Beste Fok!ers,
Zoals jullie waarschijnlijk al weten leef ik hard. Ik probeer het maximale uit het leven te halen. Als resultaat hiervan maak ik vaak lange dagen voor mijn werk en studie. Ook ga ik vaak uit want we leven mar één keer toch?
Ik kreeg net een appje van mijn familie dat ze eens serieus met mij willen praten.

Ze hebben het gevoel dat ik teveel op mijn schouders haal. Ik schijn te veel te werken en te studeren. Ze denken dat ik op deze manier een burn-out krijg.

“En dat komt nooit meer goed. Daar blijf je de rest van je leven last van houden.”
Ook maken ze zich zorgen om mijn gedrag in mijn vrije tijd. Ze hebben het gevoel dat ik een alcohol probleem heb, voelen zich er ongemakkelijk bij wanneer ik snachts alleen over straat ga en maken zich zorgen om mijn “drugsgebruik”.

Ik moet ook beter voor mezelf zorgen. Het is namelijk heel belangrijk dat ik minimaal 9 uur per nacht slaap.
Om deze reden komen ze vanavond langs om te praten. Ik kan er niet onderuit komen want ze willen echt NU met me praten omdat ze het gevoel hebben dat ik ze ontwijk (wat echt volledig klopt). Het meest trieste is, ik ben vanavond niet thuis.
Maar zelfs als ik wel thuis was heb ik echt geen behoefte aan een fucking interventie.
Bonusklacht: mijn moeder is vandaag jarig. Tijdens de interventie.

Ik kwam erachter doordat een maat mijn moeder op Facebook heeft.
Bonusklacht 2: Waarom is er altijd een probleem. Het leven lijkt te bestaan uit het oplossen van problemen. Fuck die shit. #didntsignupforthatshit
Samenvatting: Deze smiley vat mijn leven samen:
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.