Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
ik sluit me helemaal bij Laysa aanquote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Laysa het volgende:
Wat fijn Bamba dat je een goed gesprek hebt gehad met de juf van R en dat ze zo lief en goed meedenkt.
En fijn dat jij en je man zo goed op 1 lijn zitten. En dan ook nog dapper dat je ook voor jezelf een besluit hebt genomen
quote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik sluit me helemaal bij Laysa aan
Bamba
+1quote:Op maandag 25 november 2013 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik sluit me helemaal bij Laysa aan
Bamba
Ons Roykequote:Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
Steentjes, plukskes, printjes, krullekes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor onze mobiele medemens onder een spoiler
[ Bericht 38% gewijzigd door Laysa op 25-11-2013 21:43:02 ]
Dat gevoel is begrijpelijk maar komt misschien meer uit je zelf? Ik snap het wel, temeer daar je zelf al aangeeft zelf ook te tobben maar dat betekent niet dat jij "schuldig" bent aan wat er met je kind aan de hand is, sterker nog, juist omdát jij zelf ervaring hebt in deze denk ik dat je juist daarom een betere ouder bent, want jij herkent eea dus kunt daar veel beter op anticiperen.quote:Op maandag 25 november 2013 20:51 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie welDit is echt heel fijn om te lezen, vooral omdat ik vaak het gevoel heb tegen veel onbegrip te moeten vechten in de buitenwereld.
Tombo, de medicatie gaan we voorlopig proberen en ik ga daarnaast me inlezen in neurofeedback. Zodat hopelijk de medicatie maar tijdelijk is. Dank je voor de tip van de gel
Hij zou je doenquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik een kamperhomo was zou ik me door hem laten stylen
Man zei laatst (na Roy wel een hele halve minuut gezien te hebben): rare lui, die Limburgers.quote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik een kamperhomo was zou ik me door hem laten stylen
Kun jij ook vloeiend Duits dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Man zei laatst (na Roy een hele halve minuut gezien te hebben): rare lui, die Limburgers.
Dus ik : ehhhh
Hij: oh, ja![]()
Hij was eventjes vergeten dat mijn Limburgse genen en mijn roots nooit ooit zullen verjaren![]()
De pummel.
Hij is brabantsquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Man zei laatst (na Roy een hele halve minuut gezien te hebben): rare lui, die Limburgers.
Dus ik : ehhhh
Hij: oh, ja![]()
Hij was eventjes vergeten dat mijn Limburgse genen en mijn roots nooit ooit zullen verjaren![]()
De pummel.
Stiekem ben je jaloers hè, dat zo'n genie way out of your league isquote:
Ik ben gedaan met die fratsenquote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stiekem ben je jaloers hè, dat zo'n genie way out of your league isHad je iedere dag mooie, harde krullen kunnen hebben
Donkere plukjesquote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat zijn lowlights? Iets minder lichte plukjes?
Keizwarte plukskes jongen!quote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Donkere plukjes....dus met donkere haarverf ipv blondeermeukquote:Op maandag 25 november 2013 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen Roy aan mijn haar...bende gek in oe kop ofzoquote:Op maandag 25 november 2013 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als ik 'm bel doet 'ie dat wel. Zal ik doen?
Het is van de stress kei licht gewordenquote:Op maandag 25 november 2013 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar je hebt al vrij donker haar toch?
Ik ga binnenkort weer voor de highlights
Niet grijs toch?quote:Op maandag 25 november 2013 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is van de stress kei licht geworden![]()
ik ben eigenlijk heel donker van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |