Dat lijkt mij niet echt een goed idee.quote:
Anders loop je er heel de tijd mee..quote:Op maandag 25 november 2013 16:31 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt een goed idee.
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat alles nu rijmt op nee?
Ja, dus? Heb je daar problemen mee?quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Begrijp je niet dat alles nu rijmt op nee?
Dat was niet naar jou bedoeld, het spijt me okee.quote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dus? Heb je daar problemen mee?
Maakt niet uit, maar er zit een beetje poep aan mn sneequote:Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dat was niet naar jou bedoeld, het spijt me okee.
Haha, LOLLER, heheheheheh xD.quote:Op maandag 25 november 2013 16:33 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar er zit een beetje poep aan mn snee
Kan je niks beters verzinnen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:33 schreef vaagjunior het volgende:
Ik heb een idee, misschien dat we ook mogen rijmen op onze eigen zinnen, dan komt het gesprek wat meer binnen.
Nee op dit moment helaas even nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Kan je niks beters verzinnen?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:35 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Nee op dit moment helaas even niet, heb jij iets tegen zwarte piet?
Bek dicht slet, ga wat geld voor me pinnen!quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Kan je niks beters verzinnen?
How dare youquote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Bek dicht slet, ga wat geld voor me pinnen!
Dit rijmt voor geen meter. Mijn naam is Peter.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Tassendief het volgende:
Het is half zes dus tijd voor seks
Is Peter een vleeseter?quote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit rijmt voor geen meter. Mijn naam is Peter.
Nee, het is een betweter. Maar snap jij dit nou, het is omdat ik van je hou!quote:
dat kan beter, incestieuze vergeterquote:Op maandag 25 november 2013 16:37 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dit rijmt voor geen meter. Mijn naam is Peter.
Dat boeit me geen ene flikker, vieze bolletjesslikker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Nee, het is een betweter. Maar snap jij dit nou, het is omdat ik van je hou!
Kijk maar uit, voor ik je pak.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat kan beter, incestieuze vergeter
je moeder heet aniek en ik snuif haar, riek
haar uitgespreide kut op mijn zak
ik blaas mijn laad en mijn pipa zegt 'knak'
Slik een knikker. Rijmpikker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Dat boeit me geen ene flikker, vieze bolletjesslikker.
beter knal ik heroïne door je bloed, je lichaamswegenquote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor ik je pak.
Ik dauw je moeder vol met kwak
Zak.
Mischien even je leuter afvegen, en beter had je in dit topic gewoon gezwegen.
Niet zo haten op BELASTINGquote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat kan beter, incestieuze vergeter
je moeder heet aniek en ik snuif haar, riek
haar uitgespreide kut op mijn zak
ik blaas mijn laad en mijn pipa zegt 'knak'
Dus voor je het weet ben je een moord aan het plegen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beter knal ik heroïne door je bloed, je lichaamswegen
voordat ik je achtendertig keer steek en het bloed ben aan het opvegen
klootquote:Op maandag 25 november 2013 16:43 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Niet zo haten op BELASTING
Zag ik daar vanochtend een rode kleur in je ontlasting?
Dat is niet goed een plas van rood
Voor je het weet wordt het je dood
Wil je daarvoor een sticker?quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef FreddyBundy het volgende:
[..]
Wat doe je stoer nikker? Je lijkt op een vogelverschrikker.
soppen, op de sos, op de speed, op de cokequote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dus voor je het weet ben je een moord aan het plegen?
Beter kijk je goed uit je doppen. Anders zal ik dit topic toch echt moeten laten stoppen.
Haattopics kan iedereen hier bekoren. Daarom proberen we elkaar hier de mond te smoren.quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef FreddyBundy het volgende:
Ik dacht dat dit een kuttopic zou worden, dat niemand zou antwoorden.
Blijkbaar is dat 't niet...Iedereen rijmt hier met kut woordenquote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef FreddyBundy het volgende:
Ik dacht dat dit een kuttopic zou worden, dat niemand zou antwoorden.
kutwoorden is een samenstelling, schrijf je dus gewoon aan elkaarquote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat 't niet...Iedereen rijmt hier met kut woorden
Kop dicht, of je vrouw is voor morgenochtend een lijk.quote:Op maandag 25 november 2013 17:04 schreef JustAsEasy het volgende:
Dit topic is zo slecht nog niet, jammer dat niemand er de potentie niet van in ziet.
Toch kan ts beter iets gaan beginnen. Alles beter dan zulke topics verzinnen.
Nu ga ik mijn vrouwtje beminnen, al kan ik wel doorgaan met rijmzinnen.
Maar aan alles komt een eind, ook aan deze zeik.
Ja beste FOK!ers, geef deze man maar gelijk
Je huurt zeker een huurmoordenaar in? Want je denkt ''ja ik ben rijk''quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kop dicht, of je vrouw is voor morgenochtend een lijk.
Met je gezeik.
Succes dan maar.quote:Op maandag 25 november 2013 21:59 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Mijn opa is kaal en heeft geen haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |