Wellicht hebben ze bij een thuiszorgwinkel de onderdelen?quote:
Ik heb net even voor je in de Philips My Shop gekeken (personeelswinkel), maar online staan alleen die borstschelpen, niet de andere zachte onderdelen. Als je wilt kan ik wel eens voor je bellen? Heb je een typenummer? (Die kolven die er nu staan zijn nieuwer dan de mijne, misschien zit er daar ook wel verschil in)quote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat is ze groot LB!
Ik heb een vraag namens mijn zusje. Zij is zwanger van haar 1e kindje en hoopt borstvoeding te gaan geven. Ik heb mijn kolf (Avent elektrisch eenzijdig) aan haar uitgeleend. Nu is er blijkbaar bij de Prenatal etc. geen pakket met zachte onderdelen meer te krijgen? En op Bol zie ik hem ook niet, of ik moet er enorm naast kijken. Haar man heeft begrepen dat die losse zachte onderdelen niet meer verkocht worden. Maar het zal toch niet dat je altijd een nieuwe complete kolf moet kopen als je iets kwijt bent of als er een zacht ding kapot is?
Résumé
Vraag 1: klopt het dat die sets niet meer te krijgen zijn of kijken we niet goed?
Vraag 2: de kolf is alleen van mij geweest. Ik heb hem een kleine 4 maanden gebruikt. Kan ik ook voor haar de zachte onderdelen steriliseren zodat ze die nog kan gebruiken of is dat een absolute no go?
Wat lief van je! Ik heb de kolf niet hier staan, die is al bij mijn zusje. Dus ik kan het even niet opzoeken. Ik zal vanavond even aan haar vragen wat ze wil (steriliseren / bij de thuiszorgwinkel langsgaan, borstvoedingscentrum zit op 1 km afstand bedenk ik nu / philipswinkel) en dan hoor je het. Thx!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik heb net even voor je in de Philips My Shop gekeken (personeelswinkel), maar online staan alleen die borstschelpen, niet de andere zachte onderdelen. Als je wilt kan ik wel eens voor je bellen? Heb je een typenummer? (Die kolven die er nu staan zijn nieuwer dan de mijne, misschien zit er daar ook wel verschil in)
Net als LB, tussendoor met heet water uitspoelen en afdrogen, en eens per week nam ik 'm mee naar huis en steriliseerde ik 'm. Of later gewoon in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:30 schreef Sull het volgende:
Nog een vraagje, hoe doen jullie dat als je meerdere keren kolft, b.v. op het werk? Iedere keer de kolfspullen helemaal afwassen en drogen of spoel je het alleen af? En hoe vaak steriliseer je de boel?
Vanyel dat is het idd niet voor zover ik weet. Bij een abces snijden ze wel, maar als ik het goed heb is een abces een ontsteking (met pus) aan de buitenkant. Laten we hopen, dat de ab kuur helpt. Het voelt iig al beter.quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Een sneetje zetten? Is dat normale behandeling van een bo?
Fijn dat de spruw weg is!quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef Sull het volgende:
Ohw fijn bedankt voor jullie antwoorden. Ik ben nog een beetje paranoia en smetvreserig van de spruw, maar ik kan wat minderen lees ik.
Overigens lijkt de spruw nu weg!
Laktatiekundige erbij halen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:03 schreef angelatje het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een bv probleem...ons zoontje is nu bijna een week oud maar pakt de borst niet.
Nu blijkt dus dat hij zijn tong tegen zijn gehemelte drukt en daardoor niet kan aanhappen. Dit deed hij in de baarmoeder ook.
Hebben jullie enig idee wat ik hier aan kan doen? Ik ben gestart met kolven, maar zou toch graag zien dat hij de borst pakt
Nee. En het is ook niet handig om op afstand tips te gaan geven over niet goed aan willen happen door een baby. Daar moet iemand bij kijken, wat er niet goed gaat, je begeleiden en de tijd nemen met jou en je kindje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:15 schreef angelatje het volgende:
Ja dat gaan we ook doen. Vanmiddag gebeld, maar ze had geen idee en heeft ons doorverwezen naar een ander. Daar kunnen we morgen contact mee opnemen.
Maar vroeg me af of jullie er ervaringen hebben of tips hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |