SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
frikandelbroodjes en monsterquote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga naar de Appie, zie TT. Iemand kaantips?![]()
Doritosquote:Op maandag 25 november 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga naar de Appie, zie TT. Iemand kaantips?
shit weer te laat![]()
Had nog een leuk topic hier met wat kooktips.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan heus wel. Hmm, eens bedenken wat ik verder weet wat in blik of pak zit en waar je niet meer dan 2 handelingen voor hoeft te doenquote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
+ dorito jacked
[..]
Het gaat om avondkaansel. [ afbeelding ]![]()
![]()
Ik haal sowieso die koffiebroodjes. Hendig voedsel. Volgens draaien ze met die dingen alleen door mij al quitte in het jaar.quote:Op maandag 25 november 2013 20:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan heus wel. Hmm, eens bedenken wat ik verder weet wat in blik of pak zit en waar je niet meer dan 2 handelingen voor hoeft te doen
Er is een heel Cooking-with-cum topic.quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ONZ / Kun je een sperma-omelet bakken?
Edit: ONZ / Cooking with cum
Koffiebroodjes zijn wel avondeten maar pannenkoeken niet?quote:Op maandag 25 november 2013 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik haal sowieso die koffiebroodjes. Hendig voedsel. Volgens draaien ze met die dingen alleen door mij al quitte in het jaar.![]()
![]()
Pannenkoeken moet ik toch helemaal bakken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koffiebroodjes zijn wel avondeten maar pannenkoeken niet?Ik ga niet een uur in de köken staan voor wat avondvoedsel.
En die magnetronpannekoeken eet ik uit principe al niet.
Pannenkoeken uit een flesquote:Op maandag 25 november 2013 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pannenkoeken moet ik toch helemaal bakken.Ik ga niet een uur in de köken staan voor wat avondvoedsel.
En die magnetronpannekoeken eet ik uit principe al niet.
Ja die wijn doet het hem.quote:
tevens:![]()
![]()
Gvdquote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pannenkoeken uit een fles
[..]
Ja die wijn doet het hem.
tevens:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pannenkoeken uit een fles
[..]
Ja die wijn doet het hem.
tevens:
[ afbeelding ]![]()
Link graag.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toffe clip ja, veel elementen van vorige clips erin verwerkt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Lindgren. het volgende:
http://distractify.com/fu(...)d-dog-on-the-planet/![]()
![]()
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toffe clip ja, veel elementen van vorige clips erin verwerkt.Ja, dat maakt het inderdaad heel mooi. Als je niet al die vorige video's hebt gezien, zal het waarschijnlijk wat minder nostalgisch overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Kennen vanavond wel even skypenquote:Op maandag 25 november 2013 20:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je nog zin om te skaaipen vanavond?
Top. Zhano ook melden dan. Ik ga eerst even boodskaps doen. Pannenkoeken uit fles halen ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kennen vanavond wel even skypen
1 en 1 = 2.quote:
Geen werk en gescheiden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja baas.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top. Zhano ook melden dan. Ik ga eerst even boodskaps doen. Pannenkoeken uit fles halen ofzo.![]()
Net toen ik dit plaatje zag, zette ik Even Flow aan.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik zette net Pow aan, dus op dit moment loop ik inderdaad zo door mijn kamer te djenzen.quote:
a new nummerquote:Op maandag 25 november 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Cringe.
[ afbeelding ]
yeaaaak
Ik denk dat Chelsea van Aanholt cadeau doet over een tijdWeet niet hoe lang zijn contract nog doorloopt maar denk niet dat Mourinho hem goed genoeg vindt.
Gevalletje Dorien "Jong" om centjes binnen te krijgen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand op PS3 hier die de Uncharted serie heeft gespeeld? Ik zit eraan te denken om die alsnog te kopen.Beter laat dan nooit.
Verry goode game yes, I was complietly un charted.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand op PS3 hier die de Uncharted serie heeft gespeeld? Ik zit eraan te denken om die alsnog te kopen.Beter laat dan nooit.
![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Beter graphics heb je niet op de PS3. Moet je wel beginnen met deel 1 natuurlijk.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik heb ze allemaal uitgespeeld (platinum) ja, heerlijke games.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Oké ik ben verkocht. Deel 1 zal vast wel ergens uit de budgetbak te vissen zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1 & 2 waren tof. 3 moet ik nog spelen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
3 is gratis voor PS+ leden trouwensFeyenoord Rotterdam![]()
Roy Donders
Die man is echt een homo universalis in die volksbuurt/kampwereld
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
halo 2quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er voor xbox eigenlijk ook nog spellen die je echt gespeeld moet hebben?Feyenoord Rotterdam![]()
Sleeping Dogsquote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er voor xbox eigenlijk ook nog spellen die je echt gespeeld moet hebben?![]()
![]()
Heb ik ook nog niet gespeeld.
Als PS3 exclusive kan ik alleen maar Heavy Rain gigantisch keihard aanraden. Topspel.
Iemand een potje silvers ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
GODVERDOMME KUT EA. Wordt helemaal gek ik wil dat nieuwe toernooi winnen. Sta ik in de finale 2-0 voor tegenstander disconnect. Hele toernooi weg. Sta ik nu in de kwartfinale 3-2 voor, scoor de 4-2 tegenstander disconnect. Ik kan niet verder klikken(server loopt vast) dus gooi mn xbox uit. Hele toernooi weg. Zo win ik hem nooit![]()
LEKKER JEZUSquote:Op maandag 25 november 2013 22:04 schreef Thezeurminator het volgende:
GODVERDOMME KUT EA. Wordt helemaal gek ik wil dat nieuwe toernooi winnen. Sta ik in de finale 2-0 voor tegenstander disconnect. Hele toernooi weg. Sta ik nu in de kwartfinale 3-2 voor, scoor de 4-2 tegenstander disconnect. Ik kan niet verder klikken(server loopt vast) dus gooi mn xbox uit. Hele toernooi weg. Zo win ik hem nooitSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zelfs het kijken van de walkthrough was tofquote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hele Gears of War serie natuurlijkquote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er voor xbox eigenlijk ook nog spellen die je echt gespeeld moet hebben?![]()
Wat wil je nu precies zeggen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:04 schreef Thezeurminator het volgende:
GODVERDOMME KUT EA. Wordt helemaal gek ik wil dat nieuwe toernooi winnen. Sta ik in de finale 2-0 voor tegenstander disconnect. Hele toernooi weg. Sta ik nu in de kwartfinale 3-2 voor, scoor de 4-2 tegenstander disconnect. Ik kan niet verder klikken(server loopt vast) dus gooi mn xbox uit. Hele toernooi weg. Zo win ik hem nooit![]()
ik ook niet tot een paar maanden geledenquote:Op maandag 25 november 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb Red Dead Redemption nooit gespeeld________!
super vet
snel halen voor een tientje![]()
twee tientjes nieuw, even kijken op V&Aquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ook niet tot een paar maanden geledensuper vet
snel halen voor een tientje![]()
Heb je Undead Nightmare ook gespeeld? Toffe uitbreiding is dat.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ook niet tot een paar maanden geledensuper vet
snel halen voor een tientje
haha xboxquote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee tientjes nieuw, even kijken op V&A![]()
![]()
Maar bij ons zijn spelers goedkoper op FUT.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Xbox exclusives zijn wel echt deze smiley waard:quote:Op maandag 25 november 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
zijn er voor xbox eigenlijk ook nog spellen die je echt gespeeld moet hebben?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
oke en nuquote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Xbox exclusives zijn wel echt deze smiley waard:![]()
Beste exclusive game ooit zit inderdaad bij PS; Little Big Planet.quote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Xbox exclusives zijn wel echt deze smiley waard:
Nee hoor, Forza, Gears of War en Halo zijn top gamesquote:Op maandag 25 november 2013 22:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Xbox exclusives zijn wel echt deze smiley waard:![]()
Ik heb even het Ho-team van Trapzie gesloopt. Kijk de goal van de bronzen Ibrahimovic Zicu dan.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/177924540hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ho ho!quote:Op maandag 25 november 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even het Ho-team van Trapzie gesloopt. Kijk de goal van de bronzen Ibrahimovic Zicu dan.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/177924540
Ho heeft wel 2x gescoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ho-ly shit.quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho!
Ho heeft wel 2x gescoord.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 25 november 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ho ho!
Ho heeft wel 2x gescoord.
Ho-OhOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/177924540
#goeienyoutubetitelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die ga ik draaien over mijn microfoon als ik heb gescoord.quote:
Aanbod van exclusives op de PS3 zijn naar mijn idee veel beter, maar dat komt denk ik ook omdat de exclusives grafisch gezien dik boven de rest van de games uitsteekt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, Forza, Gears of War en Halo zijn top gamesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dat mag je vinden maar het zijn absoluut geen slechte spellen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Aanbod van exclusives op de PS3 zijn naar mijn idee veel beter, maar dat komt denk ik ook omdat de exclusives grafisch gezien dik boven de rest van de games uitsteekt.![]()
Ik moet Last of us nog halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog zo veel spellen spelen.
Deze week maar de nieuwe Assasins Creed halen denk ik
Feyenoord Rotterdam![]()
Nu reageer je wel he hontquote:Op maandag 25 november 2013 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die ga ik draaien over mijn microfoon als ik heb gescoord.Tim met zijn reposts ook altijdquote:![]()
Ik kan hem niet openen.. en hoe kom ik ook alweer bij mijn opgeslagen herhalingen?quote:Op maandag 25 november 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/177924540![]()
Ik wist niet hoe hij heette, dus daardoor waarschijnlijk gemistquote:Op maandag 25 november 2013 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nu reageer je wel he hont
[..]
Tim met zijn reposts ook altijd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gratis als je PS+ hebt.quote:Op maandag 25 november 2013 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
twee tientjes nieuw, even kijken op V&ABringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
PS + is trouwens in de aanbieding bij de intertoys en toysxl
37,50 voor een jaar ipv 50e.
Bij de toysxl kan je ook nog 5e korting krijgen door een C1000 bon in te leveren (spaaractie)Feyenoord Rotterdam![]()
Vandaag PSN+ gehaald in barendrecht voor 37.50 Was de laatste in heel de regio Rotterdam en net daar buiten. Vrijdag komt de ps4 er aanquote:Op maandag 25 november 2013 23:01 schreef Fuszy het volgende:
PS + is trouwens in de aanbieding bij de intertoys en toysxl
37,50 voor een jaar ipv 50e.
Bij de toysxl kan je ook nog 5e korting krijgen door een C1000 bon in te leveren (spaaractie)![]()
Heb je het daarna bij alle winkels in regio Rotterdam en net daar buiten gevraagd dan?quote:Op maandag 25 november 2013 23:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vandaag PSN+ gehaald in barendrecht voor 37.50 Was de laatste in heel de regio Rotterdam en net daar buiten. Vrijdag komt de ps4 er aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle teams verkopen en packs openen, vaarwel UT
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Geen coins meer verkopen?quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef BDIL het volgende:
Alle teams verkopen en packs openen, vaarwel UT![]()
Centraalnummer gebeld van intertoys en die hebben in de computer gekeken waar het nog te koop wasquote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je het daarna bij alle winkels in regio Rotterdam en net daar buiten gevraagd dan?![]()
Meh fuck dit spel, genoeg geglitched dit gewoon vergooien en hopen op een legendquote:![]()
Hala Madrid !
Waarheid.quote:Op maandag 25 november 2013 23:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh fuck dit spel, genoeg geglitched dit gewoon vergooien en hopen op een legend![]()
![]()
ik heb iets geprobeerd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het een kutteam is. Dus nee helaasquote:Op maandag 25 november 2013 23:13 schreef Zhano het volgende:
Wie weet er een leuk team met IF Suazo en IF Peralta? <20k![]()
Zover was ik idd ook. De meeste Mexicanen zijn gewoon bagger.quote:Op maandag 25 november 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb iets geprobeerd, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het een kutteam is. Dus nee helaas![]()
Gewoon fifa op de next gen spelen. Wat een verademing is dat. Compleet ander spel. Ik kan het nu weten want ik ging vanavond even terug naar de 360 en het voelde echt slecht aan![]()
Gooi een xbox one dan, haal ik fifa wel.quote:Op maandag 25 november 2013 23:24 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon fifa op de next gen spelen. Wat een verademing is dat. Compleet ander spel. Ik kan het nu weten want ik ging vanavond even terug naar de 360 en het voelde echt slecht aanHala Madrid !
Roma is wel aan het falen 2 wedstrijden op een rij
Hala Madrid !
Wie heeft hier nog een op/aanmerking over. In plaats van Van Persie had ik Bale, Valencia was Di Maria en Vidic was Sergio Ramos, alleen het speelde gewoon niet goed. Bale was niet vooruit te branden.
Hazard zou nog als LM kunnen alleen ik vind de LM en RM in deze formatie weinig doen dus wil ik daar geen geld aan uitgeven. Als RM is een andere optie Nani alleen die is lui.
Ben alleen bang dat als ik in niveau 1 of 2 kom, deze formatie (met maar 3 verdedigers) mij de das om zal doen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Disturbia is een rare/unieke film als je bekijkt hoe het zich afspeelt.quote:Op maandag 25 november 2013 23:32 schreef Zhano het volgende:
Ik mot een puike film a la Disturbia. Iemand tips? Hoeft niet recent te zijn.Hala Madrid !
Ja, weet ik. Ik vind m echt super, dunno why. Alles valt gewoon goed samen ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 23:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Disturbia is een rare/unieke film als je bekijkt hoe het zich afspeelt.![]()
Ik kan Bale niet eens betalen.. zo duur is hij.Vidic als RCB kan niet in 3-5-2.. geen idee hoe die formatie dit jaar is maar ik had vorig jaar geen problemen met het verdedigen in 3-5-2.quote:Op maandag 25 november 2013 23:30 schreef ClioSporT het volgende:
Wie heeft hier nog een op/aanmerking over. In plaats van Van Persie had ik Bale, Valencia was Di Maria en Vidic was Sergio Ramos, alleen het speelde gewoon niet goed. Bale was niet vooruit te branden.
Hazard zou nog als LM kunnen alleen ik vind de LM en RM in deze formatie weinig doen dus wil ik daar geen geld aan uitgeven. Als RM is een andere optie Nani alleen die is lui.
Ben alleen bang dat als ik in niveau 1 of 2 kom, deze formatie (met maar 3 verdedigers) mij de das om zal doen.
[ afbeelding ]![]()
Moet zeggen dat ik Vidic pas 1 of 2 wedstrijden op die plek heb staan, normaal centraal. Rechterkant is Man united. Vandaarquote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Bale niet eens betalen.. zo duur is hij.
[..]
Vidic als RCB kan niet in 3-5-2.. geen idee hoe die formatie dit jaar is maar ik had vorig jaar geen problemen met het verdedigen in 3-5-2.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Prisoners had een sterk mysterieus verhaal en het was een thriller. Ik heb helaas dat grappige/teenage gedeelte niet kunnen zien maar verder en topfilmquote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik vind m echt super, dunno why. Alles valt gewoon goed samen ofzo.
Hala Madrid !
quote:Op maandag 25 november 2013 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan Bale niet eens betalen.. zo duur is hij.
[..]
Vidic als RCB kan niet in 3-5-2.. geen idee hoe die formatie dit jaar is maar ik had vorig jaar geen problemen met het verdedigen in 3-5-2.![]()
![]()
![]()
Pack 1Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
Won divisie 1 met een goedkoop team, dure spelers zijn overbodig. 800k aan packs uitgeven?quote:Op maandag 25 november 2013 23:16 schreef BDIL het volgende:
Alle teams verkopen en packs openen, vaarwel UT![]()
![]()
Hala Madrid !
Welke 800k ?quote:Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Won divisie 1 met een goedkoop team, dure spelers zijn overbodig. 800k aan packs uitgeven?Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
ik zou 500k verkopen rest spenden aan packs.quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb mijn IFs verkocht.
[ afbeelding ]Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
Hoeveel krijg je voor 100k tegenwoordig?quote:Op maandag 25 november 2013 23:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik zou 500k verkopen rest spenden aan packs.![]()
![]()
Hala Madrid !
Hoop dat je speler dood is.quote:Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef ThadCastle het volgende:
Een wissel na 5 minuten wisselen omdat een of andere kut Marokkaan hem blesseert.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
![]()
Hala Madrid !
Geen ene Silver speler is de moeite waard.quote:Op maandag 25 november 2013 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je silver packs opent krijg je misschien nog wel leuke spelers.. dit wordt niet veel zo.Hala Madrid !
Je hebt toch ook silver teams?quote:Op maandag 25 november 2013 23:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen ene Silver speler is de moeite waard.![]()
die is te koopquote:Op maandag 25 november 2013 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook silver teams?
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:08 schreef wieisboos het volgende:
http://www.reddit.com/r/fiftyfifty![]()
Russisch roulette dit![]()
Zitten die nog in packs dan?quote:Op maandag 25 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je een legend krijgt wil ik weten wat de discard value is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen ideequote:Ik geef er niet zoveel om
. Maar tot wanneer dan?
Sowieso de beste LBquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nou het is gelukt hoor JanoIk heb geen idee.. blijven ze niet gewoon in packs zitten dan?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen ideeIk geef er niet zoveel om
. Maar tot wanneer dan?
![]()
Dat zou zo maar kunnen. Ik heb me er echt totaal niet in verdieptquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso de beste LB
[..]
Ik heb geen idee.. blijven ze niet gewoon in packs zitten dan?
Dat zat er toch al dik in..zijn ze ooit boven de 200c uit geweest dit jaar? Die gold non rare?quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ze blijven gewoon in packs zitten.. dus dat betekent het hele jaar goedkope contracten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ineens komt vanavond mijn internetsnelheid niet boven de 4 mb p/s uit. Zelfs na herstarten router blijf ik hangen op die snelheid. Mijn buurman is IT'er. Halp.
In het begin wel dacht ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zat er toch al dik in..zijn ze ooit boven de 200c uit geweest dit jaar? Die gold non rare?![]()
en stonedquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ineens komt vanavond mijn internetsnelheid niet boven de 4 mb p/s uit. Zelfs na herstarten router blijf ik hangen op die snelheid. Mijn buurman is IT'er. Halp.
router resettenquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Januari transfer periode altijd leuk. Morata transfer vrij halen en dan in de zomer Martinez verkopen. Ryan Ledson hoop ik ook transfer vrij te halen maar iedereen in Engeland wil hem![]()
![]()
skklquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, maakt weinig verschil. Inmiddels 6 mb, dus een potje Fifa zit er wel in, maar vraag niet hoe.quote:
Godverdomme met die loser afgesproken dat hij alleen 'naar buiten' blowt met zijn raam open, maar ik ga ongeveer elke avond stoned mijn bed in.
Heb er nu gewoon rode ogen van.
Slim juist. 28 dus bijna over zijn hoogtepunt, veel geblesseerd en nu is hij nog veel waard. Morata kan hem direct vervangen.quote:![]()
Kun je misschien wel goed slapenquote:Op dinsdag 26 november 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme met die loser afgesproken dat hij alleen 'naar buiten' blowt met zijn raam open, maar ik ga ongeveer elke avond stoned mijn bed in.
Heb er nu gewoon rode ogen van.
Misschien is je internet niet langzaam maar ben je gewoon knetter stoned
[ Bericht 2% gewijzigd door HugoohAFCA op 26-11-2013 01:03:06 ]![]()
Zeg dat ie een handdoek voor het kiertje tussen de deur en de vloer moet doen, van te voren eten en drinken pakken en op z'n kamer moet pissen.![]()
Ja, of dat kind gaat lekker buiten roken en houdt op een of andere manier rekening met degenen die ook in dit huis wonen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:03 schreef n0ir het volgende:
Zeg dat ie een handdoek voor het kiertje tussen de deur en de vloer moet doen, van te voren eten en drinken pakken en op z'n kamer moet pissen.
Bijvoorbeeld niet om 8:15 metal draaien omdat je dat zelf fijn vindt. Ja, echt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
Heb er nu gewoon rode ogen van.![]()
Mooi toch, lekker slapen
Hala Madrid !
Als ik om een of andere reden graag stoned zou willen gaan slapen, regel ik dat zelf wel.quote:
Moet ik hem klappen?quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, of dat kind gaat lekker buiten roken en houdt op een of andere manier rekening met degenen die ook in dit huis wonen?
Bijvoorbeeld niet om 8:15 metal draaien omdat je dat zelf fijn vindt. Ja, echt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij hebt het placebo effect man, nooit stoned geraakt door de rook omheenquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als ik om een of andere reden graag stoned zou willen gaan slapen, regel ik dat zelf wel.
Hala Madrid !
Het is sowieso een kutlucht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit ja. Het gaat me helemaal niet om het effect of wat dan ook.quote:Het is gewoon smerig.
Ah, het studentenleven in een studentenhuis. Blij dat ik dat achter me aan t laten ben
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wel genaaid als je zo'n gast in je huis hebt. Kan je op de plattegrond aangeven waar je kamer precies zit?quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit ja. Het gaat me helemaal niet om het effect of wat dan ook.Het is gewoon smerig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel genaaid als je zo'n gast in je huis hebt. Kan je op de plattegrond aangeven waar je kamer precies zit?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hala Madrid !
Wat is dezequote:Op dinsdag 26 november 2013 01:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel genaaid als je zo'n gast in je huis hebt. Kan je op de plattegrond aangeven waar je kamer precies zit?
[ afbeelding ]
Zaterdag zal ik wel sneuvelenHard ook
Hala Madrid !
Kut Frankfurt..winnen van mij na verlenging in de halve finale Europa League
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fucked up Gquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Kut Frankfurt..winnen van mij na verlenging in de halve finale Europa LeagueHala Madrid !
Goedemorgen
De winstpakker van vandaag: IF Van Dijk
Wordt vanochtend in gepricefixed voor 200k (het dubbele van de prijs gisteren)...en dat voor een gewone Bredase jongen
[ Bericht 4% gewijzigd door PrideoftheSouth op 26-11-2013 07:37:25 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goffer, gister net verkochtquote:Op dinsdag 26 november 2013 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goedemorgen
De winstpakker van vandaag: IF Van Dijk
Wordt vanochtend in gepricefixed voor 200k (het dubbele van de prijs gisteren)...en dat voor een gewone Bredase jongen![]()
![]()
Eentje uit mijn TP er op gezet voor 150k, maar die ben ik ook nog niet kwijt hoorquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Noob hahaquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Kut Frankfurt..winnen van mij na verlenging in de halve finale Europa League![]()
ALt-F4 en weer opnieuw proberenquote:Op dinsdag 26 november 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Kut Frankfurt..winnen van mij na verlenging in de halve finale Europa LeagueHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ouwe pikkebaas, was jij naar Twente - NAC? Of weet je anders waarom NAC'ers op station Den Bosch stennis liepen te schoppen?quote:
POTSIE HOOLIGAN LALALALALA! POTSIE HOOLIGAN LALALALALALA!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, ben ik geweest. Maar ik zat in een thuisvak, was met familie die gewoon seizoenskaarten van Twente hebben. Ik heb er voor en tijdens de wedstrijd weinig van mee gekregen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ouwe pikkebaas, was jij naar Twente - NAC? Of weet je anders waarom NAC'ers op station Den Bosch stennis liepen te schoppen?
Heb van vrienden gehoord dat het met die stennis in Den Bosch juist wel mee viel; er zijn een paar rookbommetjes gegooid (in Tilburg trouwens ook), maar het onthaal en verblijf in Den Bosch was juist prima. Politie was rustig, er is gewoon rustig met elkaar gesproken (hoewel de groep wat onrustig werd toen het even duurde voordat ze verder konden), geen gedoe...in tegenstelling tot wat er op social media stond trouwens. Vervolgens is het in Enschede en omgeving behoorlijk mis gegaan...dat dan weer wel.
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 26-11-2013 09:39:03 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gefeliciteerd!quote:
Gefeliciteerd manquote:
Ik ben er ook maar mee gestopt om dagelijks een aantal "gefeliciteerd" berichtjes via FB te sturen. Als ik echt iemand wil feliciteren (want familie, of goede vriend), dan stuur ik wel een whatsapp
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Ik ben er ook maar mee gestopt om dagelijks een aantal "gefeliciteerd" berichtjes via FB te sturen. Als ik echt iemand wil feliciteren (want familie, of goede vriend), dan stuur ik wel een whatsappThx!quote:
Ja degene die dat op faceboek doen zijn gewoon van die mensen waar je wel eens een praatje mee maakt in de kroeg maar verder niets.![]()
Ipv ze allemaal liken kun je ook de boel de boel laten, en vanavond iedereen middels een post bedanken voor de felicitatiesquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
[..]
Thx!
Ja degene die dat op faceboek doen zijn gewoon van die mensen waar je wel eens een praatje mee maakt in de kroeg maar verder niets.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat is inderdaad ook een optie!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ipv ze allemaal liken kun je ook de boel de boel laten, en vanavond iedereen middels een post bedanken voor de felicitaties![]()
Zonder budget kom je niet verquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:46 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die een leuk team kan verzinnen met ibra?geen budget
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, ben ik geweest. Maar ik zat in een thuisvak, was met familie die gewoon seizoenskaarten van Twente hebben. Ik heb er voor en tijdens de wedstrijd weinig van mee gekregen.
Heb van vrienden gehoord dat het met die stennis in Den Bosch juist wel mee viel; er zijn een paar rookbommetjes gegooid (in Tilburg trouwens ook), maar het onthaal en verblijf in Den Bosch was juist prima. Politie was rustig, er is gewoon rustig met elkaar gesproken (hoewel de groep wat onrustig werd toen het even duurde voordat ze verder konden), geen gedoe...in tegenstelling tot wat er op social media stond trouwens. Vervolgens is het in Enschede en omgeving behoorlijk mis gegaan...dat dan weer wel.. Maar wel een beetje sneu dat ze daardoor de dienstregeling overhoop gooide...
Gefeliciteerdquote:
Ik doe dat nooit trouwens, misschien een beetje ondankbaar, maar ja, schijt aan
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonder budget kom je niet verongelimiteerd dan
![]()
![]()
Volgens mij was dat niet het geval. NAC-fans maakten gebruik van de bestaande dienstregeling (hadden wel vooraf NS geinformeerd), maar de NS zette de trein stil in Den Bosch (vanwege een vermeend defect). Daar moesten de supporters wachten op een nieuwe trein (of dat het defect verholpen werd, weet niet precies).quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bedankt. Maar wel een beetje sneu dat ze daardoor de dienstregeling overhoop gooide...
Ik kan me voorstellen dat daardoor dus de dienstregeling spaak liep, maar ik weet zeker dat dit niet te wijten was aan supporters die de boel op stelten hebben gezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn club is overgenomen door een rijke rus
Toch niet door Thye hé?quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn club is overgenomen door een rijke rus![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mijn club is overgenomen door een rijke rus![]()
![]()
haha ruige willyquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
ich maak dich dalijk kapot jong.![]()
Van donderbergg tot de kempquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Van't kamp jong. Doe wits zelf.![]()
Blijft een baas die van Gobbel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blijft mooi, zo'n Bredanaar op je UI
Zeker weten. In de categorie: "Moet ik een hele wedstrijd bij hem gaan staan? Trainer, wissel me maar."quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blijft een baas die van Gobbel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://wefut.com/en/squad/2917quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:46 schreef rolls-reus het volgende:
Created by Djeetje![]()
Kerel, de donderberg... NEEEEEEEEEEEEEEE.quote:
Daar heb ik wel eens gelopen... wat een gammele gammele wijk.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kerel, de donderberg... NEEEEEEEEEEEEEEE.
Daar heb ik wel eens gelopen... wat een gammele gammele wijk.![]()
![]()
Yup daar zitten alle donker gekleurde mensen van Roermond.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:00 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als daar 1 blanke woont is het al veel.![]()
De enige plek van Roermond waar Geert Wilders niet populair is.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Yup daar zitten alle donker gekleurde mensen van Roermond.![]()
Djeetjequote:Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef Freire het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squad/2917
Created by DjeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nah ik ga maar een tijdje wachten. hoor veel dingen over problemen met bf4, verder voor mij geen interessante games. zonde van het geldquote:Op dinsdag 26 november 2013 10:49 schreef Fuszy het volgende:
en dames, gaan jullie je ps4 ophalen donderdagavond/vrijdag?
Jij wacht ook nog?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb geen pre-order geplaatst, dus ik mag nog wel even wachten. Verwacht hem rond de kerst te kopenquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nah ik ga maar een tijdje wachten. hoor veel dingen over problemen met bf4, verder voor mij geen interessante games. zonde van het geld
Jij wacht ook nog?
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:vond je die nieuwe van Hopsin nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dat hele album?hopelijk wat goede bundels rond die tijdquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen pre-order geplaatst, dus ik mag nog wel even wachten. Verwacht hem rond de kerst te kopen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]vond je die nieuwe van Hopsin nog wat?
Zag een Vita + Ps4 bundel. Wel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dat hele album?
[..]
hopelijk wat goede bundels rond die tijd
Feyenoord Rotterdam![]()
PSG of Zweden in H2Hquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:46 schreef rolls-reus het volgende:
![]()
Rascismus!quote:Zvonimir Bobam, oud-voetballer van Milan, spreekt er schande van en denkt dat Balotelli zich in zijn tijd niet zo kon gedragen. "Hij zou de tas van Marco van Basten en Marcel Desailly hebben gedragen", denkt de Kroaat. "En twee keer te laat komen op de training? Dat kan echt niet. Daarvoor had hij een klap gekregen van Maldini, Desailly, Costacurta en Baresi."![]()
Waarom niet die snelle silver colombiaan cam uit dat zelfde team, dan kan je silver cups?quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit lekker spelen?🍆![]()
Ik wil een team met 5* skilliez om Lindgren even te vernederen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:51 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Waarom niet die snelle silver colombiaan cam uit dat zelfde team, dan kan je silver cups?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja, driekwart van de basis van atletico is er niet bijquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:27 schreef Freire het volgende:
Zeg Tbakkert, gaat zenith vandaag wel winnen??![]()
Morgen![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Tering, 4-1-2-1-2 met CM's en ik win bijna alles, 4-1-2-1-2 met LM en RM en ik verlies bijna alles. Hoe kan zo een klein verschil nou zo een impact hebben?![]()
![]()
Had ik ook ja, 41212(2) speelt zoveel lekkerder dan het normale 41212. Weet eigenlijk ook niet waar het verschil in zitquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Tering, 4-1-2-1-2 met CM's en ik win bijna alles, 4-1-2-1-2 met LM en RM en ik verlies bijna alles. Hoe kan zo een klein verschil nou zo een impact hebben?![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had ik ook ja, 41212(2) speelt zoveel lekkerder dan het normale 41212. Weet eigenlijk ook niet waar het verschil in zit![]()
Ik heb het precies andersom.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me eigenlijk een kut formatie tenzij je hele snelle types als Ramires als buitenste CM gebruikt ? Maar die hebben doorgaans niet de skills/dribbling van een LM/RM.![]()
watquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Amerikanen zijn echt de grootste malloten op aarde.
Het stereotype 'Murica wordt weer bevestigd![]()
![]()
quote:Een stukje 'feelgood' op deze druilerige dinsdag. Een Bredanaar die eerder deze maand 2,5 miljoen euro won in de Staatsloterij speelt voor Sinterklaas. Hij heeft ruim 500 kinderen van ouders die zijn aangemeld bij de Voedselbank in Breda verrast met sinterklaascadeaus.
De gulle gever meldde zich vorige week met zijn plan bij de voedselbank: "We waren heel blij, maar wisten niet hoe alle kinderen een verlanglijstje konden invullen", vertelt een medewerker van de Voedselbank aan BN DeStem.
Langs de deuren
En dus besloten de medewerkers langs alle families te gaan. Tot 12 jaar mochten de kinderen voor 150 euro aan speelgoed uitkiezen en de kinderen tot 17 mochten in plaats daarvan ook een laptop aanwijzen. Van zijn gewonnen geld zijn zo'n 4000 cadeautjes gekocht.
Het winnende lot van de goedheiligman, die liever anoniem blijft, werd verkocht bij sigarenmagazijn Van den Broek in Breda.![]()
![]()
Ik heb juist hele complete CM's met in ieder geval goede passing. Stofzuiger op CDM en het trio voorin gewoon snel, technisch en een flinke kegel in huis. CAM moet ook wel een pass kunnen geven uiteraard. Je zou enorme gaten verwachten op de vleugels maar als je backs hebt die de flanken bestrijken sluiten die CM's weer vanzelf aan. Werkt prima, met 4-1-2-1-2 LM/RM lag alles bij mij open en die LM/RM voegden niks toe, verdedigend doen ze niks en aanvallend lopen ze alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef DutchSL het volgende:
Lijkt me eigenlijk een kut formatie tenzij je hele snelle types als Ramires als buitenste CM gebruikt ? Maar die hebben doorgaans niet de skills/dribbling van een LM/RM.![]()
![]()
Gundogan/iniestaquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:26 schreef DutchSL het volgende:
Lijkt me eigenlijk een kut formatie tenzij je hele snelle types als Ramires als buitenste CM gebruikt ? Maar die hebben doorgaans niet de skills/dribbling van een LM/RM.
Ik speelde met silvers though![]()
![]()
Echt bizar. Die gasten zijn zo geïndoctrineerd op de lagere scholen dat het patriottisme gevaarlijke vormen aanneemt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat
Het stereotype 'Murica wordt weer bevestigd
Zo benieuwd naar die doc over No Surrender vanavond
Clubhuis is 5 km bij mij vandaan, denk dat ik veel dingen en plaatsen ga herkennen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen nationalistisch gevoel hebben is ook bagger.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt bizar. Die gasten zijn zo geïndoctrineerd op de lagere scholen dat het patriottisme gevaarlijke vormen aanneemt.Hala Madrid !
Ik ben ook trots op Nederland maar niet op de idiote manier van die Amerikanen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen nationalistisch gevoel hebben is ook bagger.
Na een aantal discussies daar met Amerikanen ben ik tot de conclusie gekomen dat ze wereldvreemde, ultra-nationalistische debielen zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zondag bij Feyenoord sowieso een rode kaart/penalty,Makkelie fluit.Hala Madrid !
Nooooooooo!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:39 schreef BDIL het volgende:
Zondag bij Feyenoord sowieso een rode kaart/penalty,Makkelie fluit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik merk hier veel minder dat gevoel van nationaliteit dan in andere landen.Kan komen door de multiculturele samenleving.Wat de Amerikanen denken tjaahquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben ook trots op Nederland maar niet op de idiote manier van die Amerikanen.
Na een aantal discussies daar met Amerikanen ben ik tot de conclusie gekomen dat ze wereldvreemde, ultra-nationalistische debielen zijn.
Hala Madrid !
Lijkt mij ook gaaf! Ga zeker kijkenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo benieuwd naar die doc over No Surrender vanavond
Clubhuis is 5 km bij mij vandaan, denk dat ik veel dingen en plaatsen ga herkennen![]()
Denk dat ik maar voor de herhaling later op de avond ga, want ook Ajax-Barcaquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Lijkt mij ook gaaf! Ga zeker kijken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het contract van Jonathan Reis bij Vitesse wordt per 1 december aanstaande ontbonden. De contractbeëindiging is in goed overleg met de speler tot stand gekomen. Reis had bij Vitesse een doorlopend contract tot en met 30 juni 2016.
Hajjeeeeeeeeeeeeeee prutser!![]()
![]()
En lekker 4 miljoen meegekregenquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:53 schreef v0lt026 het volgende:
Het contract van Jonathan Reis bij Vitesse wordt per 1 december aanstaande ontbonden. De contractbeëindiging is in goed overleg met de speler tot stand gekomen. Reis had bij Vitesse een doorlopend contract tot en met 30 juni 2016.
Hajjeeeeeeeeeeeeeee prutser!
Hala Madrid !
Achh, nou is er tenminste (nog meer) noodzaak voor een nieuwe spits, daar kunnen ze nu niet meer omheen lijkt me.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: