenen die wel gingen
Ik ben vaak wat traag daarmee.
Ik vond het al vreemd dat iedereen naar jou zwaaidequote:Op maandag 25 november 2013 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ging niet, dat was tegen degenen die wel gingen
Ik ben vaak wat traag daarmee.
owwww dacht dat er weer met de UIs gerommeld wasquote:Op maandag 25 november 2013 23:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Winkeltje![]()
er staat iets van 500e post onder ofzow
quote:Op maandag 25 november 2013 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dacht dat er weer met de UIs gerommeld was
ergens anders niet?quote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben sowieso vaak traag met reageren op mensen hier
Soms, ik kan heel snel zijn, als er een boeiende discussie gaande is ofzoquote:
ik post vaak een half uur actief en ben dan opeens wegquote:Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms, ik kan heel snel zijn, als er een boeiende discussie gaande is ofzo
maar ik doe altijd veel dingen door elkaar anders en dan volg ik t soms maar half
Hahahahaquote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vanmiddag was ik op de manege en toen kwam er een vrouw naar me toe
Hee! Ik wist niet dat jij ook reed
- Doe ik niet, mn dochter rijdt.
Ik ga een BHV cursus doen, 160 euro, ga je mee?
- Ehh, nee?
Ben daarna maar begonnen over haar paard
Ik ken haar van EHBO, maar om dan ineens te gaan vragen of ik mee een eendagscursus te gaan doen van 160 euro, vind ik wat vreemd
Bij EHBO begon ze trouwens ook steeds over haar paarden EHBO.
Kregen we een les pols verbinden, kwam ze aan met: Hm, bij een paard moet je dat zo doen, kan dat bij mensen niet ook?
Of: Ja, ik hoorde bij paardenEHBO dat dat zus en zo moet...
Ja, dat weet ik nog van paardenEHBO.
Echt, mens, houd op met je paardenEHBO, niemand hier in deze kamer is een paard
Ik kan er altijd wel om lachen als ik het over haar heb, maar op het moment dat ik met haar in gesprek ben, heb ik altijd meer zoiets van:quote:
Inderdaad, wat een raar wijf johquote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel om lachen als ik het over haar heb, maar op het moment dat ik met haar in gesprek ben, heb ik altijd meer zoiets van:![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo
quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan er altijd wel om lachen als ik het over haar heb, maar op het moment dat ik met haar in gesprek ben, heb ik altijd meer zoiets van:![]()
![]()
![]()
![]()
ofzo
Gaat slecht?quote:Op maandag 25 november 2013 23:56 schreef john-frusciante het volgende:
Het gaat steeds slechter met de KSC heb ik het idee?
Ola of dat nog iets uitmaakt
I guess soquote:Op maandag 25 november 2013 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaat slecht?
Je bedoelt dat t niet zo druk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |