Heeft wel even 4 clubs in de Eredivisie en is daarmee de best vertegenwoordigde provincie. Tevens zijn dit alle betaalde voetbalclubs uit Overijssel dus dat is ook nog eens een percentage van 100%quote:
Okquote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heeft wel even 4 clubs in de Eredivisie en is daarmee de best vertegenwoordigde provincie. Tevens zijn dit alle betaalde voetbalclubs uit Overijssel dus dat is ook nog eens een percentage van 100%
Ik heb een hekel aan alles buiten Zuid-Holland. Noord-Holland en Noord-Brabant zijn het ergs.quote:Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heb je Overijssel te vertellen?
Precies.quote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heeft wel even 4 clubs in de Eredivisie en is daarmee de best vertegenwoordigde provincie. Tevens zijn dit alle betaalde voetbalclubs uit Overijssel dus dat is ook nog eens een percentage van 100%
Is gelukkig nog nooit gebeurt.quote:
Karma is a bitch.quote:Op maandag 25 november 2013 18:12 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Is gelukkig nog nooit gebeurt.
Maar wel een bloedblaar onder mijn nagel en een klein scheurtje.
Ik leen even de kar,ma.quote:Op maandag 25 november 2013 18:15 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Inderdaad Fisker Karma is een flutauto, iets voor sportieve vrouwen.
Ben je zo gevoeligquote:
Dat moet je zelf weten.quote:Op maandag 25 november 2013 22:25 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ben je zo gevoelig![]()
Ben er ooit in Zwolle en Twente geweest, maar het lijk me niets om daar te wonen. Ik vind Gelderland een mooie provincie om te wonen. Vooral Nijmegen en Arnhem.
Dat is dan weer nergens voor nodig. Ik ken deze vogel namelijk en hij staat bekend als een allerbeste vogel die niemand ooit kwaad zou doen.quote:Op maandag 25 november 2013 22:29 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Overigens nek omdraaien dat beest.
Al met al mis ik toch al 8 duiven.quote:Op maandag 25 november 2013 22:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat is dan weer nergens voor nodig. Ik ken deze vogel namelijk en hij staat bekend als een allerbeste vogel die niemand ooit kwaad zou doen.
Zoals ik de vogel ken klopt wat in de OP over zijn agressieproblemen ook niet echt.
Alléén als hij te veel drinkt, dan kan hij sporadisch agressief worden. Maar dit is echter zéér sporadisch.
De postservice van Go Ahead Eagles brengt natuurlijk een tamelijk risico met zich mee, misschien is het beter dat ze weer net zoals 2 jaar geleden overgaan op rooksignalen in Deventer.quote:Op maandag 25 november 2013 22:35 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Al met al mis ik toch al 8 duiven.
Dan roken we die reiger uit de lucht.quote:Op maandag 25 november 2013 22:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De postservice van Go Ahead Eagles brengt natuurlijk een tamelijk risico met zich mee, misschien is het beter dat ze weer net zoals 2 jaar geleden overgaan op rooksignalen in Deventer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |