abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133612626
Beste Fok!ers,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten leef ik hard. Ik probeer het maximale uit het leven te halen. Als resultaat hiervan maak ik vaak lange dagen voor mijn werk en studie. Ook ga ik vaak uit want we leven mar één keer toch?

Ik kreeg net een appje van mijn familie dat ze eens serieus met mij willen praten. :') Ze hebben het gevoel dat ik teveel op mijn schouders haal. Ik schijn te veel te werken en te studeren. Ze denken dat ik op deze manier een burn-out krijg. :') “En dat komt nooit meer goed. Daar blijf je de rest van je leven last van houden.” :')

Ook maken ze zich zorgen om mijn gedrag in mijn vrije tijd. Ze hebben het gevoel dat ik een alcohol probleem heb, voelen zich er ongemakkelijk bij wanneer ik snachts alleen over straat ga en maken zich zorgen om mijn “drugsgebruik”. :') Ik moet ook beter voor mezelf zorgen. Het is namelijk heel belangrijk dat ik minimaal 9 uur per nacht slaap. :')

Om deze reden komen ze vanavond langs om te praten. Ik kan er niet onderuit komen want ze willen echt NU met me praten omdat ze het gevoel hebben dat ik ze ontwijk (wat echt volledig klopt). Het meest trieste is, ik ben vanavond niet thuis. :')

Maar zelfs als ik wel thuis was heb ik echt geen behoefte aan een fucking interventie.

Bonusklacht: mijn moeder is vandaag jarig. Tijdens de interventie. :') Ik kwam erachter doordat een maat mijn moeder op Facebook heeft. :')
Bonusklacht 2: Waarom is er altijd een probleem. Het leven lijkt te bestaan uit het oplossen van problemen. Fuck die shit. #didntsignupforthatshit
Samenvatting: Deze smiley vat mijn leven samen: :')
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  maandag 25 november 2013 @ 16:28:28 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133612688
TS vindt het volgende lijntje belangrijker dan de verjaardag van zijn moeder.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_133612703
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En terecht.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133612722
Halloo! Met Bert van Leeuwen, EO Familiediner!
pi_133612740
Dit is wel heel erg triest.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_133612786
Leef voor jezelf, niet zo druk maken over wat andere willen en gewoon dissen.
  maandag 25 november 2013 @ 16:31:31 #8
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133612790
Als jij aan jouw familie jouw PoHi laat lezen zullen ze zien dat jij genoeg tijd over hebt om verhaaltjes te schrijven en te verzinnen, dan ben je verlost van die interventie.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133612846
Burn out, interventie, minimaal 9 uur slaap.

Roemer en Samson hebben je ouders flink te pakken gehad zo te lezen. God, wat een geneuzel.
pi_133612855
gewoon lekker zuipen vanavond
pi_133612903
Ik word wel een beetje moe van jouw verzonnen leventje en je topics TS.
pi_133612936
quote:
8s.gif Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dit liedje toepasselijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij aan jouw familie jouw PoHi laat lezen zullen ze zien dat jij genoeg tijd over hebt om verhaaltjes te schrijven en te verzinnen, dan ben je verlost van die interventie.
_O- _O- _O-

Nee maar Fok!en op het werk is geweldig. Alhoewel een snelle fap bij thuiswerken alsnog het beste blijft.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  Forum Admin maandag 25 november 2013 @ 16:35:14 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_133612939
Feliciteer je moeder nog ff namens mij, ze kon niet komen vanavond, ze had een interventie ofzo.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_133612944
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef Hier het volgende:
Burn out, interventie, minimaal 9 uur slaap.

Roemer en Samson hebben je ouders flink te pakken gehad zo te lezen. God, wat een geneuzel.
Dit inderdaad.
pi_133612946
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef kikoooooo het volgende:
Ik word wel een beetje moe van jouw verzonnen leventje en je topics TS.
Nee, zo'n flapdrol als jij maakt toffe topics....
pi_133612956
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef Roadtrip het volgende:
Bonusklacht: mijn moeder is vandaag jarig. Tijdens de interventie. :') Ik kwam erachter doordat een maat mijn moeder op Facebook heeft. :')
:')_
pi_133612962
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef Pharkus het volgende:
Feliciteer je moeder nog ff namens mij, ze kon niet komen vanavond, ze had een interventie ofzo.
_O- _O- _O-

Zal ik zeker doen! ^O^
pi_133613026
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')_
I know. Ik had echt zoiets van wait whut waarom? Ik heb maar snel gewoon niks meer gezegd.
pi_133613033
Kan je nog vaker ' :') ' gebruiken?
pi_133613101
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef pielzor het volgende:
emo.gif
pi_133613130
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef pielzor het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  maandag 25 november 2013 @ 16:39:57 #22
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_133613154
Roadtrip, waarom lees ik je topic altijd eerst en tijdens het lezen weet ik gewoon dat jij het bent :')
040
pi_133613190
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Internepper het volgende:
Roadtrip, waarom lees ik je topic altijd eerst en tijdens het lezen weet ik gewoon dat jij het bent :')
Oh dat wordt tijd voor een goede quiz. Ik heb hier een paar kloontjes. Wie denk je dat het zijn?
pi_133613261
Een interventie :') Hip Amerikaans gedoe :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133613313
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

SPOILER
:')
Ja dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')